Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Military Boekelo 2018

 
Profiel   

Ik ga zaterdag er heen we gaan al aantal jaar er heen en elk jaar naar de cross.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 01:05 



 
Profiel   

Ik ga ook zaterdag naar de cross kijken, ben benieuwd want tot nu toe heb ik het alleen via rtv-oost gekeken. Maar nu ben ik meegevraagd door iemand die kaartjes had gekregen. Wij gaan met het OV er naar toe. Eerst met de trein en dan lopen er als het goed pendelbussen naar de hoofdingang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 05:41 



 
Profiel   

De pendelbussen waren vorig jaar echt drama. Maar ben dinsdag al langs het terrein gereden en nu staan er overal hekken en borden, dus heb het idee dat het dit jaar beter geregeld is

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 06:20 



 
Profiel   

Er rijden zaterdag om de 10 minuten pendelbussen vanaf het station dus ik verwacht dat het wel vlot zal verlopen. En anders hebben we pech, het OV leek mij een betere optie dan met de auto want vanaf het parkeerterrein moet je ook nog met een pendelbus naar de hoofdingang + dat het waarschijnlijk mega druk is op de weg naar de military.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 07:36 



 
Profiel   

hanneke32xx schreef
Er rijden zaterdag om de 10 minuten pendelbussen vanaf het station dus ik verwacht dat het wel vlot zal verlopen. En anders hebben we pech, het OV leek mij een betere optie dan met de auto want vanaf het parkeerterrein moet je ook nog met een pendelbus naar de hoofdingang + dat het waarschijnlijk mega druk is op de weg naar de military.


Vorig jaar ging vanaf de parkeerplaats naar de hoofdingang met de pendelbus heel erg snel, het probleem was om vanaf het terrein weer terug te komen op de parkeerplaats. Daar was niks in geregeld, dus de bussen stonden steeds vast bij de wegversmalling, en mensen gingen niet gewoon in de rij staan. We hebben daar toen een uur staan wachten en hebben toen maar naar de parkeerplaats gelopen. (maar daarvoor moet je de weg kennen).
Maar ik heb dus het idee dat het dit jaar beter geregeld is, met borden welke bussen er waar stoppen enzo.
Het is wel de reden dat wij gewoon weer op de fiets gaan dit jaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 07:43 



 
Profiel   

Ik ga ook weer dit jaar :D

Die pendelbussen waren vorig jaar echt een ramp inderdaad. Maar het ziet er in elk geval uit alsof ze ervan geleerd hebben, want zover je aan de hekken en dergelijke kan beoordelen is het dit jaar beter georganiseerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 07:54 



 
Profiel   

Wij zaten binnen 10 minuten in de bus toen. Maar waren ook iets eerder weg gegaan. Dat hadden ook aardig wat mensen bedacht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 12:03 



 

Vorig jaar was echt een ramp met de bussen, mensen die agressief waren en voor de bus sprongen enzo. Levensgevaarlijk en de sfeer was echt poedersuiker. :n

Heeft iemand toevallig nog 1 kaartje over voor zaterdag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 14:39 



 
Profiel   

Oh ja vorig jaar waren die bussen echt draaaama, wij hebben denk ik een uur staan wachten in de regen en zijn wel een stuk of 10 keer aan de kant geduwd door allerlei mensen die hun gedult verloren waren

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 16:03 



 

Het is 3,7 kilometer lopen naar de parkeerplaats. Dat is korter dan de cross. Mocht het weer gez**k worden met die pendelbussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:24 



 
Profiel   

Wij gaan ook weer dit jaar! Ontzettend veel zin in. Zou eerst niet gaan vanwege hattem maar door blessure kunnen we toch, ieder nadeel heeft zn voordeel.
Vorig jaar idd gedoe met pendelbussen. Nu waren wij de gelukkigen die er wel snel doorheen kwamen en zo bij de auto waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 20:52 



 
Profiel   

Ik ga morgen al kijken en de cross lopen met m'n ouders :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 21:08 



 
Profiel   

Ik was al weg voor de regen maar hoorde wel dat het daarna een drama was. Wij konden de juiste halte ook niet vinden eerst. Borden waren tegenstrijdig.voeug jaar.

Hoop dat het dit jaar beter is

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 21:29 



 
Profiel   

Wij hebben elk jaar zo'n klein busje (9 personen ding) die ons naar onze auto brengt.
Dat is ook elk jaar weer een drama om die te vinden, niet op de afgesproken plek omdat ze weer eens verplaatst zijn door de organisatie.
En dan niemand die weet welke kant je uit moet, of je heen braaf de verkeerde kant uit stuurt.

Vorig jaar in de regen inderdaad geen pretje. Maar goed, daar hebben we dit jaar geen last van met het stralende weer wat is voorspeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 07:21 



 
Profiel   

[ img ]
Ik zit er klaar voor bij het losrijden van de dressuur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:43 



 
Profiel   

Even een tuttige vraag van mijn kant :o?

Wat doen jullie aan? Ik wil wel graag mijn laarzen aan en doe een witte jeans aan (ja met modder, maar dan is 't niet iets zomers) maar wat daarboven? Blouse? Is dat te warm? Bodywarmer?
Hoed op? Of dan zweethoofd?

zo veel dilemma's :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:53 



 
Profiel   

Morgen wordt het 27 graden, ik denk niet dat je snel modder tegen komt :P

Ik woon hemelsbreed nog geen 2 kilometer van de Military af, maar ben er nog nooit geweest :')
Wordt wel een keer tijd denk ik, maar dit jaar niet.

Is las trouwens ook nog aanvullende informatie over die bussen, dat moest zoveel mogelijk gedeeld worden. Ik zoek het even terug...

edit.
Aanstaande zaterdag wordt in Boekelo wederom de Military verreden. Mede door het weer, verwacht men veel bezoekers. Door Syntus zal het vervoer worden geregeld tussen het Centraal station en de Military. Daarvoor is een pendeldienst met normale bussen beschikbaar. Deze stopt bij de ingang van de Military.

VOOR DE REIZIGER VAN BOEKELO EN USSELO RIJDEN WE GEWOON DE OP ZATERDAG GELDENDE LIJNDIENST DIE U VAN DE BUURTBUS VERENIGING BOEKELO GEWENT BENT.

Graag dit bericht zoveel mogelijk delen


Laatst bijgewerkt door Chasey op 12-10-18 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:00 



 
Profiel   

Ik heb gruwelijk lak aan de dresscode.

Dus ga voor een (licht) grijze jeans, blouse met korte mouwen. Lage wandelschoenen (ga echt kapot in mijn outdoorlaarzen) en een vestje voor begin en einde van de dag.

Ik zou dus niet gaan voor laarzen ivm de warmte.
Hoed is wel top, zowel tegen de zon, als tegen winderig haar, haha. Alleen wel de hele dag dan ophouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:01 



 
Profiel   

Yes ik ben er ook weer :)

Ongeveer mijn 7e jaar op een rij. Ik ga sowieso op zaterdag, de rest zien we nog wel.

Een vriendin en ik gaan altijd een soort van bingo doen met welke types en kleding langskomen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:02 



 
Profiel   

Het terug met de bus is al drama zolang ik me kan herinneren :')
Ooit eens meegemaakt dat er iemand zich nog bij in een bomvolle bus probeerde te wurmen, wat echt niet ging, die vervolgens dramatisch uitriep "Maar mijn vróuw zit in die bus!".

Gelukkig zelf geen last meer van omdat we nu op loopafstand wonen, haha.

Maar zoals gezegd, er lijken met hekken vrij duidelijk wacht-vakken te zijn gemaakt voor de verschillende bestemmingen. Vorig jaar was natuurlijk de eerste keer op deze locatie en ik kan me voorstellen dat ze daar met alle goede bedoelingen niet het beste hebben bedacht.

Het viel me trouwens op dat er dit jaar maar 1 tribune is op het hoofdterrein, hoewel dit wat groter is dan vorig jaar. Nu was de helft van de 2e tribune vorig jaar kansloos omdat het zicht werd geblokkeerd door de VIP tent, maar toch. Het blijft toch een soort trend dat het 'gewone volk' weinig zicht heeft op de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:03 



 
Profiel   

Ah dat wonen we heel erg in de buurt Indy_mouse_9! Ik woon aan de Marssteden.
Is dit nog maar het tweede jaar op de nieuwe locatie?
Ik zal al wel heel veel borden met fietsroutes enzo. Misschien moet ik mijn fiets verhuren :')
Auto bij ons parkeren en dan verder met de fiets haha.
Wist niet dat het met die bussen zo'n drama was. Misschien is het dit jaar allemaal wat soepeler met die nieuwe n18.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:07 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Ik heb gruwelijk lak aan de dresscode.

Dus ga voor een (licht) grijze jeans, blouse met korte mouwen. Lage wandelschoenen (ga echt kapot in mijn outdoorlaarzen) en een vestje voor begin en einde van de dag.

Ik zou dus niet gaan voor laarzen ivm de warmte.
Hoed is wel top, zowel tegen de zon, als tegen winderig haar, haha. Alleen wel de hele dag dan ophouden.


Ik vind dat wel leuk klinken :j
Ja met die dresscode moet je natuurlijk lekker doen wat je wil, als je daar niks voor voelt lekker laten zitten. Persoonlijk hou ik d'r wel van om me aan die dresscode te houden. Had de wollen mantel en waxjas al klaar liggen maar dat is uiteraard veel te warm..

Nu neig ik naar : Witte jeans, lichtblauwe blouwe, donkerblauwe bodywamer en een creme sjaal.
Heb nog een donkerblauwe hoed, waar ik over twijfel. Misschien toch handig wat jij zegt. Maar dan vind ik een pet praktischer :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:09 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Yes ik ben er ook weer :)

Ongeveer mijn 7e jaar op een rij. Ik ga sowieso op zaterdag, de rest zien we nog wel.

Een vriendin en ik gaan altijd een soort van bingo doen met welke types en kleding langskomen :+

hahaha ja iedereen trekt alles uit de kast! Ik vind t altijd top! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:09 



 
Profiel   

Chasey schreef
Ah dat wonen we heel erg in de buurt Indy_mouse_9! Ik woon aan de Marssteden.
Is dit nog maar het tweede jaar op de nieuwe locatie?
Ik zal al wel heel veel borden met fietsroutes enzo. Misschien moet ik mijn fiets verhuren :')
Auto bij ons parkeren en dan verder met de fiets haha.
Wist niet dat het met die bussen zo'n drama was. Misschien is het dit jaar allemaal wat soepeler met die nieuwe n18.


De bussen moeten van en naar de parkeerplaats bij het Rutbeek, dus dat maakt met de N18 niet veel uit dan. Mocht je volgend jaar gaan zou ik je wel echt aanraden om met de fiets te gaan. Wij doen dat (behalve vorige jaar :') ) altijd en het scheelt echt enorm.
Eerder een kenniss die naast de oude ingang woonde, dus daar zetten we toen de fiets neer. Toen was het nog 100 meter lopen ofzo.
Maar ook nu kan de fiets vlak naast de ingang geparkeerd worden, dus dat zou ik sowieso doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:37 



 
Profiel   

grinnik, of je wordt vrijwilliger en je hebt gratis entree voor twee en je kan vlakbij parkeren :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen