Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 331 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Goed bezig!

Nee ik had afgemeld en ik kan niet zeggen dat ik dat nou heel erg vind. Volgende week Dijkgatbos op de planning met geloof ik ook zulke temperaturen. Dan rij ik liever daar dan in Ede :j
Al had ik liever de jonge in Ede gestart, gezien het niveau. Maar ja. Planningen.. Lopen nooit zoals je wil helaas..

Volgens mij zijn er veel van het topic gestart vandaag! Ze hadden ook een hele grote groep, super tof dat ze iedereen mee lieten doen. Dat vind ik nou echt gaaf :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 16:46 



 
Profiel   

Ik start ook in ede samen met m’n zusje.
M’n ouders wilde de paarden later brengen zodat wij vast konden parcours verkennen en zij niet zo lang in de hitte hoefden te staan.

Maar nu ik toch weer uit m’n meelees stand ben.

Als je een weigering hebt op B moet je dan A opnieuw doen in de cross?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 16:48 



 
Profiel   

Ik kan je besluit volledig begrijpen, toen ik daar stond dacht ik wel echt even....moet ik dit wel willen? Gelukkig was het alleen de cross en konden we daarna direct weer naar huis.

Volgende week ook zo warm? En leuk Dijkgatbos! 1x gereden, was toen de laatste keer in het bos en was zo leuk! Goede keuze tov Ede. Veel plezier!

(En ja, planningen zijn er om herpland te worden Hahaha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 16:50 



 
Profiel   

Ivm de hitte op tijd weg! Wel lekker gecrosst, helaas in mijn rondje een val voor me. Cross dus even stil gelegd, amazone en paard maakten het gelukkig goed!
Dressuur was dramatisch maar denk wel op de score blijf staan. Tijd bijhouden was door bovenstaande beetje ingewikkeld..

Iemand op de Valouwe nog die toevallig een fototje kan schieten van het uitslagen bord? Tenminste van ring 2, klasse L. Super super bedankt!! Xxx

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 16:59 



 
Profiel   

Pfoe die val was toen wij aankwamen ja!

Ik heb een heerlijk L debuut gemaakt. Meneertje pakte alles super aan, alleen een stomme weigering op de greppel, die er in de B ook al in zat. Maar goed voor het vetrouwen dat alle technische lijntjes goed gingen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 18:19 



 
Profiel   

@steph: [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 19:31 



 
Profiel   

_Natasja_ schreef
Ik start ook in ede samen met m’n zusje.
M’n ouders wilde de paarden later brengen zodat wij vast konden parcours verkennen en zij niet zo lang in de hitte hoefden te staan.

Maar nu ik toch weer uit m’n meelees stand ben.

Als je een weigering hebt op B moet je dan A opnieuw doen in de cross?


Nee, in ieder geval een aantal jaar geleden niet. Dan mag je ook alleen B opnieuw doen. Had ik destijds met Jip een keer.

Ik heb ook gereden. Op 6 in het springparcours een balk helaas, gewoon een klein tikje met rechtsachter tegen de balk. Pechbalkje.

In de cross een echte langsloper op 16 in de B. Dus bovenaan de heuvel. Ik vond de hindernis jurys er best dicht op zitten en omdat het in een bocht staat reed ik er recht op af. En dat vindt [naam] eng en is dus wel iets om nog aan te werken.
Voor de rest wel wat terug op de sprongen, maar kon hem gelukkig wel erover krijgen. Ben toen wel direct naar huis gegaan. Was pittig warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 19:41 



 
Profiel   

Dan stonden we denk ik naast jullie Suikermeisje. Grappig.

Wij hadden foutloos gesprongen en foutloos gecrossed. Ik denk wel ruim buiten de tijd (in stap allebei de keer het water in). Dus ook meteen naar huis gegaan. Te warm om hem in de trailer te laten staan voor de uitslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:04 



 
Profiel   

Kelan schreef
Dan stonden we denk ik naast jullie Suikermeisje. Grappig.

Wij hadden foutloos gesprongen en foutloos gecrossed. Ik denk wel ruim buiten de tijd (in stap allebei de keer het water in). Dus ook meteen naar huis gegaan. Te warm om hem in de trailer te laten staan voor de uitslag


Ah ja! Dan stond ik naast je inderdaad! Klein wereldje zo haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:04 



 
Profiel   

Altijd leuk om een gezicht bij een (Bokt)naam te hebben *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:07 



 
Profiel   

DreamGuide schreef
Veel succes vandaag!

Ik zat te kijken voor een oefencross (of eventueel BB) de komende twee maanden, maar ik kan helemaal niks vinden?


7 juli Renswoude.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:23 



 
Profiel   

Wij zijn ook onderweg naar huis vanaf Ede. Wij hadden geluk dat we pas laat hoefden te starten. Was toch net wat minder warm en best een lekker windje.

banketstaaf balkje in het springen, cross heerlijk fijn en foutloos gereden. Had ervoor gekozen bij 9 het alternatief te nemen aangezien ze na een flinke blessure van vorige jaar nog maar 3 keer mee is geweest naar les. Onderweg twijfelde ik wel maar toch maar bij mijn orginele plan gebleven.
Wilde nog even wachten op de uitslag maar aangezien ze totaal niet wilde zeggen hoelang het nog zou duren etc toch naar huis gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 21:05 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig een foto van de B uitslagen groep 2?

Het was immens warm, en op mijn starttijd liep het springen uit en had ik welgeteld 3 (!) minuten om van de springring naar de vetcheck en naar de cross te gaan. Veel te snel allemaal.

Springen zag hij een spook helaas dus een stop. Cross was hij veel en veel te sterk, wel foutloos incl greppel maar niet fijn gereden

Goed gedaan iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 21:24 



 
Profiel   

Als iemand er toevallig nog 1 wil maken van de uitslag van de laatste groep zou dat ook top zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 21:41 



 
Profiel   

Een kennis heeft foto’s gemaakt maar heel duidelijk zijn ze niet. Y;(

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 22:08 



 
Profiel   

Zelf wel heel fijn kunnen rijden.

Al ging het wat te hard. :+ 3:41

Maar hiermee m’n 1e foutloze cross (op de tijdfouten na dan) *\o/*


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En m’n bijna oeps momentje. O:)
[ img ]

[ img ]

Maar we gingen door de vlaggetjes. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 22:12 



 
Profiel   

Mooie resultaten! Hier ook dubbel nul gereden en maar 20 sec buiten de tijd. Heb lekker rond kunnen sturen en geen alternatieven gepakt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 23:18 



 
Profiel   

Leuk om te lezen hoe het iedereen af is gegaan! Over het algemeen positieve berichten.
Ik ben blij dat ik, na navraag in dit topic, gestart ben. Derde officiële cross, voor het eerst foutloos en een goede tijd (4.24). Hiermee tiende in groep 1 van de B *\o/* Vond het een fijne cross op mooi terrein, maar alles eromheen kan nog wel iets beter geregeld worden m.i :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 23:19 



 
Profiel   

Heb ook gereden. Beide alternatieven, had ik me voorgenomen en ook gedaan want een greppel hebben we nog nooit geoefend. Ik had een weigering op 2, geen idee waarom. Ja, die hindernisjury bij de boom bovenaan de heuvel zat er vlak achter! Ging gelukkig toch goed. Vast te veel tijd nodig gehad, maar dat komt later wel! Lekker gereden in ieder geval en volgende week Leende.
Gaan er nog meer naar Leende?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 23:19 



 
Profiel   

Nee ik hoop dat er 14 juli nog iets is?
Dat is m’n enige vrije zondag nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 23:21 



 
Profiel   

Weet iemand waar de tweede stijljury zat in het B vandaag in Ede Putten?
De eerste zat bij hindernis 2 en 3, maar op het 2e protocol staat niet waar ze zijn. Ik moest iets "volgende keer sportiever oplossen" maar snap niet wat ze bedoelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 23:46 



 
Profiel   

vosje2010 schreef
Weet iemand waar de tweede stijljury zat in het B vandaag in Ede Putten?
De eerste zat bij hindernis 2 en 3, maar op het 2e protocol staat niet waar ze zijn. Ik moest iets "volgende keer sportiever oplossen" maar snap niet wat ze bedoelen...


Hindernis 10 11 en 12 :)


[ img ]
Groep 2

En daar staat mijn naam op de 2e plaats!

Super fijn gereden en alternatief op greppel aangezien in maart ik erin lag en wou graag op safe gaan. Precies de optimale tijd.

Ik ben blij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 00:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd elke!

Wij hadden gister ook weer een leuke dag :-)

In de voor keuring had hij een hartslag van 35, was voor het springen keuren dus hij had nog niks gedaan en dat was te merken haha.

Vervolgens los springen en het spring parcour, hij was uitzonderlijk rustig, bijna zelfs een beetje traag. was natuurlijk ook wel erg warm, dus wellicht had dat er mee te maken? in ieder geval leverde het wel een mooi gecontroleerd foutloos rondje op en kon ik netjes rijden.

In de cross ging hij als een malle, voor het eerst in onze geschiedenis is hij zonder enige vorm van moppers het water in gegaan *\o/* de cross gereden zonder gebruik te maken van alternatieven en voor het eerst met crosshorloge gereden en ruim binnen de tijd :-)

En hierboven op de 3e plaats staan wij *\o/*

Op naar leende 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 08:04 



 
Profiel   

@massiemas SUPER bedankt!

Op m’n dramatische dressuurscore blijven staan, wel super leuk om daarmee dan nog 6e te worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 11:23 



 
Profiel   

Heeft er ook nog iemand een foto van de rest van B groep 2??
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 12:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 331 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen