Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Military Boekelo 2018

 
Profiel   

En toen was her geluid weer weg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 12:24 



 
Profiel   

De commentator was geloof ik gewoon stil :') ik heb in elk geval wel geluid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 12:25 



 
Profiel   

Ik opende de live stream op telefoon, toen had ik wel geluid.. en op de tv niet... heel apart

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 12:45 



 

Hoe laat moet Tim ong?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 12:47 



 
Profiel   

Heeelemaal als laatste. Einde middag uurtje of 16 ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:02 



 

joyce_eddy schreef
Ik opende de live stream op telefoon, toen had ik wel geluid.. en op de tv niet... heel apart

Waar volg je het op tv?
Ik heb de livestream van FEI aan :)

Val zag er inderdaad niet lekker uit. Paard belaste het been bij het weglopen met de groom gelukkig wel weer. Hopelijk alleen wat gekneusd en beurs.
Ruiter zag er ook niet helemaal lekker uit. Hopelijk blijft het bij spierpijn!


Jachtdemo is leuk om te zien :D Helaas is het commentaar niet goed te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:03 



 
Profiel   

Tv zendt niet uit, maar als je smart tv hebt en dan youtube app, kun je op tv volgen via de youtube live stream van fei

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:05 



 

Aaah! Ik snap m :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:05 



 
Profiel   

Idd via YouTube FEI stream. Voor de mensen die de cross nog willen kijken het is ook terug te zien.

Aha dat verklaart waarom het niet helemaal liep voor Alice. Ik vond Peter Parker ook niet lopen zoals hij normaal doet. Minder scherp ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:09 



 
Profiel   

toch wel grappige pauze vulling, die skaters achter 't paard aan.

m'n jongste broertje gebruikt z'n (zelf gemaakte, opgevoerde elektrische) skateboard als vervoersmiddel, denk dat hij dit ook wel grappig zal vinden (op normale plank dan), maar helaas geen rijpaard beschikbaar .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 13:31 



 
Profiel   

Ach, wat jammer voor Joyce, 4 balkjes en 2 tijdstrafpunten. Toch netjes gereden hoor! Fijne stijl; geen ruk en plukwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:12 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* Tim Lips met '2e paard' Eclipse foutloos binnen de tijd! Super ronde!!!

Dat beloofd nog wat voor straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:20 



 
Profiel   

Joyce zag er wel goed uit! Zonde van de balken, maar komt vast goed de volgende keer.
En Tim was echt goed bezig! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:22 



 
Profiel   

Heel slim gedaan zo'n testrondje. En met goed gevoel af gesloten. Nu met vertrouwen voor de nr 1 gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:26 



 
Profiel   

Volgens mij is het toch nog nooit gebeurd hé, dat een Nederlander de gehele wedstrijd op z'n naam wist te schrijven??

Dat zou toch suuuuupergaaf zijn als dat vandaag dan eindelijk wel eens gebeurd, met Tim Lips.

Echt suuuuuperspannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:27 



 
Profiel   

Ik hang ook heerlijk voor de buis.
Kijk ook via Fei. Wel jammer dat het Engels is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:31 



 
Profiel   

Ik kom net zelf van mijn paard, lekker met een vriendin 2,5 uur naar buiten geweest, nu even snel andere kleren aan en wat eten en dan gaan wij ook die kant op voor de ontknoping, spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:32 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Volgens mij is het toch nog nooit gebeurd hé, dat een Nederlander de gehele wedstrijd op z'n naam wist te schrijven??

Dat zou toch suuuuupergaaf zijn als dat vandaag dan eindelijk wel eens gebeurd, met Tim Lips.

Echt suuuuuperspannend!

Nee klopt! Nog nooit door een Nederlander gewonnen, dus zou echt enorm gaaf zijn!

Gisteren werd er tijdens de rit van Tim Lips en Eclips meerdere keren gezegd wat voor sympathiek en vriendelijk paard het is. Helemaal mee eens. Vandaag en gisteren echt een heerlijk nuchter, meewerkend paard gezien. Veel harmonie en mooie samenwerking tussen die twee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:35 



 
Profiel   

Ik vind het fijn commentaar. Maar heb geen moeite met Engels.

Met Eclips heeft hij dit jaar de 2 ster in Renswoude gewonnen. Idd fijn paard. Toen beiden van dichtbij gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:40 



 
Profiel   

Klopt, het ging zó mooi, "makkelijk" gisteren. Had er trouwens nog 1 waarvan ik helemaal weg was qua stijl gisteren, ook bij de laatste starters.

Wel jammer dat er geen tijd meer in beeld komt bij de livestream, en de strafpunten. Was eerder vanmiddag/vanochtend wel zo.

JesdaJinn schreef
Ik hang ook heerlijk voor de buis.
Kijk ook via Fei. Wel jammer dat het Engels is..


SusanH schreef
Ik vind het fijn commentaar. Maar heb geen moeite met Engels.


Ook ik vind het fijn commentaar, en versta en spreek vloeiend Engels dus idd geen moeite mee.
Wel logisch; het wordt echt world wide gevolgd en FEI is natuurlijk internationaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:42 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik vind het fijn commentaar. Maar heb geen moeite met Engels.

Met Eclips heeft hij dit jaar de 2 ster in Renswoude gewonnen. Idd fijn paard. Toen beiden van dichtbij gezien.


En dus complimenten voor mijn springjuf Renske Kroeze die dit paard heeft opgeleid (en ook Henri Z waarmee Raf Kooremans het WK reed, onder het zadel had vorig jaar).

Ga ook de livestream eens zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:48 



 
Profiel   

Henri Z is idd ook een heel fijn paard, heb hem nog met Renske onder het zadel gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:53 



 
Profiel   

Super balen van die 4 balken van Joyce en 2 tijdfouten. Maar op haar lange 3* debuut en military Boekelo debuut mag ze echt te vrede zijn. Tenminste dat zijn wij wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 15:09 



 

Ik heb de livestream ook weer aan staan!

Jammer inderdaad dat de tijd niet meer op het scherm staat. Dat maakt het straks met de top 10 ruiters wel spannender bedenk ik me net! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 15:09 



 

Rtv oost heeft nu een livestream mét tijd van de rondes ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 15:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen