Sgw Maarsbergen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiestoxxx
Berichten: 9
Geregistreerd: 13-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 12:58

Anoniem schreef:
M_Vainqueur schreef:
Ik zag op de uitslagenlijst dat er in de M toch ook een hoop weigeringen waren, ben nu wel benieuwd waar die problemen dan zaten... iemand een idee?


Heel veel op de water afsprong en op de roze taart punten heb ik er een aantal zien stoppen.



Op de punt na de op en afsprong (de abc combinatie), volgens mij hindernis 6 en het water

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:01

Ahaa, 6c kan ik mij nog wel wat bij voorstellen inderdaad. Waterinsprongetje zouden ze in het M toch wel gewoon moeten doen in mijn ogen (zeker met al natte voeten).

Iemand anders ook gehad dat je op vrijdag al had gelopen (L of M cross) en dat daar de banken (13 voor L en 17 voor M) hindernissen andersom waren genummerd dan op zaterdag? Ik zag iemand op de bank zitten toen ik aan het rijden was en dacht toen...even de andere bank kijken dan...blijkt die ineens rood te zijn! Ging dus gelukkig wel goed, maar zou slordig zijn geweest als de hindernisrechter er niet had gezetten en ik gewoon netjes mijn rondje had gereden zoals gelopen.

Tiestoxxx
Berichten: 9
Geregistreerd: 13-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:22

M_Vainqueur schreef:
Ahaa, 6c kan ik mij nog wel wat bij voorstellen inderdaad. Waterinsprongetje zouden ze in het M toch wel gewoon moeten doen in mijn ogen (zeker met al natte voeten).


Eens!! Mijn paard heeft nooit problemen met water, maar in Maarsbergen op de plek waar nu de waterinsprong in de M stond weigert ie vaker. Vorig jaar in de L ook, toen stond daar de L afsprong nml. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het de mensen en de tent erachter het probleem zijn.


Iemand anders ook gehad dat je op vrijdag al had gelopen (L of M cross) en dat daar de banken (13 voor L en 17 voor M) hindernissen andersom waren genummerd dan op zaterdag? Ik zag iemand op de bank zitten toen ik aan het rijden was en dacht toen...even de andere bank kijken dan...blijkt die ineens rood te zijn! Ging dus gelukkig wel goed, maar zou slordig zijn geweest als de hindernisrechter er niet had gezetten en ik gewoon netjes mijn rondje had gereden zoals gelopen.

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: Sgw Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:27

ik had 2 stops. wat last van zijwind want het was niet voor de sprong.
paard ging dit keer zo het water in.
super fijn gereden.

paige mooie foto op de huisjes