Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Military Boekelo 2018

 
Profiel   

SusanH schreef
Apple schreef
Gevolgd op de livestream :-) Jammer dat ze meestal maar een half paard in beeld hadden, de hindernissen niet duidelijk in beeld en heel veel publiek :roll:

Had graag wat meer paard en hindernissen gezien :D en de mogelijkheid om de livestream op groot scherm te zetten.


Heb je niet op YouTube gekeken dan? Daar liep de gratis FEI stream. Met heel goed commentaar ook van een Brit. Heb helaas alleen Alice gezien van de Nederlanders. O ja en Jordy. Heb het rondje van Tim net gemist helaas.


Oh, dat is een goede voor de volgende keer +:)+

Ik heb direct via de site van Boekelo gekeken. Was nog aan het zoeken of RTV Oost ook iets had, maar nee.
YouTube dus :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:45 



 
Profiel   

Wat netjes dat er gelijk schermen bij kwamen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:47 



 
Profiel   

Ik zag het voor me gebeuren de val op 22a. Heel naar paard klapte over de kop inderdaad en de ruiter lag helemaal stil en paard stond ook geschokt en liep slecht daarna. Heb het zelfs op film.... gelijk verwijderd voelde me er zo naar over. Duurde erg lang voor er ambulance was en werd voor de kant van hindernis goed afgedekt. Ik stond bij trento en daar kon je het nog wel zien. Erg balen voor de ruiter ben benieuwd hoe het afgelopen is met paard en ruiter.

En wij hebben hele ochtend rond gelopen en rond half 3 wilde we terug naar trento vip tent lopen en toen stond het helemaal vast en mensen werden boos als je ze aanraakte kreeg een klap van een vrouw.... beetje jammer zulke mensen uiteindelijk met een groep creatief door de sloot gegaan en daarna onder een hek door terug naar onze tent. Anders stonden we er na 2 uur nog. Heb er wel van genoten voor de rest van de dag. Was top weer en alles was goed geregeld. Werden netjes afgezet en opgehaald met onze shuttle bus en nergens in de file gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:54 



 
Profiel   

Apple schreef
Gevolgd op de livestream :-) Jammer dat ze meestal maar een half paard in beeld hadden, de hindernissen niet duidelijk in beeld en heel veel publiek :roll:

Had graag wat meer paard en hindernissen gezien :D en de mogelijkheid om de livestream op groot scherm te zetten.

Via RTV Oost heb ik het de hele dag gevolgd. Eigenlijk constant paarden in beeld en leuke gast presentatoren Jordy Wilkens bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:16 



 
Profiel   

Christiene schreef
JoyCiej007 schreef
Pfff, en dan nog 10 euro parkeerkaart en serieus 1,25 voor toilletten per x?

Dan worden ze van mij slapend rijk; ik heb een blaas probleem en ondanks medicatie moet ik toch errug vaak.

Verplicht om met muntje te betalen de toiletten nou ja een halve muntje.

Ik zag alle mannen overal de bosjes in wandelen.
Vorig jaar kon je gewoon met vijftig cent betalen


Oh maar dat kunnen vrouwen ook hoor kan ik je zeggen.
Als je moet, moet je. In mijn geval meestal direct.

Kwestie van tissues/wc papier mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:25 



 
Profiel   

Ik vond het een top dag! Super geregeld maar voor mijn gevoel wordt het wel elk jaar drukker en drukker :j Geen parkeerdrama, geen gedoe met de shuttlebus :)

Gaaf dat (onze) Tim Lips het zo goed heeft gedaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:25 



 
Profiel   

Christiene schreef
JoyCiej007 schreef
Pfff, en dan nog 10 euro parkeerkaart en serieus 1,25 voor toilletten per x?

Dan worden ze van mij slapend rijk; ik heb een blaas probleem en ondanks medicatie moet ik toch errug vaak.

Verplicht om met muntje te betalen de toiletten nou ja een halve muntje.

Ik zag alle mannen overal de bosjes in wandelen.
Vorig jaar kon je gewoon met vijftig cent betalen


Oh maar dat kunnen vrouwen ook hoor kan ik je zeggen.
Als je moet, moet je. In mijn geval meestal direct.

Kwestie van tissues/wc papier mee.[/quote]

10 euro voor een parkeerkaart vind ik vrij normaal eigenlijk. Ook shuttlebus erbij, vind het nog niet zo'n exorbitante prijs.
Ik heb zelf echt niks gemerkt van moeten betalen bij toiletten? :oo
Ben ik nu illegaal meerdere keren naar de wc geweest ? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:28 



 
Profiel   

De beelden van fei en RTV Oost waren hetzelfde. Inderdaad veel mensen en minder hindernissen, maar misschien kon het niet beter.
Het was in ieder geval fijn dat ik het vanuit huis kon zien. En heel gaaf dat Tim Lips het zo goed heeft gedaan. Hopelijk gaat het morgen met springen ook naar wens. Lijkt me niet makkelijk om daar als nr. 1 aan te beginnen.

Van die val en de nasleep was niets te zien. Ik heb alleen later het paard aan de hand gezien en die leek wel weer goed te lopen. Was het een donkerbruin/zwart paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:28 



 
Profiel   

Met die commentator van FEI was dat mensen kijken anders heel grappig hoor. Lekker gevat commentaar. Heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:31 



 
Profiel   

Kan je de cross terugkijken ergens? Kan het nergens vinden :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:38 



 
Profiel   

_Dracarys schreef
Kan je de cross terugkijken ergens? Kan het nergens vinden :n


Youtube en dan intypen fei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:39 



 
Profiel   

mbkaatje schreef
De beelden van fei en RTV Oost waren hetzelfde. Inderdaad veel mensen en minder hindernissen, maar misschien kon het niet beter.
Het was in ieder geval fijn dat ik het vanuit huis kon zien. En heel gaaf dat Tim Lips het zo goed heeft gedaan. Hopelijk gaat het morgen met springen ook naar wens. Lijkt me niet makkelijk om daar als nr. 1 aan te beginnen.

Van die val en de nasleep was niets te zien. Ik heb alleen later het paard aan de hand gezien en die leek wel weer goed te lopen. Was het een donkerbruin/zwart paard?


Ja donkerbruin paard. Na de val stond hij stokstijf en hij werd gepakt om mee te lopen en toen trok hij meerdere malen zijn rechtervoorbeen raar en hoog op. En zijn achterhand sleepte wat maar ik zat alleen bij de bak natuurlijk. Na enkele rondjes stappen kwam er een groom die hem meenam naar de stallen/ dierenarts voor check denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 19:57 



 
Profiel   

Saaams schreef
_Dracarys schreef
Kan je de cross terugkijken ergens? Kan het nergens vinden :n


Youtube en dan intypen fei.


Jij bent mijn held!! _/-\o_

BEDANKT

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:10 



 
Profiel   

Ik heb vandaag ook een leuke dag gehad, we hebben passe partout dus kunnen morgen ook nog, gaan er meer mensen morgen nog naar her springen kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:24 



 
Profiel   

Weet iemand of het springen morgen ook ergens (gratis) via livestream te volgen is?

Wordt superspannend nu natuurlijk met tim en die Duitser!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 20:57 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik t springen morgen nog kan zien. Vorig jaar was het ook super spannend tussen Tim en Tim :+

Dus kijken of moeders zin heeft :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:04 



 
Profiel   

Wij kijken thuis denk ik.
Ik vind de tribune voor "het gewone volk" wel erg klein trouwens, weinig ruimte ten opzichte van de tenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:05 



 

Lienie_F schreef
Wij kijken thuis denk ik.
Ik vind de tribune voor "het gewone volk" wel erg klein trouwens, weinig ruimte ten opzichte van de tenten.

Ja dat zei mn man ook al :') zegt alweer hoe de verhoudingen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:24 



 
Profiel   

Maar vorig jaar was de gewone tribune ook ongeveer dubbel zo lang geloof ik :') hoe weinig mensen verwachten ze? Of mag je wel betalen en het niet zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:47 



 
Profiel   

Marrie_L schreef
Maar vorig jaar was de gewone tribune ook ongeveer dubbel zo lang geloof ik :') hoe weinig mensen verwachten ze? Of mag je wel betalen en het niet zien?


Ja echt he, andere jaren is de tribune veel groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 21:48 



 
Profiel   

Ook ik had vandaag een heerlijk dagje boekelo! :) vond de route dit jaar wel oliebol. Heb veel sprongen niet gezien :( hoorde daar meer mensen over klagen. Verder was het echt te mooi weer om ergens van over de zeik te raken en heb ik genoten van wat ik WEL gezien heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:05 



 
Profiel   

Evel_Knievel schreef
Ook ik had vandaag een heerlijk dagje boekelo! :) vond de route dit jaar wel oliebol. Heb veel sprongen niet gezien :( hoorde daar meer mensen over klagen. Verder was het echt te mooi weer om ergens van over de zeik te raken en heb ik genoten van wat ik WEL gezien heb :')

Dat klopt wel ik heb ook niet alle sprongen gezien. Op den duur liepen we maar verkeerde kant op kwa nummers. En veel door elkaar gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:11 



 
Profiel   

Hoe kan dat? Ik vond het parcours eigenlijk heel duidelijk juist. Hadden jullie er dan geen plattegrond bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:12 



 
Profiel   

Hier niet eens een plattegrond gekregen _O-
Maar door de grote groep mensen was alles nogal onduidelijk en onoverzichtelijk. Ik kijk het dus liever op de tv voortaan want dit is niks :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:14 



 
Profiel   

Ik vond het ook duidelijk. We zijn niet bij elke sprong blijven kijen maar ik had niet het idee dat ik super veel gemist heb
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen