Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 467 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Bavaria is een hele belangrijke sponsor.
En voor de begroting van de wedstrijden een grote ondersteuning.
Als wij, de sporters andere ideeën hebben dan lijkt het me goed om dit te delen.
Wanneer er niet gestart wordt is de sponsoring ook niet meer aantrekkelijk voor Bavaria.
En dat is ook niet goed.
En eerlijk, ik zou niet weten hoe je de finale dit jaar anders kunt inrichten.
De kampioenschappen zijn ook uitgesteld door allerlei obstakels dit jaar.
Beide regio besturen wilden ook graag een regio kampioenschappen SGW en dan is Ysselsteyn de laatste in het zuiden van het land.
Of er had een Bavaria finale dag moeten komen voor alleen de beste 10 per rubriek.
Maar een aparte cross dag organiseren is ook een hele uitdaging en niet 1,2,3 geregeld.
Alleen al de vrijwilligers regelen, grondeigenaren die hun land ter beschikking willen stellen etc etc.
Maar goed, de keuze voor dit jaar is de extra proef.
Hopelijk volgend jaar een gewoon cross jaar zonder corona perikelen.
En wie weet wat er dan georganiseerd gaat worden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 11:01 



 
Profiel   

Desnoods de ruiters van hun als jury in de cross. Lijkt me meer passelijk voor een eventing competitie dan een dressuur proef :+
Maar goed. Zo zijn er altijd dingen waar mensen het niet mee eens zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 12:12 



 
Profiel   

Helaas puppy toch uit moeten schrijven voor ons B debuut in Ysselsteyn dit weekend... Na een heel fijn spring seizoen met dr B debuut en vele fijne rondjes heeft ze nu ineens heel veel wedstrijd spanning en dan niet eerlijk/veilig om hoe ze nu is de cross te starten.
Flink balen maar dan gaan we voor volgend jaar.

We zijn wel zaterdag en zondag aanwezig om te groomen aan te moedigen dus wie weet zie ik een paar voorbij komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 14:37 



 
Profiel   

Gewoon fijn doortrainen.
Jullie debuut komt dan maar volgend jaar
Je neemt nu een veilige weloverwogen beslissing in het belang van je paard.
Top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 20:50 



 
Profiel   

Ik had best BB paard willen starten, maar valt redelijk gelijk met de ABC/b dus dat is niet mogelijk.
Nu dus alleen met de pony op pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 16:05 



 
Profiel   

Er staan hele leuke filmpjes van de cross routes op de Facebook pagina van SGW Ysselsteyn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 20:36 



 
Profiel   

Zijn er nog meer mensen die morgen in Ophemert starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 22:23 



 
Profiel   

Ik ben er wel overmorgen als het goed is... al begin ik te twijfelen of het verstandig is met dit weer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 22:46 



 
Profiel   

Ik begreep vanochtend van de parcours bouwer van het springen dat het veld er goed bij lag.

Ik denk dat het valt of staat met de hoeveelheid die vannacht en morgen nog valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 22:52 



 
Profiel   

Laten we dan hopen dat het droog genoeg blijft :)

Bij ons is alles een blubberzooitje maar dat is ook kwestie van de bodem uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:11 



 
Profiel   

Ik start morgen in Ophemert maar ga vanmiddag toch maar vast parcours lopen. Ben benieuwd hoe het erbij ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:41 



 
Profiel   

Ik kom er even tussendoor met een soort van dringend verzoekje O:)

Is er iemand die morgen niét op wedstrijd gaat?
Na opnieuw te moeten zoeken na afkeuring van mijn droompony, heb ik eindelijk weer een hele leuke pony op het oog en ik ga daar morgen voor de 2e keer bezichtigen. Dan gaan we naar een springstal waar een mooi parcours in de bak staat, want ik zoek een echte springpony (cross :D ). Alleen degene die mij vaak helpt/tips geeft met bezichtigingen en er heel veel van weet, kan dit keer niet mee helaas.

Is er iemand van hier die mij zou willen helpen? Beetje 'les' geven tijdens het springen en meekijken of het paardje goed bij mij zou passen. De stal waar we heengaan zit in Etten-Leur. Stuur maar even een pb als je wil helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 11:06 



 
Profiel   

DoretteK schreef
Ik start morgen in Ophemert maar ga vanmiddag toch maar vast parcours lopen. Ben benieuwd hoe het erbij ligt.


Ja ikke BB paarden, wat start jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:30 



 
Profiel   

Ik sta ingeschreven voor B paarden morgen, vraag me nog steeds af of het verstandig is met dit weer :?

Zijn er mensen die er vandaag zijn geweest en/of in de buurt wonen die er iets over kunnen vertellen? Ik vrees dat het een grote waterbak wordt :( en dan vind ik het zonde om morgen nog zo'n eind te rijden :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:41 



 
Profiel   

Het terrein in Ophemert lag er goed bij.

Alleen een beetje blubber op het lange pad na de waterbak naar het einde.
Maar zeker niet glad. Er liggen ook hout snippers op.

Paard van m’n zusje liep op blote voeten
Ik reed alleen met voor ijzers stiften

Hier een beeld van de dressuur ring
Springen en cross heb ik nog geen beelden van.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 17:36 



 
Profiel   

Bij deze al vast wat foto’s van het terrein.

[ img ]
Los springen is wel een pad gereden maar hebben ze nu omgezet voor morgen.

Parcours zelf ziet er top uit imo
[ img ]
[ img ]

Cross ziet er ook goed uit.
Foto’s van het slechte stuk pad heb ik niet.
Maar dat is gewoon een redelijk rechte lijn vooruit en 1 makkelijke hindernis op het goede stuk van het pad.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 18:47 



 
Profiel   

Ik rij morgen B zonder dressuur! Vanmiddag gelopen en ik vond het er ook nog netjes bij liggen. Zoals Natasja zegt, alleen het lamge pad naar het einde was echt blub. Verder wel gewoon opletten want door de klei grond kan het soms wel glad zijn. Maar twee jaar geleden ben ik ook in Ophemert gestart en toen was het echt een en al glijpartijen. Dit is veel beter!

Staat ook een leuke cross! Niet te veel poespas, maar toch wat leuke lijntjes. Heb even staan kijken bij de B cross vanmiddag en daar was vooral 9A en B de dwarsligger. Ben benieuwd morgen. Wekker staat om 6u!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 18:49 



 
Profiel   

Succes allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 18:53 



 
Profiel   

Helaas kwam deze cross voor mij niet uit in de planning. (Net een week in Drenthe geweest met paardje, ook heel leuk). Heel veel succes voor degene die meedoen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 19:16 



 
Profiel   

Oke, we gaan er dus morgen ook voor! :) Mijn paard heeft geen ijzers trouwens, dat vind ik ook een puntje - maar goed we hebben er nog nooit last van gehad, ook niet met springen op nat gras oid. Rustig aan doen qua tempo en het moet lukken denk ik.

Voor mij gaat de wekker al rond 5u af :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:51 



 
Profiel   

Veel succes en plezier!

En als je twijfelt kun je altijd nog stoppen of gedeeltes draven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 21:26 



 
Profiel   

Poeh wel benieuwd na al die regen of t terrein er nog oke bij ligt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 06:25 



 
Profiel   

Goedemorgen, wat een lekker weertje wij gaan naar Vasse. Veel plezier iedereen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 07:52 



 
Profiel   

Ze hebben niet gelogen over de weersvoorspelling dit keer :=

Kleine opkomst voor de bavaria finale ook. Al duidelijk dus dat het niet mooi werkt, had het wel verwacht. Jammer van zo'n goeie competitie om zo af te sluiten. Voor hun, maar nog meer voor de ruiters. Ze hadden het beter nog een jaar kunnen uitstellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 08:31 



 
Profiel   

Pfoe, wij zijn weer onderweg na een natte cross in Ophemert. Wel foutloos gesprongen en gecrosst maar heeeeel rustig aan gedaan. Nog eben hulp van de tractor om het terrein af te komen maar netjes geregeld allemaal. Ik ga straks heerlijk genieten van een warme douche!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 467 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen