SGW Renswoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 12:46

Wij starten komende zondag op de oefencross. Heeft iemand enig idee of er vooraf ook gesprongen moet worden?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34710
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:31

Nee geen springen bij.

Saaams

Berichten: 13279
Geregistreerd: 20-01-10

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 23:30

Weet iemand wanneer/hoeveel dagen van te voren de startlijst van de oefencross er meestal is?

Cookies_bilL

Berichten: 54
Geregistreerd: 11-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:11

Hier ook belachelijke tijden. Ik start de zaterdag dressuur omdat met overnachten etc het wel heel duur wordt en het moet wel leuk blijven bij opgave vermeldt dat we van ver moeten komen.
Ik mag kwart voor 8 de dressuur ring in. Het is voor ons dus 2 uur rijden en wij zitten vrolijk 5 uur sochtends vanuit stal in de auto .
3 uur smiddags mag ik pas springen en crossen en om 7 uur start de laatste dus als we goed rijden kunnen we nog langer wachten
Iets met, ik neem een luchtbed mee en prikpaaltjes en ga daar in de middag maar slapen ofzo

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 22:10

Ik lees het al, ben blij dat ik B paarden start zonder dressuur :)

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 22:27

Waar zijn de startlijsten te vinden?

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 22:49


maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 05:18

Cookies_bilL schreef:
Hier ook belachelijke tijden. Ik start de zaterdag dressuur omdat met overnachten etc het wel heel duur wordt en het moet wel leuk blijven bij opgave vermeldt dat we van ver moeten komen.
Ik mag kwart voor 8 de dressuur ring in. Het is voor ons dus 2 uur rijden en wij zitten vrolijk 5 uur sochtends vanuit stal in de auto .
3 uur smiddags mag ik pas springen en crossen en om 7 uur start de laatste dus als we goed rijden kunnen we nog langer wachten
Iets met, ik neem een luchtbed mee en prikpaaltjes en ga daar in de middag maar slapen ofzo


5 uur weg van stal is bij de eventing niet bijzonder hoor. In elke klasse meegemaakt

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34710
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 07:56

Nog wel vroeger ook :=

Anoniem

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 08:24

Zo vroeg weg gaan is niet zo erg nee. Maar als je dan vervolgens ook niet voor 22u thuis bent s avonds word het wel wat minder fijn...

Cioccolato

Berichten: 6631
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 08:41

Ik denk dat er wel wat te regelen valt met de prijzen. Dat ze die achteraf opsturen mocht je prijs rijden met zulke wachttijden. Neem ik aan. Maar hier durf ik het niet zeker te zeggen gezien ook de planning.
Misschien dat je dat nog even na kan vragen, ik ga er namelijk vanuit dat het zou kunnen maar ieder denkt anders

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 09:16

Cioccolato schreef:
Ik denk dat er wel wat te regelen valt met de prijzen. Dat ze die achteraf opsturen mocht je prijs rijden met zulke wachttijden. Neem ik aan. Maar hier durf ik het niet zeker te zeggen gezien ook de planning.
Misschien dat je dat nog even na kan vragen, ik ga er namelijk vanuit dat het zou kunnen maar ieder denkt anders


Dit staat bij de startlijsten:

Prijzen dienen op de wedstrijddag te worden opgehaald, vervallen daarna aan de organisatie.

Cioccolato

Berichten: 6631
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:22

Oh. Verbaasd me niks bij deze wedstrijd.
Maar zou er toch even een mail aan wagen met tekst en uitleg over je dag. Ze zullen toch iets moeten doen, helemal als deze temperatuur aanhoud. Ik heb nog niet op weer sites gekeken.

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 09:28

Ik ben gelukkig bijna als laatste dus heb er geen last van, maar voor degene die wel lang moeten wachten; niet geschoten is altijd mis! :)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:37

Wij hebben besloten HC te starten en dan zonder de dressuur dus scheelt een hoop tijd voor ons :) Het is nu toch het belangrijkste dat ze wat km maakt in de cross en zo hoeven we ons niet af te melden! Sterkte aan degenen die wel een mega lange dag gaan hebben :=

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:13

Ik ga zondag ook starten in de oefencross!

ulaantje

Berichten: 764
Geregistreerd: 17-09-08

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 22:30

Ik start zondag in de B paarden. Met zulke tijden vind ik het niet erg dat het zonder dressuur is.

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:46

Ik vind het heerlijk zonder dressuur haha....

Cioccolato

Berichten: 6631
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:16

Ik vind het een stuk leuker met. Als het goed gepland is _O-

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:44

Hier ook het liefst met dressuur. Uitslag zit anders zo dicht op elkaar en ik ben van mening dat het juist om de 3 onderdelen gaat in een SGW.

Cookies_bilL

Berichten: 54
Geregistreerd: 11-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:56

maximiliano schreef:
Cookies_bilL schreef:
Hier ook belachelijke tijden. Ik start de zaterdag dressuur omdat met overnachten etc het wel heel duur wordt en het moet wel leuk blijven bij opgave vermeldt dat we van ver moeten komen.
Ik mag kwart voor 8 de dressuur ring in. Het is voor ons dus 2 uur rijden en wij zitten vrolijk 5 uur sochtends vanuit stal in de auto .
3 uur smiddags mag ik pas springen en crossen en om 7 uur start de laatste dus als we goed rijden kunnen we nog langer wachten
Iets met, ik neem een luchtbed mee en prikpaaltjes en ga daar in de middag maar slapen ofzo


5 uur weg van stal is bij de eventing niet bijzonder hoor. In elke klasse meegemaakt


Jaa ik ook wel hoor. Geen moeite mee maar meer dan de 6 uren wachten

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:26

Ik doe ook mee met de oefencross. Weet iemand wanneer die wordt afgevlagd?

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:32

Ik ben er ook bij, samen met de eigenaresse van mijn verzorgpaard. Zij springt als ik het goed heb de cross zonder dressuur. We hoeven pas halverwege de middag dus gelukkig geen vroeg opstaan en de ergste warmte is dan al geweest.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:02

Haaai ook ik doe mee in de L paarden. 7 uur wachten, geen stal beschikbaar en eigenlijk wou ik voor het team alleen starten in de dressuur en springen omdat ik te weinig getraind heb en nog niet helemaal klaar ben na de zwangerschap maar ja 7uur wachten voor, voor mij, een oefen parcours.. maar wil ook geen hc want ik wil de dressuur testen waar ik sta :)

Nou ja dubio dus! Maar vind het bizar die lange tijd ertussen.. met een baby van paar maanden rekende ik wel op een lange dag met oppas enzo maar zo lang..

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:20

_Elke schreef:
Haaai ook ik doe mee in de L paarden. 7 uur wachten, geen stal beschikbaar en eigenlijk wou ik voor het team alleen starten in de dressuur en springen omdat ik te weinig getraind heb en nog niet helemaal klaar ben na de zwangerschap maar ja 7uur wachten voor, voor mij, een oefen parcours.. maar wil ook geen hc want ik wil de dressuur testen waar ik sta :)

Nou ja dubio dus! Maar vind het bizar die lange tijd ertussen.. met een baby van paar maanden rekende ik wel op een lange dag met oppas enzo maar zo lang..

HC kan toch ook met dressuur? :)