Sgw Maarsbergen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3151
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:20

Ik reed er tot mijn grote verbazing woensdag langs toen ik verdwaald was op buitenrit, inderdaad een prachtig terrein en wat een hindernissen.. Degene die ik zag staan zou ik nooit overheen durven :=
Maar t zette mij wel aan het denken om even te komen kijken als ik vrij ben die dag :D

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:22

Ja ik hoorde dus ook dat de omgeving zo mooi is.

En hoop nu dus nog harder dat de spikkel ook mee kan in het M.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34686
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:26

Meest jaloersmakende is gewoon dat het iemands achtertuin is. Heel Holland Bakt is er vorig jaar opgenomen. Op de plek waar die tent stond staat met de cross de springring.

Franciska15
Berichten: 958
Geregistreerd: 22-09-05
Woonplaats: 't Harde

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:37

Ik heb me ook opgegeven en mijn inschrijving is definitief. Klasse B paarden, allereerste keer met mijn merrie

Dups
Berichten: 105
Geregistreerd: 16-08-16

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 01:25

Ik sta op de wachtlijst, L paarden.... duimen dus.....

Mjoor

Berichten: 1024
Geregistreerd: 08-05-06

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:22

Ook wij staan op de wachtlijst in het B. Wilde me om half 8 opgeven en toen was de inschrijving nog niet open. Toen ik om 14.00 weer probeerde was de wedstrijd al weer vol.. hopelijk kunnen we nog starten!

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:53

ulaantje schreef:
Ja ik hoorde dus ook dat de omgeving zo mooi is.

En hoop nu dus nog harder dat de spikkel ook mee kan in het M.


Ben jij dr nog nooit geweest??

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:02

maximiliano schreef:
ulaantje schreef:
Ja ik hoorde dus ook dat de omgeving zo mooi is.

En hoop nu dus nog harder dat de spikkel ook mee kan in het M.


Ben jij dr nog nooit geweest??


Nee erg hea.
Reed de vorige seizoenen er maar 1 per maand en dat was in april dan Etten-Leur.

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 00:38

Hahaha dat is zeker erg!! Echt zo'n mooie cross. Je rijd op een landgoed rondom een kasteel

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:06

Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag :)
Wij hebben een beetje opstartproblemen...

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:12

Oh balen.. De B zal ook wel lange wachtlijst hebben. Ik ben iig van de wachtlijst af. Heb afgemeld, dus scheelt weer een wachtlijstplekje!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:24

Ik heb gisteren avond een berichtje gehad dat wij van start mogen in het L. Dus helemaal blij! Anders hadden we helemaal naar Overpelt gemoeten _/-\o_

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:27

Hier ook een plekje in het L gekregen! :) Nu nog even duimen voor de M.

Cookies_bilL

Berichten: 54
Geregistreerd: 11-04-16

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:46

Hier ook nog aan het wachten op een plekje in het L

Mjoor

Berichten: 1024
Geregistreerd: 08-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:53

Vandaag een mailtje gestuurd of ze kunnen aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Ik kreeg een automatisch gegenereerde mail terug dat ze daar niet over informeren. Wel jammer.. er staan ruim 50 mensen in het B op de wachtlijst. Ben ik nummer 15 dan gok ik erop dat je nog wel kunt starten. Als ik dan nummer 45 ben dan is het vrij zeker dat ik niet kan starten en kan ik mijn planning beter omgooien en ergens anders inschrijven..

FCSA schreef:
Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag :)
Wij hebben een beetje opstartproblemen...

Haha, ik had het er van het weekend nog over met mijn zusje. Hij pakt de trainingen nu weer zo fijn aan dat ik heb zitten twijfelen om dan maar voor het L in te schrijven.. (maar daar is ook een wachtlijst, dus heeft geen zin dan)

_E_

Berichten: 383
Geregistreerd: 18-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:15

Mjoor schreef:
Vandaag een mailtje gestuurd of ze kunnen aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Ik kreeg een automatisch gegenereerde mail terug dat ze daar niet over informeren. Wel jammer.. er staan ruim 50 mensen in het B op de wachtlijst. Ben ik nummer 15 dan gok ik erop dat je nog wel kunt starten. Als ik dan nummer 45 ben dan is het vrij zeker dat ik niet kan starten en kan ik mijn planning beter omgooien en ergens anders inschrijven..

FCSA schreef:
Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag :)
Wij hebben een beetje opstartproblemen...

Haha, ik had het er van het weekend nog over met mijn zusje. Hij pakt de trainingen nu weer zo fijn aan dat ik heb zitten twijfelen om dan maar voor het L in te schrijven.. (maar daar is ook een wachtlijst, dus heeft geen zin dan)


Dat mailtje kreeg ik toen eerst ook terug, maar later ook wel gewoon antwoord gehad. Ik stond begin vorige week op plek 26 van de B.. geen idee of ik nog hoop moet houden eigenlijk..
Ik hoop iig wel dat ze bij het plaatsen van de startlijst ook de wachtlijst erbij plaatsen..

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:53

FCSA schreef:
Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag :)
Wij hebben een beetje opstartproblemen...


Is gelukt! :)

Mjoor

Berichten: 1024
Geregistreerd: 08-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:22

_E_ schreef:
Vandaag een mailtje gestuurd of ze kunnen aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Ik kreeg een automatisch gegenereerde mail terug dat ze daar niet over informeren. Wel jammer.. er staan ruim 50 mensen in het B op de wachtlijst. Ben ik nummer 15 dan gok ik erop dat je nog wel kunt starten. Als ik dan nummer 45 ben dan is het vrij zeker dat ik niet kan starten en kan ik mijn planning beter omgooien en ergens anders inschrijven..

FCSA schreef:
Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag :)
Wij hebben een beetje opstartproblemen...

Haha, ik had het er van het weekend nog over met mijn zusje. Hij pakt de trainingen nu weer zo fijn aan dat ik heb zitten twijfelen om dan maar voor het L in te schrijven.. (maar daar is ook een wachtlijst, dus heeft geen zin dan)



Dat mailtje kreeg ik toen eerst ook terug, maar later ook wel gewoon antwoord gehad. Ik stond begin vorige week op plek 26 van de B.. geen idee of ik nog hoop moet houden eigenlijk..
Ik hoop iig wel dat ze bij het plaatsen van de startlijst ook de wachtlijst erbij plaatsen..[/quote]

Ik heb later ook nog een mail gekregen.. nummer 20-21 dan moet bijna 25% zich afmelden.. we hopen op een startplekje. Een andere wedstrijd in dat weekend is geen optie en een week daarvoor naar Etten-Leur is ruim 2,5 uur met de auto. Dat is ons net iets te ver...

Mies1997
Berichten: 293
Geregistreerd: 10-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 11:10

Wij staan ook op de wachtlijst, hoop echt dat er nog een plekje vrijkomt. Nog nooit geweest, maar hoor er altijd goede verhalen over!
Vraagje aan de overige wachtende; hebben jullie al wel of niet betaald?

Duimen maar! _/-\o_

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 11:23

Als je op de wachtlijst staat dan hoef je nog niet te betalen

Ik ben ook nog hard aan het duimen voor een plekje

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 11:33

Nee is nadrukkelijk verzocht of de wachtlijst-mensen niet al wouden betalen. Haha

Mies1997
Berichten: 293
Geregistreerd: 10-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:01

Sue_ schreef:
Nee is nadrukkelijk verzocht of de wachtlijst-mensen niet al wouden betalen. Haha


Ja dat dacht ik dus ook, dus had tot vorige week toe niet betaald. Tot ik van een iemand hoorde die op de wachtlijst stond en na betalen ineens een plekje had, dus toen raakte ik een beetje in de war en ben ik toch maar gaan betalen.

Dups
Berichten: 105
Geregistreerd: 16-08-16

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 14:24

Ik stond op de wachtlijst L-paarden, heb mijzelf eraf gehaald vanwege familie-uitje dus misschien help ik daar een anders mee?!

Wel vreselijk balen nu Etten-leur net is afgelast, waaraan ik wel zou meedoen. -O-

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:53

Ik sta als 16de op de wachtlijst bij de B paarden, maar vrees dat het hem niet meer gaat worden.
Maar de andere die wel mee rijden, heel veel plezier

Corneeltje

Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:07

Hé wat leuk dat hier een topic van is! Mijn oma woont er vlakbij, op loopafstand. Altijd een feestje om daar op visite te gaan, prachtig gebied! En vooral in de periode dat de SGW er is natuurlijk. Dan ga ik er nog wel eens kijken. Iemand in het bijzonder die ik dan moet aanmoedigen? :P