Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 472 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Ik ben al wezen lopen. De delen over het gras waren rond 15u goed te doen. Het stuk door het mais? Veld is slecht, in het bos is behoorlijk omgeploegd maar niet glad. De kantjes zijn wel glad. En ik vond naar het water naar beneden toe vrij glad. Denk dat ie te doen is als je op die stukken op past. Zal zoeven een foto uploaden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 17:31 



 
Profiel   

Dit is bv bij het veld
[ img ]

Veld pad (let niet op mn vingers haha)
[ img ]

Bospad
[ img ]

Sprong voor het water
[ img ]

Veld na het water
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:20 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag gestart. Het dressuurveld was vanmorgen al wat sompig, maar wel prima te doen. Verder zowel bij het springen als in de cross wat blubber/omgeploegde stukken. Maar eigenlijk nergens last van gehad. Paarden hadden met de grote stiften voldoende grip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:02 



 
Profiel   

Weet iemand of de eventing kalender van 2022 al ergens te vinden is? Kan nog niks vinden. Weet ook niet wanneer die normaliter uit komt hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 17:49 



 
Profiel   

Is er nog niet. Komt wel binnenkort na de vergadering

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:15 



 
Profiel   

Kalender staat er op

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 18:59 



 
Profiel   

SGW vlietland (leidschendam) en SGW dijkgatbos in hetzelfde weekend |o |(

Beide goed in de buurt van mij en beide mooie wedstrijden.. Dat is echt even balen. Wordt nog moeilijk kiezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 19:31 



 
Profiel   

Zou ik mooi voor vlietlanden gaan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 21:09 



 
Profiel   

Ik niet, dat is voor mij 1,5 uur verder en Dijkgatsbos is voor mij nostalgisch :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 21:50 



 
Profiel   

Waar vinden jullie de kalender?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 21:55 



 
Profiel   

KNHS site

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 22:18 



 
Profiel   

Wedstrijdsport - disciplines bij de KNHS- eventing - kalender

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 22:19 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Zou ik mooi voor vlietlanden gaan :))


Zie net dat de L daar op zaterdag is en bij dijkgatbos op beide dagen. Voor mij is zondag makkelijker ivm werk..

Qua wedstrijd vind ik vlietland alleen ook mooier en fijner en vorig jaar was die afgelast :( moeilijk moeilijk. Maar ik heb nog ff gelukkig

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 22:23 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
SGW vlietland (leidschendam) en SGW dijkgatbos in hetzelfde weekend |o |(

Beide goed in de buurt van mij en beide mooie wedstrijden.. Dat is echt even balen. Wordt nog moeilijk kiezen


Dat is zonde, ik wilde ook graag allebei rijden en Vlietlanden is letterlijk om de hoek... maar goed, genoeg tijd nog om te beslissen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 23:14 



 
Profiel   

Ah begrijpelijk.

Ik vind parkeren bij dijkgat niks en de dressuur ringen ook niet.
De rest is dikke prima, leuke mensen, mooie cross.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 23:23 



 
Profiel   

Krijgen jullie dat ding afgedrukt? Mij lukt het niet op een leesbare grootte...wat doe ik fout?? Geprobeerd lettergrootte aan te passen, maar dat wil niet -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 16:20 



 
Profiel   

Vosje kan je niet eerst met je rechter muisknop de kolommen die je niet nodig hebt verbergen en dan printen. Dan wordt het veel smaller

Ik print hem nooit, maar het volgens mij is het gewoon een te brede Excel en dat helpt verbergen wel voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 17:00 



 
Profiel   

Dank voor de suggestie: toen ik dit wilde proberen kwam ik erachter dat er in dit bestand helemaal niks is aan te passen. Dus toen gekopieerd naar nieuw tabblad en dan kan je er wat aan doen: groter lettertype, kolommen verbergen etc. Gelukt dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 17:37 



 
Profiel   

Jammer, weer Ysselstein en Ophemert in zelfde weekend, net als 2021

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 18:49 



 
Profiel   

Even een schopje omhoog :D

Zijn hier eventers die met een go-pro rijden? Ik wil dit graag gaan doen, en moet alleen nog een hoofdband aanschaffen (https://www.bol.com/nl/nl/p/gopro-hoofd ... q0QAvD_BwE). Echter vraag ik me af of dit niet enorm gaat schuiven over je cap heen? Of dat de band zelfs van je cap af schuift? Wat is jullie ervaring hiermee? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:26 



 
Profiel   

Ja die gebruiken wij ook ver de capcover heen en dat zit echt heel stevig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:51 



 
Profiel   

Ik rij ook met zo'n band (En een merkloze camera), ik draag m'n capcover over de band heen. Heb een keer gehad dat het gewicht de hele capcover had afgeschoven toen ik hem er overheen droeg ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:33 



 
Profiel   

Daarom rij ik met een cambox. Vind ik fijner en mooier bevestigen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:45 



 
Profiel   

Ik ben me aan het orienteren op een fijne helmcamera. Ik had vorig jaar zo'n goedkopere gekocht maar merk dan toch wel verschil in kwaliteit met bijv. die van mijn stalgenoot. Die heeft de gopro hero 8 black.

Sta open voor jullie ervaringen/tips :) ( ik hoef niet de nieuwste van de nieuwste) Enige wat ik sowieso wil is dat hij op stem te bedienen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:49 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! :j Ik heb zelf geen capcover, dus zal misschien even moeten uitproberen of het ook zonder kan..

Cioccolato, hoe ziet dat er precies uit? Heb je misschien een foto? :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 472 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen