Ponykamp eventing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Ponykamp eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 17:01

Hey,

Ik ben nu 16, wordt volgend jaar 17. Ik zoek een eventingkamp. Ik heb nog geen ervaring met eventing, maar wel met springen en dressuur. Ik rij al 9 jaar en heb een A en B brevet.

Ik zoek een eventingkamp, waarvoor je geen eigen paard nodig hebt en waar vooral mensen van mijn,leeftijd komen.

Groetjes

NZ92

Berichten: 3175
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Ponykamp eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:02

Hee! Geen eventing kamp maar we rijden wel elke dag een avontuurlijke rit door de bossen en we gaan zelfs een hele dag op pad! Er komen veel mensen van jouw leeftijd en ouder :) Het is in de Ardennen en hier reizen we gezamenlijk per trein naar toe!
WE organiseren in januari ook al een weekend. Dit zou je kunnen proberen om eens kennis te maken!

Kijk eens op onze pagina.
www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes

LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 17:17

NZ92 schreef:
Hee! Geen eventing kamp maar we rijden wel elke dag een avontuurlijke rit door de bossen en we gaan zelfs een hele dag op pad! Er komen veel mensen van jouw leeftijd en ouder :) Het is in de Ardennen en hier reizen we gezamenlijk per trein naar toe!
WE organiseren in januari ook al een weekend. Dit zou je kunnen proberen om eens kennis te maken!

Kijk eens op onze pagina.
http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes


Ik ben eerder opzoek naar een kamp waar ik ook echt kan bijleren

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:40

LoveHorseJ schreef:
NZ92 schreef:
Hee! Geen eventing kamp maar we rijden wel elke dag een avontuurlijke rit door de bossen en we gaan zelfs een hele dag op pad! Er komen veel mensen van jouw leeftijd en ouder :) Het is in de Ardennen en hier reizen we gezamenlijk per trein naar toe!
WE organiseren in januari ook al een weekend. Dit zou je kunnen proberen om eens kennis te maken!

Kijk eens op onze pagina.
http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes


Ik ben eerder opzoek naar een kamp waar ik ook echt kan bijleren


De KNHS heeft zo'n kamp. Moet je de allround week doen. Daar ga je dressuren, springen en crossen.

LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 21:00

maximiliano schreef:
De KNHS heeft zo'n kamp. Moet je de allround week doen. Daar ga je dressuren, springen en crossen.


Weet je misschien waar ik er informatie over kan vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:01

LoveHorseJ schreef:
maximiliano schreef:
De KNHS heeft zo'n kamp. Moet je de allround week doen. Daar ga je dressuren, springen en crossen.


Weet je misschien waar ik er informatie over kan vinden?


Je hebt voor de KNHS een eigen paard nodig. En ik lees in je openingspost dat je die niet hebt.

LoveHorseJ
Berichten: 176
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 21:04

safina schreef:
Je hebt voor de KNHS een eigen paard nodig. En ik lees in je openingspost dat je die niet hebt.


Weet je waar ik nog meer informatie kan vinden? Te snoods kan ik wel een paard regelen. Ik heb een verzorgpaard waar ik dagelijkse op rij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:04

LoveHorseJ schreef:
safina schreef:
Je hebt voor de KNHS een eigen paard nodig. En ik lees in je openingspost dat je die niet hebt.


Weet je waar ik nog meer informatie kan vinden? Te snoods kan ik wel een paard regelen. Ik heb een verzorgpaard waar ik dagelijkse op rij.


Er staat nog geen info voor 2017 online. Maar ik vond wel een verslag van 2015 https://www.knhs.nl/nieuws/2015/een-sup ... uctieweek/

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Ponykamp eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:04


Sterre98

Berichten: 6333
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 16:06

De Treekhoeve idd! erg leuk een leerzaam!
Ik ben er nu 2x geweest, en ga volgend jaar hopelijk voor de derde keer ;D

Een filmpje gemaakt van afgelopen jaar. Ben nu zelf 18 en de club van vorig jaar was +- 15-18.
Voor meer info hoor ik het wel!