Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 464 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Zondag in het L :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:03 



 
Profiel   

Hade wordt ook voor mij gestart zondag door Jordy. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Vorige keer in Oudkarspel was ze een ijzer verloren en in iets scherps gaan staan. Daardoor nageltred en hebben ze moeten opgeven. 2 weken stokkreupel gelopen. Hoop niet dat ze hierdoor te onzeker is geworden :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:28 



 
Profiel   

succes allemaal! iemand al gelopen? zelfde rondje als altijd of is het weer omgedraaid? kan het net niet zien op fb

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 08:17 



 
Profiel   

Als ik zo de foto’s zie is het rondje omgedraaid, rechtsom zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 08:30 



 
Profiel   

ja hij hij andersom. leuke cross, alles ligt er goed bij. veel plezier en succes morgen!
Dit zijn de foto's van B paarden
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 14:59 



 
Profiel   

Super dankjewel voor de foto's! Cross ziet er leuk en goed te doen uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 16:11 



 
Profiel   

Ziet er weer mooi uit! Zit er nou zo’n gat achter 3 of lijkt dat zo?

Zag op de uitslag van vandaag wel veel foutparcours gereden en weigeringen.. ben benieuwd waar dat dan mis ging

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 16:41 



 
Profiel   

Hindernis 16 staat voor de B niet op de foto's niet vergeten haha.

Naar mijn weten vandaag een foutloze cross gereden maar zo op het laatste moment staat er nu fout parcours bij. Zou ook niet weten waar heb alles gesprongen en kon nu mooi via deze foto's checken. Helaas waren wij al weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 16:56 



 
Profiel   

Fijn dat je goed hebt gereden tierania! Jammer van het fout parcours... geen verplichte doorgang gemist? Of misschien bij een alternatief?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 17:25 



 
Profiel   

Of bij de waterbak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 18:29 



 
Profiel   

Waterbak heb ik filmpjes van. Ik blijk hindernis 13 niet gedaan te hebben terwijl ik die gewoon gesprongen heb... helaas geen gopro beelden. Mijn clubgenootje had het even nagevraagd helaas kunnen die dan geen protest indienen.

Bij 2 mensen voor mij zat ik heel dicht op dus ik denk dat er iets mis is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 19:50 



 
Profiel   

Dat is zonde.. Ik zou het sws nog wel even laten weten, al kunnen ze er niks aan doen; ze kunnen het wel in hun na evaluatie meenemne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 19:59 



 
Profiel   

sorry idd 16 vergeten er tussen te zetten... maar die is na de waterbak links. rondje om de waterbak zeg maar.
na 2 ga je idd iets naar beneden en tussen 3a en b zit een kuil/gat. niet te hard in komen en het is prima te doen, het staat niet hoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 22:07 



 
Profiel   

Wat een onwijs mooie cross weer, fijne sfeer en bezoekers :oo
Beetje uitdaging in de cross was ook erg leuk :j

Alleen die uitslag.. zo zeg. We hebben half 11 gecrosst en de uitslag hangt er net sinds kwart voor 4..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 14:53 



 
Profiel   

Kon je het niet tussentijds zien op SGW live ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 14:58 



 
Profiel   

Ja wel. Iets eerder, maar duurde ook heel lang helaas.
En ik moest een prijsje ophalen, geen probleem met even iets eten en drinken. Is ook goed voor de organisatie nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 15:20 



 
Profiel   

Ah oké! Wel lang idd. Maar gefeliciteerd met je prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 15:26 



 
Profiel   

Dank je.

Ze hadden heel lekker ijs :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 15:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je prijs!

Bij mij ging opzich wel erg goed, alleen pech in de cross. Ik ging heel lekker, was ook nog op schema om de tijd te halen en toen gleed ze uit net na de bocht naar 16 (puntje vd L), ze viel bijna, maar wist zich te redden, maar had daardoor wel 2-3passen nodig om weer in balans te zijn en die hadden we helaas niet meer. Erg balen, daarna bij 2e x tempo wat kwijt dus snapte ze het niet zo goed meer. Alternatief gesprongen en op rustig tempo de cross uitgereden. Tijd maakte toch niet meer uit. Verder heel fijn gereden, erg jammer van de sliding.

Dressuur ons doel wel gehaald (200ptn halen), we hadden 201 & 204 *\o/*

Op naar de volgende, ronostrand :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 16:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je prijs Cioccolato!

Hier viel de dressuur wat tegen in de middenmoot (64%). Een knappe B proef rijden is toch nog een vak apart := In het springen 3 suffe balken, was niet nodig geweest. De cross ging eigenlijk best lekker, lijntje van 5 naar 6 leek me best lastig maar ging best goed, maar ongeveer boven de greppel van 7 zag hij ineens dat witte gat en ging ie in de ankers -O- Verder wel fijn en op tempo uit kunnen rijden. Jammer dat de passagier te gretig was en geen controle punt uitvoerde bij de finish sprong, waardoor we daar nog een 2e weigering pakten :')
Wel mooie stijlpunten zag ik op sgw live. Bij de 2e jury zelfs de hoogste van de dag! Weten jullie waar de stijl jury's stonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 20:22 



 
Profiel   

Whoo dat was leuk! B (met dressuur) gewonnen :D doel was lekker rijden en galopperen door de waterbak, beide is gelukt. Nu nog wat meer aan de dressuur werken en dan tijd om naar de L te gaan denk ik :D
Andere ook gefeliciteerd en hoop dat jullie ook een leuke dag gehad hebben.

Stijljury stond bij 5 6 7 en 11

en idd ppff wat duurde het lang voor er punten waren maar gelukkig was het mooi weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 20:50 



 
Profiel   

Bedankt. Wij reden lekker zonder dressuur, wat heerlijk zeg. Blijft genieten _O-

Gefeliciteerd noompje

Jammer elise. Ze strooiden met punten vandaag, we doen het goed _O-

Jammer cookckie.. dat is toch altijd wel balen zulke stomme dingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 21:02 



 
Profiel   

Cookie2222 schreef
Gefeliciteerd met je prijs!

Bij mij ging opzich wel erg goed, alleen pech in de cross. Ik ging heel lekker, was ook nog op schema om de tijd te halen en toen gleed ze uit net na de bocht naar 16 (puntje vd L), ze viel bijna, maar wist zich te redden, maar had daardoor wel 2-3passen nodig om weer in balans te zijn en die hadden we helaas niet meer. Erg balen, daarna bij 2e x tempo wat kwijt dus snapte ze het niet zo goed meer. Alternatief gesprongen en op rustig tempo de cross uitgereden. Tijd maakte toch niet meer uit. Verder heel fijn gereden, erg jammer van de sliding.

Dressuur ons doel wel gehaald (200ptn halen), we hadden 201 & 204 *\o/*

Op naar de volgende, ronostrand :D


He ik volg jou ook op insta. Ik denk wat komt dit verhaal me bekend voor :')
Wat grappig en ik heb niet eens je onderschrift gelezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 06:05 



 
Profiel   

Hahaha ja klopt! Ik zag je ook nog voorbij komen in de cross. Toen liep ik op het laatste zand te verkennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:54 



 
Profiel   

Was een hele mooie dag! Die van mij vond de greppel van 7 ook té eng.....vorige jaren vanaf de andere kant geen probleem, maar ja. Prachtig aangeklede cross weer, fijn weer, gezellige drukte, niet meer gewend! Verder heerlijk kunnen rijden. Tempo moet omhoog, maar daar werken we aan.
Gefeliciteerd Noompje!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 464 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen