Ponykamp eventing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Ponykamp eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 17:01

Hey,

Ik ben nu 16, wordt volgend jaar 17. Ik zoek een eventingkamp. Ik heb nog geen ervaring met eventing, maar wel met springen en dressuur. Ik rij al 9 jaar en heb een A en B brevet.

Ik zoek een eventingkamp, waarvoor je geen eigen paard nodig hebt en waar vooral mensen van mijn,leeftijd komen.

Groetjes

NZ92

Berichten: 3175
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Ponykamp eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:02

Hee! Geen eventing kamp maar we rijden wel elke dag een avontuurlijke rit door de bossen en we gaan zelfs een hele dag op pad! Er komen veel mensen van jouw leeftijd en ouder :) Het is in de Ardennen en hier reizen we gezamenlijk per trein naar toe!
WE organiseren in januari ook al een weekend. Dit zou je kunnen proberen om eens kennis te maken!

Kijk eens op onze pagina.
www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes

LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 17:17

NZ92 schreef:
Hee! Geen eventing kamp maar we rijden wel elke dag een avontuurlijke rit door de bossen en we gaan zelfs een hele dag op pad! Er komen veel mensen van jouw leeftijd en ouder :) Het is in de Ardennen en hier reizen we gezamenlijk per trein naar toe!
WE organiseren in januari ook al een weekend. Dit zou je kunnen proberen om eens kennis te maken!

Kijk eens op onze pagina.
http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes


Ik ben eerder opzoek naar een kamp waar ik ook echt kan bijleren

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:40

LoveHorseJ schreef:
NZ92 schreef: