Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Military Boekelo 2018

 
Profiel   

Een val
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:10 



 
Profiel   

Bij hindernis 22 waardoor de hindernis opnieuw opgebouwd moest worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:19 



 
Profiel   

Wij zijn weer terug.

Vanmorgen kwart voor 9 waren we er. Konden zo doorlopen.
Terug was ook prima. Hekken aan de weg. Goed aangegeven. Binnen 10 minuten in de bus. Prima geregeld.
Hebben er best lang rond gelopen.
Vond het prima te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:29 



 
Profiel   

Waaaaaaauw Joyce rijdt gewoon foutloos rond :D alleen 30 seconden buiten de tijd. Maarja voor de eerste keer niks mis mee :)

Ik ging maar naar de warme dixies ook 1x betaald maar was ik snel klaar mee.

Nog geholpen op stal met wassen en opruimen en daar ook gratis kunnen plassen :)

M'n benen zijn helemaal zwart :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:37 



 
Profiel   

Gevolgd op de livestream :-) Jammer dat ze meestal maar een half paard in beeld hadden, de hindernissen niet duidelijk in beeld en heel veel publiek :roll:

Had graag wat meer paard en hindernissen gezien :D en de mogelijkheid om de livestream op groot scherm te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:40 



 
Profiel   

Ook als je er was, was het vooral veel mens _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:46 



 
Profiel   

Wat een weer, wat een sfeer! Erg leuke dag gehad. Fenomenale ritten van Tim Lips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 16:49 



 
Profiel   

Kan t ff niet vinden, maar wat betaal je tegenwoordig voor een ticket vandaag per volwassene?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:01 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Kan t ff niet vinden, maar wat betaal je tegenwoordig voor een ticket vandaag per volwassene?


Via de knhs €20

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:03 



 
Profiel   

Ik ben ondertussen ook weer terug. Met de trein vanaf Almelo gegaan en daarna met pendelbussen naar de hoofdingang. Ging perfect, geen problemen gehad zowel op de heen als terugweg. Ging lekker vlot. Wel erg druk op het terrein maar wij hebben een leuke dag gehad. Hebben alleen de laatste 6 niet meer kunnen zien, we stonden bij het hoofdterrein en daar liep het zo vast dat we gewoon wat eerder weg zijn gegaan. Wie staat er nu bovenaan na de cross?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:06 



 
Profiel   

Tim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:08 



 
Profiel   

Saaams schreef
JoyCiej007 schreef
Kan t ff niet vinden, maar wat betaal je tegenwoordig voor een ticket vandaag per volwassene?


Via de knhs €20



27,50 rechtstreeks

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:10 



 
Profiel   

Pfff, en dan nog 10 euro parkeerkaart en serieus 1,25 voor toilletten per x?

Dan worden ze van mij slapend rijk; ik heb een blaas probleem en ondanks medicatie moet ik toch errug vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:12 



 
Profiel   

Ik heb 17 euro betaald bij kolenaar :)

Vandaag een warme dag, ben helaas even bij de waterbak niet helemaal lekker geworden en moest even uit de drukte en zon, super balen want we stonden net vooraan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:14 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Pfff, en dan nog 10 euro parkeerkaart en serieus 1,25 voor toilletten per x?

Dan worden ze van mij slapend rijk; ik heb een blaas probleem en ondanks medicatie moet ik toch errug vaak.

Verplicht om met muntje te betalen de toiletten nou ja een halve muntje.

Ik zag alle mannen overal de bosjes in wandelen.
Vorig jaar kon je gewoon met vijftig cent betalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:15 



 

Ik heb gewoon niet betaald. Vind t belachelijk om 1.25 euro te betalen voor de wc. Dikke doei :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:22 



 
Profiel   

Ik heb idd ook niet betaald. Snap dat er bedrijven en mensen er zitten en schoonmaken. Maar je kan een wc bezoek ook te duur maken. Geef aan voor 'n half muntje een stempel voor de hele dag.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:24 



 

Ja idd zo'n plasbandje ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:33 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Tim!
Nice! Dan heeft toch niemand hem meer in kunnen halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:37 



 
Profiel   

Heerlijke dag gehad! Wij zijn gisterenmiddag vertrokken. Het huisje dat we hebben gehuurd ligt letterlijk in het parcours (bij hindernis 12, 13 en 14 :D ), dus geen gedoe met pendelbussen, we konden gewoon lopend gaan. Vond het een mooie cross, heb alles goed kunnen bekijken en vond de drukte - met uitzondering van het strodorp - nog wel meevallen. Het prachtige weer was natuurlijk een mooie bijkomstigheid.

WC’s waren idd het enige minpuntje qua prijs :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 17:49 



 
Profiel   

_Sofie schreef
Heerlijke dag gehad! Wij zijn gisterenmiddag vertrokken. Het huisje dat we hebben gehuurd ligt letterlijk in het parcours (bij hindernis 12, 13 en 14 :D ), dus geen gedoe met pendelbussen, we konden gewoon lopend gaan. Vond het een mooie cross, heb alles goed kunnen bekijken en vond de drukte - met uitzondering van het strodorp - nog wel meevallen. Het prachtige weer was natuurlijk een mooie bijkomstigheid.

WC’s waren idd het enige minpuntje qua prijs :oo

Dat brookhuisje ofzoiets stond wel een huisje waar vakantiehuisje op stond. Stond letterlijk langs het looppad

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:16 



 
Profiel   

De meneer die bij de wc zat heeft tegen een heel aantal mensen die met muntjes probeerden te betalen gezegd dat ze beter 50 cent konden geven omdat dat goedkoper was, en de meesten betaalden inderdaad niet.

We hebben je zus zien rijden bij de waterbak Jeanine, daar ging ze mooi doorheen!

En is er al een update over die Belgische die gevallen is? Die maakte een behoorlijke val. Ze werd afgevoerd met de ambulance, maar de omroeper riep om dat ze wel goed bij kennis was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:20 



 
Profiel   

Apple schreef
Gevolgd op de livestream :-) Jammer dat ze meestal maar een half paard in beeld hadden, de hindernissen niet duidelijk in beeld en heel veel publiek :roll:

Had graag wat meer paard en hindernissen gezien :D en de mogelijkheid om de livestream op groot scherm te zetten.


Heb je niet op YouTube gekeken dan? Daar liep de gratis FEI stream. Met heel goed commentaar ook van een Brit. Heb helaas alleen Alice gezien van de Nederlanders. O ja en Jordy. Heb het rondje van Tim net gemist helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:31 



 
Profiel   

Oh dan ga ik zo op fei kijken. Was die val ook in beeld?

Heb er niks van meegekregen, behalve dat de wedstrijd stil lag

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:41 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Oh dan ga ik zo op fei kijken. Was die val ook in beeld?

Heb er niks van meegekregen, behalve dat de wedstrijd stil lag


Geen idee, ik zat op de tribune te kijken toen het gebeurde.
Allemaal schermen ervoor, steeds meer auto's en mensen erbij totdat de ambulance kwam.

Paard ging over de kop bij hindernis 22a.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 18:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen