Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe geluid terug aanzetten van crossklokje?

 
Profiel   

Ik heb even geleden mijn cross klokje uitgeleend aan iemand. Nu heeft diegene per ongeluk het geluid uitgezet op de een of andere manier.. Alleen weten we niet hoe ik het weer aan moet zetten? Ik ben terug naar de winkel gegaan vanwaar ik hem gekocht heb alleen kunnen zij mij niet helpen..ze hebben ook geen idee.

Weet hier misschien iemand hoe het geluid terug aan moet? Ik heb zo'n geel rond klokje (optimum time).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 20:55 



 
Profiel   

Kun je het niet resetten?
Of batterijtje er even uithalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 20:59 



 
Profiel   

Dat heb ik al geprobeerd, maar werkt helaas niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:01 



 
Profiel   

Wat voor merk is het? Misschien is er een handleiding van te vinden op internet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:02 



 
Profiel   

Verdorie -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:02 



 
Profiel   

Is het deze?
https://m.youtube.com/watch?v=hRGYn2Tsnx4

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:10 



 
Profiel   

Bij mijn klok is het als ik op voorhand de ideale tijd instel, en hij dus afloopt, dan piept hij niet.
Maar als ik hem zelf laat optellen piept hij wel, misschien moet je dat eens proberen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:23 



 
Profiel   

In de gebruikshandleiding staat er niks over..

@shirley: Die is het ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:24 



 
Profiel   

Daaphh schreef
Bij mijn klok is het als ik op voorhand de ideale tijd instel, en hij dus afloopt, dan piept hij niet.
Maar als ik hem zelf laat optellen piept hij wel, misschien moet je dat eens proberen ?

Hier idd ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:27 



 
Profiel   

@daapph: Hij piept niet.
Hij heeft het altijd gewoon wel gedaan. Ik doe hem altijd op laten tellen en dan piepte die bij elke minuut. Maar nu maakt hij nergens meer geluid bij.

Hij heeft ook altijd gepiept bij het indrukken van een knop, maar dat doet ie ook niet meer. Het hele geluid is gewoon weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:39 



 
Profiel   

Heb ook deze klok en heb dr ff de handleiding bij gepakt, misschien dat je hier iets aan hebt:

The alarm beeps can be turned off at any time bij pressing and holding the MODE button for 2 seconds. A beep can be heard when the sound has either been turned ON of OFF and the icon for the bell is shown if it is on.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 21:48 



 
Profiel   

Maar daar staat toch niet hoe ik hem weer aan zet? (mijn Engels is erg slecht) als ik de mode knop indruk krijg ik de normale klok tijd te zien. En bij het langer indrukken blijft het hetzelfde beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:04 



 
Profiel   

Kijk even op het filmpje, daar zie je een belletje verschijnen als hij op de mode knop drukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:07 



 
Profiel   

Je moet de mode knop best wel lang ingedrukt houden, dan verschijnt er een belletje in beeld en doet het geluid het weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:09 



 
Profiel   

Wat er staat is volgens mij dat je de MODE knop 2 sec (of iets langer dus) moet inhouden, dan zou je een piepje meten horen en een belletje verschijnt in het beeld. Dan zou het geluid weer aan moeten staan.

Edit: Net even zelf geprobeerd en het werkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:16 



 
Profiel   

Verdorie hij doet het niet. Krijg geen piepje en het belletje komt ook niet in beeld. Pff

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:24 



 
Profiel   

Hmm dat is vreemd. Weet je zeker dat je de MODE knop ingedrukt houdt? En geen andere?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:36 



 
Profiel   

Dan is de kans groot dat je batterij aan het einde van zijn latijn is. Een nieuwe batterij erin en je hoort de piep weer heel duidelijk.

Ik had het ook maar had met rijden al gemerkt dat het geluid het steeds slechter ging doen. Nieuwe batterij erin en ik moest toen echt weer even wennen aan dat harde schelle geluid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:41 



 
Profiel   

Ik had er voor de zekerheid al een nieuwe batterij in gedaan. Ja het is echt de mode knop die ik indruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:43 



 
Profiel   

Lang genoeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 22:50 



 
Profiel   

Jep. Van een paar tellen tot een paar minuten. Ik krijg dan alleen maar de normale klok tijd in beeld en verder gebeurd er helemaal niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 23:22 



 
Profiel   

Frustrerend...
Staat er ergens een type op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 23:59 



 
Profiel   

Shirley schreef


Handig filmpje trouwens, nooit geweten dat er meer functies opzaten dan het op en af tellen en dat je in kan stellen wanneer het horloge piept.

Vreemd dat het je niet lukt, ik zou het zo niet meer kunnen bedenken. Misschien niet met een ruitershop maar met een sportwinkel die ze verkoopt contact opnemen? De zeilers gebruiken dit horloge ook veel en gebruiken vaak meer functies dan wij doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-15 07:31 



 
Profiel   

Hier hetzelfde probleem...

Bij countup piept hij hard genoeg maar bij countdown piept hij helemaal niet, heb het mode knopje meerdere malen ingedrukt voor verschillende tijden maar komt geen belletje tevoorschijn.... :?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 10:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen