Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 463 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Ene paard is het andere niet uiteraard.
Maar ik voer rustig mijn paard zijn ontbijt in de trailer.
En wassen kan ik binnen 15 min.

Dus ik leg het voer klaar in de trailer en kom s morgens aan op stal, was m’n paard en laad hem in.

Maar ik kan me best voorstellen dat er ook pension stallen zijn waarbij de eigenaar het niet bepaald grappig zou vinden als je voor 06:00 op stal komt binnen vallen voor een wedstrijd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 12:41 



 
Profiel   

Nou onze schimmel kan zich in de wei ook aardig vies maken :') en helaas ligt hij graag in stal. Dus er zit altijd wel een mestvlek op. Met een spons krijg je die aardig weg, helaas blijf je dan wel een gele gloed zien als je goed kijkt.

Voeren doen wij ook op de trailer als we vroeg op pad moeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 12:57 



 
Profiel   

Voeren doe ik gewoon voor ik wegga, ze krijgt toch bijna niks..Trailer heeft hooinet. Dan borsteltje, beentjes wassen, inpakken en gaan.. Heb wel ‘s nachts een dekentje op..
Manen zijn meestal geknipt/geschoren, ideaal. Anders een paar grote knotten, dat kost dan een kwartiertje.
Maar eerlijk gezegd kies ik de wedstrijden wel zo uit dat het niet langer dan 1,5 uur rijden is, je loopt altijd het risico om 8u je proefje te moeten rijden.. Zeker wat later in het seizoen vind ik dat k*t. Dan moet je zadelen en stiften draaien zo ongeveer in het donker doen..

Vosje, kun je dan niet HC starten, rij je je dressuurproef niet…

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 13:17 



 
Profiel   

Ja Kamsel, heb nu aan het secretariaat gevraagd of ik B zonder dressuur kan doen. B met en dan geen proef rijden zal wel niet mogen. HC is ook prima, winstpunten heb ik niet nodig, Er zijn nog opties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 14:33 



 
Profiel   

Ik doe altijd dag er voor mesten en opstrooien. Dan avond bij binnenkomst benen afspuiten (ik was alleen voor fotoshoot hihi) en dan zijn de witte benen schoon dag er na :j meer wit heb ik gelukkig niet maar van een gele gloed zou ik me al niet teveel aantrekken voor 1 keer.

Ik heb de hele zooi aan huis dus ben wel iets langer bezig. Ze moeten allemaal ontbijt. Of ik geef brok en gooi ze t land op, of ik geef brok en hooi. Paard dat mee gaat heeft sws ook wat op de trailer. Ik vul alleen een jerrycan met water en in principe ben ik dan klaar, even omkleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 14:39 



 
Profiel   

Hier ook aan huis en hoewel ik de stal ook bij de laatste voerronde 's avonds nog uitmest, weet mijn witte vriend toch altijd een mest plek uit te zoeken om in te gaan liggen. Ik denk nu aan een Rambo Slinky Full body om aan te trekken voor een wedstrijd, heeft iemand hier ervaring mee? In de morgen andere paard ook voeren en naar buiten en rest van de beesten verzorgen, ach ja, het is een keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 14:59 



 
Profiel   

Wij hebben onze schimmel ook eens ingepakt maar tegen mestvlekken hielp het helaas niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 17:32 



 
Profiel   

Gewoon geen schimmel nemen dus :+

Grapje uiteraard

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 17:55 



 
Profiel   

[ img ]

Hier ook een altijd vieze schimmel.
Doe in de avond tijdens de laatste voerronde altijd de mest er nog uit, strooi nog bij en toch altijd vol vlekken.
Hoe dan....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 23:11 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig geen schimmel. En wil er ook geen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 23:22 



 
Profiel   

Wij wilden er ook geen :') :+

Moet ik er wel bij zeggen dat hij sinds hij dec afgelopen jaar verhuisd is hij veel schoner blijft. Op zijn vorige stal stond hij in een potstal en dat is echt niet handig met een schimmel. De huidige stal wordt elke dag uit gedaan, en heeft een put eronder zodat de meeste urine wegloopt en het stro droger blijft. Dat scheelt echt veel qua vlekken.

En Cioccolato gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 06:03 



 
Profiel   

Ach. Het heeft ook wel weer wat toch. Uiteindelijk is kleur maar bij zaak :')

Ik ben gek van vossen. Day is ook niet iedereen _O-

Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 07:22 



 
Profiel   

Gelselaar heeft me toch later gezet, super lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 08:36 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden?

Ik ben dit jaar met mijn paard begonnen met wat B crossen. We waren eerst in Dijkgatbos, daar helaas uitgebeld met springen:(
Toen in augustus naar beukers, vond dat best een pittige cross, maar we hebben hem ondanks wat weigeringen toch uit kunnen rijden.
Nu staat Lisse nog op de planning :D
En dit weekend nog een crosstraining bij ons op Texel, als vervanging van de cross die helaas niet doorgaat dit jaar -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 08:47 



 
Profiel   

Cookie2222 schreef
Gewoon geen schimmel nemen dus :+

Grapje uiteraard


oliebol, mijn 2-jarige is een schimmel. Maar ik hoop wel dat t nog lang duurt voor ze echt wit wordt.. Nu is nog mooi grijs..
Mijn bonte mag weer rustig opbouwen *\o/*

Iedereen heel veel plezier en succes van het weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 08:57 



 
Profiel   

Is er iemand die vrijdag of zaterdag al gaat verkennen? Ik ben echt heel benieuwd naar de cross, ik ben hier nog nooit geweest. Het wordt voor mij en dit paard onze 3e cross.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:52 



 
Profiel   

Ik ga zondag pas lopen. Hele leuke cross altijd. Mooie waterbak, maar helaas voor de B niet heel spectaculair. Maar heb er eens een leuke lijn in de L gereden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:59 



 
Profiel   

Even een snelle vraag: een vriendin van mij gaat BB starten in Lisse. Heeft zij dan een rugnummer nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:04 



 
Profiel   

Nina, gezellig, welkom!
Volgens mij wel Deniesss. Ik heb t m’n eerste oefencross met duct tape vastgemaakt, maar dat was niet helemaal de bedoeling geloof ik…

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:23 



 
Profiel   

Ja ook in de BB krijg je een rugnummer. Is ook een stukje veiligheid, stel er gebeurt wat met je (hoop je natuurlijk niet) weet de organisatie meteen wie jij bent. En als je geen rugnummerhouder hebt is Duct tape een prima oplossing, kans is alleen wel dat hij los gaat zitten en dan niet meer leesbaar is of eraf wappert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:39 



 
Profiel   

Een rugnummer houder is vrij goedkoop te kopen, dus zou m idd gewoon bestellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:41 



 
Profiel   

Thankyouu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 12:19 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een stalling voor je paard/pony zoeken voor dat weekend. Wij zitten op ongeveer 10 min van het terrein af en hebben stallen vrij. Pb staat open voor meer informatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 15:27 



 
Profiel   

Wie gaat er nog meer naar Neede/Gelselaar dit weekend? Wij starten zondag in de B

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 11:43 



 
Profiel   

Ja, ik ga ook zondag
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 463 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen