Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 119 van de 127 [ 3158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 127  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Belgische eventers op bokt II

 
Profiel   

Lrv zijn op dit moment 2 nadelen aan vind ik: ze leert idd enkel rijden op haar eigen pony en haar pony is een C dus dan zou ze direct al vrij hoog moeten springen op wedstrijd en vaak tegen oudere kinderen.
En los daarvan, ik heb geen lrv mentaliteit :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 17:14 



 
Profiel   

We zijn best competitief hoor }> maar je moet er inderdaad wel voor zijn. Al denk ik dat door Corona alles meer en meer individueel gaat worden qua disciplines. Tornooien zoals vroeger gaan we wss niet meer hebben, tenzij nog provinciaal of nationaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 20:33 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie?? ;)

Ik ben een week geleden op wedstrijd geweest. Toen dat het storm Odette was :+
Haha nee het was zo erg niet meer. Gewoon een stevige wind. Het was even geleden dat we nog tussen de witte hekjes hadden gereden. Laatste keer was Waregem en had Luxor net die allergische reactie waardoor we niet gestart zijn in 2e proef. Luxor was ook bang van andere paarden tijdens inrijden.
Die wedstrijd heb ik soundless oortjes aan gedaan voor tijdens inrijden en het was wel al een verschil. In het begin nog wat achterdochtig maar het beterde vrij snel.
Eerste proef was bwa, hij had precies ei in zijn broek. Was niet echt voor mijn been. Maar gezien de omstandigheden was het wel ok. Daar een ruime 64%. Daar was ik zeker tevreden mee!
Tweede proef (N1.2) inrijden verliep echt super. Maar proef zelf was echt niet goed. :o Luxor nog meer ei in zijn broek en heb jammer genoeg helemaal niet de proef kunnen tonen die ik wou. Ik weet dat Luxor het zeker in zijn mars heeft. ;) Daar een magere 56% en laatste plek. :o Het was balen maar ik moet blij zijn dat ik deze keer wel met een gezond paard naar huis ging. :) Volgende wedstrijd pas 8 november wss in Waregem. Misschien doe ik wintercriterium mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 10:10 



 
Profiel   

Ik twijfel om af te melden voor Merksplas komend weekend. Ze geven enorm veel regen nog, krappe week qua tijd om te rijden, zondag dan immens vroeg opstaan want zal eerst nog moeten verkennen en dat voor uiteindelijk hooguit 1 cross dit najaar...

Voor de rest ben ik héél content met het besluit om Icaro en Tibor op volpension te zetten. De regelmatige lessen geven enorm vooruitgang bij Icaro en Tibor heb ik ook al aantal keer mee gereden. Binnenkort pak ik die ook op qua les. En veel minder gedoe thuis omdat ik al eens een dagje kan overslaan of op zijn minst veel minder gebonden zit ivm voeren en uitmesten.

Misschien dat ik die BIJK-challenge nog een paar keer ga meerijden en anders regelmatig mee op jumping. Gewoon rustig opbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 10:27 



 
Profiel   

Amai Hanne, courage om in Odette'tje te gaan rijden :D
Een idee vanwaar zijn ei komt? Het zicht van de hekjes? Zicht op cafetaria (weet niet waar je gereden hebt?), geluiden die hij hoort??
Als het er eens van komt, les ik soms bij K.obe C.amaert, ik had vroeger ook beetje probleem met Ny in de proeven dat ze niet aan mijn been was en daardoor ook net niet over de rug, net niet los in de kaak, en dan zag die proef er nog wel ok uit, maar het was allemaal net niet.
Ik kreeg van K de tip om eens 1 proef echt aan te pakken, helemaal niet te kijken naar een punt of percentage, maar echt been = vooruit, ook als ze dan met de kop omhoog kwam... Zeer confronterend voor mij, want ik wil alles zo netjes mogelijk er laten uitzien, maar het heeft wel gewerkt. 1 proef volledig verkloot (had wel een oefendressuur gekozen :+ ) maar sindsdien weet ze wel hoe laat het is :P . Als zijn ei natuurlijk komt uit schrik, dan zal het voornamelijk toch kilometers maken zijn denk ik?

Varekaj: Merksplas is naar mijn aanvoelen altijd natte grond, zelfs zonder die extreme regen van de afgelopen dagen. Ik heb daar vorig jaar gereden en het water stond er op veel plaatsen bovenop. Ny is dat niet gewend en liep daar echt op eieren. Ook dressuurterrein lag heel glad in de wendingen, zelfs met vijzen schoof ik daar lichtjes uit. Jammer, want de cross zelf vind ik wel leuk, veel afwisseling en paar mooie sprongen.

Ik rij dit seizoen geen crossen meer. Vind het jammer om het jumpingwerk weer een stukje teniet te doen, vooral omdat ik toch écht graag deze winter eens 125 zou rijden, en zo natte ondergrond is toch Ny haar ding niet, wordt ze onzeker van.
Wij hadden vorige week onze laatste jumping van het seizoen buiten, heb enkel 115 gereden en ging top met een overwinning *D Ze springt stukken beter en veel meer over de rug dan toen we ook crossten, dus naar volgend jaar toe weet ik nog steeds niet wat ik ga doen. Merk bij mezelf dat de goesting om dan weer ganse weekenden weg te zijn ook wel wat minder wordt. We zullen wel zien. Ben van plan om regelmatig jumpings te rijden deze winter.
De dochter doet het heel goed met haar pony'tje, ze springt al mooie parcoursjes rond. Binnen 2 weken doen we een dressuurwedstrijdje (dochter heeft weinig zin, t zal ne springruiter worden :+ ) maar k vind het wel goed dat die pony nog eens op andere locatie komt. En dan 25 okt zal ze haar 1e jumping bij VM doen, 30 en 50. Volgende week maandag heeft ze geen school, denk dat ik mij ook halve dag verlof ga nemen en parcours ga trainen met haar bij de bree.meersen, heb gezien dat zij nu ook hun piste verhuren.
En verder nog wat verdriet om de pony die we moesten laten inslapen natuurlijk, alhoewel het er tegenaan hikken precies moeilijker was dan nu hij er niet meer is. Duurde ook lang natuurlijk, zeker voor een kind, pony zat al sinds begin Corona beetje in uitgestelde tijd... En het veulen is sinds vorige week ook bij zijn nieuwe eigenaar, dus het voelt aangenaam rustig in de stallen met maar 5 ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 11:00 



 
Profiel   

Als Merksplas natte grond is laat ik hem schieten, straks de afmelding doen. Icaro is ook geen fan van te natte grond en voor 1 cross wil ik hem niet forceren op zoiets, al is het maar aspiranten. Hij loopt nu zo vlot en met vertrouwen, wil dat graag houden. En de pony's zijn er dan op zaterdag ook nog eerst eens overheen gedenderd... Nee merci.

Herken het dilemma wel. Springen is makkelijker qua organisatie: jaarrond mogelijk, geen gedoe in de winter met modderbodems, je kan al eens 2 proeven rijden op een dag, geen gans weekend op de baan in uw geval, veel meer keuze in wedstrijden en locaties.
Alleen daarom neig ik nu toch ook naar springen en komend voorjaar afwachten wat het geeft.

Hanne: gewoon kilometers maken in de N1 en dat komt ook wel. Tijd en geduld :) zijn er bij jullie veel oefenwedstrijden op de winterkalender? Hier ist nog bijster stilletjes heb ik de indruk. Ook van LRV nog geen winterkalender gekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 11:35 



 
Profiel   

In Flandria Ranch was t. Twas aant waaien en regenen buiten, je zou denken van ij gaat vooruit staan. :') maar niet dus. Echt onverstoorbaar gewoon. Beetje té. Hulpen kwamen ook ni door zoals ik wou. In stap viel hij echt stil. Heb toch eens goed moeten prikken... Bij 1 jury had ik als extra commentaar dat ik goed mijn best had gedaan. :')
Voor de 2e proef net ervoor heb ik m echt wakker gemaakt en dat ging super, tot dat ik in de ring kwam. Podiumvrees ofzo of inderdaad dat Luxor wist dat ik niet fel kon/mocht doen doordat netjes moest zijn?
Anyway volgende keer beter. :P Training gaat super trouwens, we kunnen al richting niveau 2 denken zei lesgeefster. :+ Maar dat is pas al Luxor op Wedstrijd goed loopt in niv 1. Training kunnen we dan niv 2 doen.

Binnen 2 weken ga ik groomen in Merksplas, hopelijk valt t dan wat mee!

Leuke plannen van jou en je dochter Antonius! :D

Als er iemand niet te duur springzadel weet voor mij... :+ Medium-wijd en 17,5 inch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 11:50 



 
Profiel   

En o ja, wol gevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 13:26 



 
Profiel   

Ik zit nog mijlenver weg van niv 2 :') maar ik train eerlijk gezegd ook niet echt meer wedstrijdgericht. We zijn nu vooral bezig met mijn houding bij te werken en van daaruit maken we veel vooruitgang.

Misschien eens zoals Antonius heeft gedaan, een oefenwedstrijd inschrijven (of eens buiten wedstrijd) en dan eens goed doorpakken? Denk dat ik dat ook eens ga doen deze winter als de kans zich voordoet. Ze weten het zo goed hè als je die ring binnenkomt dat je dan meestal niet zo streng bent...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 16:10 



 
Profiel   

Hoi dames, stille meelezer hier maar toch een vraagje nu ik lees over Merksplas. Ik zou starten met mijn bij rijd paard daar, momenteel ijzer loos, normaal kwam de smid morgen om vierkant te beslaan maar die heeft afgezegd. Ik zei al tegen eigenaresse dat ik niet goed weet of ik zo wel durf starten na een week regen voorspellingen en ze wuifde dat wat weg, en nu lees ik dit hier over de bodem. Zouden jullie persoonlijk daar durven starten zonder ijzers (en dus vijzen) of echt absoluut niet?

Edit: toevoeging

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 22:12 



 
Profiel   

Hangt er vanaf hoeveel je ervaring hebt als combinatie en hoe je paard loopt op natte(te) grond. Ik doe de mijne echt geen plezier met modder of glijdende bodem, zelfs niet met vijzen. Als het maar een beetje teveel spat gooit hij constant zijn hoofd in de lucht en in het ergste geval valt hij compleet stil qua tempo (of gaat in slalom overal langs). Ik ben daar geen fan van, liever een paard wat desnoods te enthousiast is en je wat kan afremmen dan eentje die onzeker is en je door een cross moet stampen.

Daarnaast starten zaterdag eerst allemaal ponyreeksen en 2 reeksen paarden (aspirant en beginners) en dan op zondag nog eens aspiranten tem zwaar.

De week nadien is het weer Merksplas maar van VLP denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 22:40 



 
Profiel   

Niet echt veel ervaring samen...zou onze eerste officiële zijn namelijk. Paard heeft wel wat ervaring, ik wat minder in deze discipline, ben er nog maar sinds deze zomer mee bezig.
Heb het trouwens over zondag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 22:52 



 
Profiel   

Als die ietwat goed op de benen staat en niet moeilijk doet op dat soort ondergrond... Je kan altijd eens gaan kijken zaterdagmiddag hoe de bodem erbij ligt als er al een bende overheen is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 23:05 



 
Profiel   

Ik heb 1 maal in Merksplas gereden en vond het wel fijne cross, mr kan er idd nat liggen. Voor een B cross zonder ijzers zou dat wel moeten lukken :) gewoon niet te zot doen ;).

Je doet dat super antonius in de jumping! Je ziet wel wat volgend jaar brengt!

Straks zitten we hier met geen crossers meer :') we gaan naam moeten veranderen naar Belgische eventing sympatisanten :') .

Rijden heeft hier even op lager pitje gestaan. Osteopaat op bezoek, mee op cross nr varssev.eld en canch heeft ook 4 dagen in de kliniek gestaan met hevige kolieken. Ze heeft ons goed laten schrikken. Ondertussen is ze er wel door en zijn we weer aan het werk en ze gaat super! Zondag rij ik nog eens een wedstrijd N1. Zou graag beginnen toewerken ook naar N2 maar dan wil ik meer de puntjes op de i bij de oefeningen in N1, want als ze die niet kan, moet ik niet denken aan N2. Wil ook niet rijden in N2 om de hoop te vullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-20 11:48 



 
Profiel   

Ik ben vandaag toch in merksplas gestart. In de B want ik had verkeerd ingeschreven. _-:( :')
Ik durfde eerst niet starten ik had ZO VEEL zenuwen (trillen, braakneigingen en tranen) maar ik ben zo blij dat ik het wel heb gedaan! Was een paar keer mijn parcours kwijt maar uiteindelijk telkens de juiste route kunnen vinden door hulp van mensen. Had 1 weigering op de waterbak (insprong via boomstam). Ik loop al heel de dag met een big smile! *\%/*
Het was trouwens helemaal niet glad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 18:39 



 
Profiel   

Tof nieuws *\o/*

Ik ben blij dat ik niet geweest ben. Gisterochtend de ontdekking gedaan dat meneer blijkbaar zaterdagavond een ijzer is kwijtgeraakt ^) en sinds zaterdagochtend had ik nekpijn, waarschijnlijk fout gelegen en iets gekneld. Gisteren gelongeerd en verder beide dagen rustig aan gedaan, maar de boel zit intussen zo vast dat ik me vanochtend amper kon aankleden. Betwijfel sterk of ik hiermee de cross had kunnen rijden en ik wil niet weten hoe krakkemikkig ik dan nu zou zijn.

Ik kan niet naar beneden kijken, amper naar boven. Links en rechts lukt maar heel rustig en beperkte mate. Ook zittend voel ik het de hele tijd zinderen en licht pijn doen. Straks even langs bij de kine op werk en als het lukt deze namiddag huisarts. Durf amper auto rijden op deze manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 07:34 



 
Profiel   

Fijn dat je toch hebt kunnen starten EN dat het goed ging ondanks alle zenuwen :D! Ik herinner het me als een leuke cross met genoeg variatie. Op naar de volgende?

Haha Varekaj, we zijn allemaal dusten samen! Was zaterdag ook echt kreupel, gisteren beter en nu last van mijn linker schouder. Oud komen zeggen ze?

Citaat
Ik kreeg van K de tip om eens 1 proef echt aan te pakken, helemaal niet te kijken naar een punt of percentage, maar echt been = vooruit, ook als ze dan met de kop omhoog kwam... Zeer confronterend voor mij, want ik wil alles zo netjes mogelijk er laten uitzien, maar het heeft wel gewerkt. 1 proef volledig verkloot (had wel een oefendressuur gekozen :+ ) maar sindsdien weet ze wel hoe laat het is :P . Als zijn ei natuurlijk komt uit schrik, dan zal het voornamelijk toch kilometers maken zijn denk ik?


Als we het dan toch hebben over aanpakken in de proef. Gisteren nog eens op dressuur gegaan. Ze was al in het inrijden aan het klieren. Ze toen ook wel aangepakt en dat hielp voor daar, maar ik wist het zodra dat ik in de ring ging komen dat ze daar wel weer wat nieuws ging hebben om over te freaken.

Het was dus ook zo, telkens ik richting bepaalde plek moest kreeg ze het. Aangezien het toch al omzeep was heb ik ze ook mr eens aangepakt in de proef en de oefening telkens hernomen. Die ze daarna dan deed alsof er net niets gebeurd was... Ben niet afgestraft geweest met extra minpunten omwille van de hernomen oefeningen. Uiteindelijk nog 61% en gedeeld 15de vd 23, dus dat viel eigenlijk best mee. De andere stukken waren wel goed. Binnen 2 weken herhalingsles op dezelfde locatie ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 11:39 



 
Profiel   

zooooo sorry dat ik even kom binnen vallen maar ik moet mijn hart even luchten. Vorige week nogal een lastige week gehad.
Ferro liep al een tijdje wat stroever en dus wou ik naar de bos*dreef gaan om zeker te zijn dat hij geen last heeft van zijn oude peesblessure. Onderzoek was goed, dierenarts vond hem heel goed lopen zowel op de harde als zachte (oef!). Om dat stijve gevoel aan te pakken stelde hij voor om zijn bekken in te spuiten. Vermoeddelijk heeft hij daar wat normale slijtage voor zijn leeftijd en zou dit zo snel opgelost kunnen worden. De stagaire wou een praam opzetten om dit in te spuiten maar ik weet dat hij zeer kwaad kan reageren op een praam. Echter waren ze geen fan om extra te sederen dus toch maar de praam proberen. De stagaire wou de praam langs voor opzetten, Ferro stapt achteruit en botst tegen een ijzeren bar die in de onderzoeksruimte stond. Half verdoofd stapt hij vooruit en botst hij tegen een kar met material op die omver valt, Ferro verschiet en valt ook. Zijn mond bloedde hard, zijn tanden hadden in zijn lip gezeten. De dierenarts was zijn kluts kwijt en ik moest meermaals vragen of zijn lip niet moest genaaid worden, neen dit was niet nodig.

2 dagen later begon dit thuis erg te stinken, toch maar onze dierenarts laten komen en ze zei dat dit zeker genaaid moest worden. Er zat letterlijk een gat in zijn lip waar je je vinger kon doorsteken. Tegen dat ze het kon naaien hing helaas zijn lip al los aan de ene kant. Naaien was geen oplossing meer aangezien er ook al een stukje huid was afgestorven. Ze heeft het dus moeten afsnijden. Nu is het niet zo erg als het klinkt, het heeft amper gebloed en je ziet nauwelijks iets aan zijn lip, hij had gelukkig altijd al erg grote lippen :knuffel:

Verder zaterdag naar Merksplas geweest met Isk*ander, in het losspringen voor de jumping ging hij goed, daarna reed ik door naar de oxer, hij werd wat onzeker, ik gaf been en hij begon te bokken, stopte dan bruut en draaide hem 90 graden om! Ik lag er af. Daarna verder losgesprongen, ging dan wel goed. Eenmaal in de piste was hij ook aant kijken naar een sprong dus ik wou er naartoe gaan om het hem eens te tonen, hier tzelfde verhaal, ik gaf been en hij bokt waardoor je wat naar voor komt, neem zijn hoofd omhoog en dan schiet hij hem vollegas de andere richting uit. BAF, ik weer op de grond -O- . De moed zat volledig in mijn schoenen. Uiteindelijk rondgesprongen met 1 weigering. Mijn vertrouwen is nu wel volledig weg eerlijk gezegd. Hij is altijd een paard geweest waar ik veel op moest werken zowel in dressuur als jumping. Maar ik ben een beetje op eerlijk gezegd. Heb niet het gevoel dat we nog vooruit gaan en ik ben ook meer het type ruiter voor wat gevoeligere paarden. Ik heb met veel pijn in het hart besloten om hem te verkopen |( Hij is nu pas 7 jaar en heb ook geen zin om nog jaren 1m te blijven springen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 13:07 



 
Profiel   

indien julie een filmpje willen zien van ferro zijn gat in zijn lip stuur maar een berichtje via fb.

@Antonius: ik zag je foto van de training vandaag! amai stond ook hoog.

@Prietpraat: was het in Bocage aan die hoek dat ze bang was? Daar zitten ze allemaal te kijken he, een moeilijke piste voor veel paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 15:39 



 
Profiel   

Florence: Amai zeg verschieten van Ferro zij lip!! En toch ook super slordig om het nog voorzichtig uit te drukken van de kliniek! Zou toch echt niet mogen. Is hij dan uiteindelijk wel ingespoten in zijn bekken? Of moet je nu nog eens opnieuw gaan?
Jammer van Iskander! Is hij al eens op foto gegaan met zijn rug?

PP: haha uw ros :') Moest ze ook nog eens streken hebben ja! Goed dat je ze erdoor gekregen hebt!! Hopelijk onthoudt ze het ~~}>

Varekaj: die volledig vaste nek heb ik ook al paar keer gehad, gelukkig kan ik de dag zelf wel altijd nog bij mijn kine terecht en dat scheelt toch meteen veel. Maar idd, rijden is dan de eerste dagen niet evident... Hoe is het ondertussen?

Steffi4: dikke proficiat!! Altijd leuk als het beter gaat dan verwacht :j Over gladheid, iemand die ik ken is wel onderuit gegaan met zijn paard, heb filmpje gezien, na de sprong in een vrij ruime bocht, paard gewoon volledig onderuit. Dus die had toch pech met een gladde plek :=

Wij hebben dus gisteren op de B.reemeersen getraind. Dochter rijdt parcours 50-60 rond, de eerste keer durft pony nog eens kijken als er iets onder staat, maar ja kind komt ook niet met haar beentjes onder zadel _O- maar als ze wat kordater aanrijdt lukt het wel van de eerste keer, dus tis nog kilometers maken. Maar goed, als je weet dat die pony nooit eerder van den hof geweest was behalve voor 1 dressuurwedstrijd, dan gaat het zoveel beter als gedroomd. Die pony is zo betrouwbaar, eigenlijk echt zot voor zo weinig ervaring te hebben en we hebben daar ook absoluut niet de hoofdprijs voor betaald.

En ik heb parcours 130 getraind, 3x gereden en ging goed, telkens 1 balkje maar zeker tevreden mee. Ze doet heel hard haar best, kreeg al de vraag of ze voor verkoop was :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 10:34 



 
Profiel   

Die pony is zijn gewicht in goud waard Antonius, uw dochter gaat daar echt nog een hoop plezier mee kunnen beleven als ik het zo hoor.
En ik verwacht dat je binnenkort weleens een bod kan krijgen op Nu dat je niet kan weigeren. Wat een machine, zoals die springt.

Nek/schouders zijn al beter maar nog niet 100%. Morgen Icaro rijden en dan hebben ze donderdag en vrijdag verlof.

Florence, heb je de kliniek nog de gevolgen laten weten van dat "foutje"?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 18:57 



 
Profiel   

Ik heb de kliniek idd gebeld en dan zeiden ze dat het gat er toen nog niet zat. Dat dit eerst maar een scheurtje was 8)7 . Onze dierenarts heeft dan contact opgenomen met die persoon want ze kende die blijkbaar en dan gingen ze het intern bespreken om de kosten nog te betalen. Ze betalen natuurlijk niet graag een factuur van een andere dierenarts. Maar ik had ook geen zin om terug een uur naar daar te rijden met Ferro om hem daar terug op te lappen.

Iskander is vandaag al opgehaald. De mijnheer van de handelsstal waar ik hem als 3 jarige heb gekocht wou hem graag terugkopen tegen een mooie prijs. Hij heeft hem zelfs niet gekeurd of getest, gewoon in de stal eens bekeken en het was inorde. Ik had nu niet verwacht dat het zo snel ging gaan. Ik heb er toch wel serieus wat verdriet van maar 't is beter zo. Nu opzoek naar een nieuwe leukerd. Dus als jullie iets weten?

@antonius: hij is altijd wat spooky geweest maar was kerngezond, daar lag het zeker niet aan.
Heb je ambitie om Ny deze winter int 125 te starten? Of eerder doortrainen en wachten tot het voorjaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 23:23 



 
Profiel   

Wat zoek je juist Florence? Is wel rap gegaan ja, zou dat niet kunnen denk ik. Had onlangs ook een mooi bod op Tibor, mijn Tinker. En toch nee tegen gezegd. Mijn gevoel zat niet goed en daarbij, ik heb er zelf teveel lol in nu ik ermee bezig ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 23:31 



 
Profiel   

@varekaj: ik zat er al een tijdje aan te denken en heb ook echt geweend gelijk een klein kind :\ . Maar er waren frustraties en hij was nog te jong om zo lang te blijven aanmodderen.
Ik zoek een leuke 3/4 jarige springgericht of eventinggericht gefokt. Geen zotte prijsklasse. Moet vooral veel lef hebben en een goede mond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 23:51 



 
Profiel   

ooch Florence, het zit je niet mee :(! Wat jammer van Isk.ander, mr de korte pijn is soms het beste! Wij hebben 1tje die 3 wordt volgend jaar (en d.ua, maar zal denk ik wat moeilijker zijn). Of zoek je liever 1 die al zadelmak is? De ruin gaat denk ik een toffen worden.
Wat een verhaal van in de bosdreef trouwens! Tzal wel zijn dat zij mogen opdraaien voor de kosten. De scheur is een gat geworden omdat ze er zo licht mee omgingen.

@florence: inderdaad was in bocage, maar we zijn daar nu deze zomer en vorige winter verschillende keren geweest. Tis dus niet dat ze het erniet kent!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-20 12:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 119 van de 127 [ 3158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 127  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen