Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 462 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Hier ook de pe met carbon.
Hier zakken ze alleen wat bij de pony achter.
Ik hoop overigens dat de startlijst van Neede bijna komt, want dan weet ik ook of ik die dag nog naar Ermelo kan voor het EK.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 21:50 



 
Profiel   

Ja 1,5jaar al weer helaas. Wou ze toen aanschaffen toen ik m’n huidige paard kocht. De maat L van mijn vorige werden hem niet.

Ik heb even met Nina hut afgesproken komend weekend op de wedstrijd dat we er even naar kijken. Hopelijk kan zij me goed advies meegeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 23:01 



 
Profiel   

Ik zweer echt bij de Kentucky boots.
Doe gemiddeld een jaar of 3 met een setje. Niet kapot te krijgen en zitten altijd goed. Zakken niet af of iets.
Had vroeger altijd Styles. Die blijven ook mooi.

Voor op het strand met galoptraining heb ik een setje PE. Gaan snel om en af en zijn niet te duur mocht ik er eentje verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 12:06 



 
Profiel   

Hallo! Ik heb me aankomend weekend opgegeven voor Gelselaar. Volgens de voorlopige startlijst moet ik heel vroeg starten en het is best een eindje rijden voor ons. Weten jullie of er ergens misschien de mogelijkheid is om te overnachten met paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 15:59 



 
Profiel   

Vaak kan je wedstrijdsecretariaat beste even mailen. Die weten vaak wel wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 16:02 



 
Profiel   

Onder het motto: durf te vragen!
Ik moet ook 2 uur rijden naar Gelselaar en moet zondag heel vroeg starten.
Overnachten gaat niet wegens verplichtingen de dag ervoor.
Is er toevallig iemand die dichtbij woont in ring 2 die kan ruilen? Starten na 10.30 uur is haalbaar.
Ik heb het secretariaat gevraagd, maar die kunnen niet ruilen zeggen ze...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 16:39 



 
Profiel   

Ik heb ook gevraagd of ik later kan ivm reistijd _O-
Anders wordt het gewoon lekker vroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 17:21 



 
Profiel   

Wat is vroeg op? Wij zijn ook wel eens in de nacht vertrokken. Niet heel leuk maar hoort er soms bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 17:30 



 
Profiel   

Maakt toch niet uit? Dat is voor ieder anders :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 17:38 



 
Profiel   

Nou, 4 uur opstaan is me toch echt te gortig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 20:51 



 
Profiel   

Ik moet ook heel vroeg :') en dus vroeg uit bed...
en dan vervolgens 4 uur wachten op het springen 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 21:11 



 
Profiel   

Kun je iig tussendoor de cross verkennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 22:13 



 
Profiel   

Haha ja ik denk 3x normaal en 2x achterstevoren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 22:18 



 
Profiel   

Nou bij ons vraag ik mij een beetje af of de tijd klopt, of dat de tijd die er achter de kolom staat klopt.

Abc klasse B. Dus denk dat ik maar eens ga mailen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 22:26 



 
Profiel   

Cookie2222 schreef
Haha ja ik denk 3x normaal en 2x achterstevoren :')


Rij jij even de perfecte cross dan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 22:50 



 
Profiel   

Wij zijn er wel eens eerder dan 4 uur uit gegaan :+ maar goed, we waren zelf zo dom om in Vorden te gaan kamperen, en mijn man om daarbij Oudkarspel op te geven. Dat is echt een pokke eind rijden. Ergste was nog dat er iedere avond een feestje was in de kroeg op de camping (dat mocht toen nog :j ) we waren ook een kwartier bezig om de campingeigenaar uit zijn diepe slaap te krijgen en de waakhond weg te halen. Die laatste lag in de stal en daar kwam je zonder de campingeigenaar echt niet bij. Vergeten we nooit meer, maar we vroegen ons toen echt wel af waarom we dit ook weer leuk vonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 07:59 



 
Profiel   

het wedstrijdsecretariaat geeft inderdaad aan dat ze niets meer kunnen wijzigen omdat ze veel verzoeken krijgen. Ook wel begrijpelijk, ik ga kijken of ik in de buurt kan overnachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 07:59 



 
Profiel   

1 ding is zeker, je maakt wat mee op deze manier _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 08:41 



 
Profiel   

Dan ziet het er naar uit dat we zondag een vrije dag hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 10:15 



 
Profiel   

4 uur op staan kan wel voor een keer toch? :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 10:28 



 
Profiel   

Wat helpt is als je echt zorgt dat je alles al klaar hebt staan de dag voor de wedstrijd. Dat je bij wijze van spreken alleen aan hoeft te kleden en paard te laden. Helaas hebben we nu een schimmel dus die vlieger gaat niet meer op. Want hoe schoon je hem ook maakt hij kan zich in no time weer vies maken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 10:52 



 
Profiel   

En uiteindelijk maakt een beetje vies paard niet uit toch? Voor een keer? Er dit een grens aan, maar he. Dan maar borstelen ipv wassen als je zo vroeg moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 11:05 



 
Profiel   

Alles klaar natuurlijk de avond ervoor.
Maar paard moet toch ook even ontbijten en met hoe mijn schimmel er zonder wassen uitziet kan ik niet in de ring verschijnen helaas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 11:30 



 
Profiel   

Daar zou ik echt letterlijk en figuurlijk schijt aan hebben :') of dag ervoor wassen evt glans spray erop, dan hoeft er alleen nog een klamme doek over. Tenzij die al heel lang haar heeft natuurlijk :+

En ik geloof dat je nu je startgeld niet meer terug krijgt, dubbel zonde. Maar dat moet je uiteraard zelf weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 11:33 



 
Profiel   

Ik was mijn paarden sowieso nooit voor de wedstrijden :? eventing of niet, borstel eroverheen en klaar. Die hebben weliswaar makkelijkere kleurtjes (bruin en donkerbruin) maar vroeger met een schimmel was het vooral kwestie van de stal heel goed schoonhouden. Of 24/7 in de wei laten dan zijn ze altijd schoon :P

Ontbijten zie ik ook nooit als zo'n probleem, krachtvoer is binnen 15min op en ruwvoer krijgen ze op de trailer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 11:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 462 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen