Sgw Beesd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Re: Sgw Beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:53

Gemma Jansen heeft er gezeten, maar verder geen idee.

paljaslaura

Berichten: 2745
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:19

Dan heb ik jou ook gezien suikermeisje. Echt heel jammer!
Leuk paard hebben jullie Susan! Komt vast helemaal goed met hem en je man.

Ik had dressuur voor t eerst dus gedaan. Wat rommelig en wiebelig doordat we nooit op gras dressuren. 188 punten dus best tevreden. Springen makkelijk foutloos. Meneer wilde alleen de baan niet(dus als je een spastische schimmel zag met losrijden, Its me!) en twee lieve mensen gingen met paard mee de ring in, nogmaals bedankt! Anders was ie nooit gegaan denk ik :+

Crossen uitgebeld op 6/7? De trakhener. Heel stom maar kwamen ook niet in een ritme. Nog bb gestart en dat ging veel fijner. De lijn van drie mooi rechtdoor gepakt en netjes in draf de waterbak door! Dus alsnog trots :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34673
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:34

Het is wat met die schimmels /3 :') gelukkig ging je rondje BB wel fijn.

Ja mijn man had wel een fijn gevoel Hocus deed het heel goed. Alleen die laatste hindernis vond ie niet leuk.

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Sgw Beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:39

Die van mij is ook een schimmel in wording... Doerak

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:55

Schimmels :=

Ik las dat op de vorige pagina ook al, hoe had je het lijntje van 3 anders kunnen rijden? Ik heb zo'n routes eigenlijk nooit door :')
Laatst bijgewerkt door DoretteK op 06-10-18 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:56

DoretteK schreef:
Schimmels :=

Ik las dat op de vorige pagina ook al, hoe had je het lijntje op 3 anders kunnen rijden? Ik heb zo'n routes eigenlijk nooit door :')


Zigzaggen of de rechte lijn en dan schuine hindernissen

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Sgw Beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:58

Ohhhh, dat is wel logisch ja! Daar had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, ik heb gewoon gebroken lijntjes gereden :') . Maar ik weet ook niet of ze bij de B verder uit elkaar stonden dan bij de L?

_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Re: Sgw Beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:04

Dus er zat iets in de lucht voor schimmels. :):)

_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:04

DoretteK schreef:
Ohhhh, dat is wel logisch ja! Daar had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, ik heb gewoon gebroken lijntjes gereden :') . Maar ik weet ook niet of ze bij de B verder uit elkaar stonden dan bij de L?


L paarden had een andere route.

suikermeisje

Berichten: 8348
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:05

_Natasja_ schreef:
DoretteK schreef:
Ohhhh, dat is wel logisch ja! Daar had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, ik heb gewoon gebroken lijntjes gereden :') . Maar ik weet ook niet of ze bij de B verder uit elkaar stonden dan bij de L?


L paarden had een andere route.


Die hadden wel een soortgelijk lijntje met die zigzag of rechtdoor. Op afstand zag het eruit als een gelijk lijntje alleen dan hoger.

vosje2010
Berichten: 186
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Sgw Beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:17

Inderdaad: schimmels hadden problemen vandaag! Mijn Co vond de trakhener ook wat te veel, dus belandde ik op de boomstam ernaast. Had ik maar de alternatieve route genomen...Alles OK maar zal morgen wel stijf zijn! Jammer, want ik stond 3e na de dressuur.

Danone
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:18

:j
DoretteK schreef:
Ohhhh, dat is wel logisch ja! Daar had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, ik heb gewoon gebroken lijntjes gereden :') . Maar ik weet ook niet of ze bij de B verder uit elkaar stonden dan bij de L?


Ik weet niet of dat in de B ook zo was maar in de L stonden er ook nog bloembakken tussen. Hierdoor heb ik ook gewoon gebroken lijntjes gereden. Die bloembakken vond ik net niet helemaal lekker staan namelijk.

Iemand in de L die wel rechtdoor is gereden? Vraag me af of dat een beetje lekker ging?

Renske_NW

Berichten: 282
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:20

Jammer van de stops en valpartijen, maar ook goede verhalen gelukkig!

De vos is met vlag en wimpel geslaagd als eventingpaard.. :D


1e prijs B paarden ring 1 met 11,8 strafpunten in totaal.. (dr 223.5, spr foutloos en cross foutloos, 7.3 en 8 voor stijl en 4 sec buiten de tijd) *\o/*

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:44

Ik moet dus zeggen dat rechtdoor rijden gewoon niet in me op is gekomen. Parcourslopen was ook maar vlug vlug, moet daar eigenlijk meer tijd voor nemen. Maar ben ook benieuwd naar lijntjes rechtdoor in de L!

Wauw Renske! Was dat je eerste keer met hem? Wat een punten joh, en ziet er netjes uit!

paljaslaura

Berichten: 2745
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:48

Danone schreef:
:j
DoretteK schreef:
Ohhhh, dat is wel logisch ja! Daar had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, ik heb gewoon gebroken lijntjes gereden :') . Maar ik weet ook niet of ze bij de B verder uit elkaar stonden dan bij de L?


Ik weet niet of dat in de B ook zo was maar in de L stonden er ook nog bloembakken tussen. Hierdoor heb ik ook gewoon gebroken lijntjes gereden. Die bloembakken vond ik net niet helemaal lekker staan namelijk.

Iemand in de L die wel rechtdoor is gereden? Vraag me af of dat een beetje lekker ging?


Die bloembakken stonden ook midden in bij de B. Maar als je die eerste echt als een schuine hindernis reed en dan gewoon rechtdoor ging t prima :j

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34673
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 09:03

Mijn man is rechtdoor gereden bij de bloembakken dat ging prima. Hij snapte ook niet bij het kijken van het filmpje hierboven waarom je er rechts langs ging.

Ik snap nu wel waarom Hocus het zo spannend vond. Als ze die truck andersom hadden gezet was het veel minder spannend geweest. En mijn man zat er ook te relaxed op die dacht ik ben er al en daardoor reed hij er te weinig aan. Als ze dezelfde vaart hadden gehad als tijdens het overgrote deel van de cross had hij het waarschijnlijk niet eens gezien.

MarZascha fijn dat je er een goede ervaring aan hebt over gehouden.