Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Plannen seizoen 2019

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik ben mijn seizoen voor 2019 aan het plannen en ben erg benieuwd naar hoe jullie dit doen. Zelf heb ik best een aantal crossen die ik wil rijden, maar zal er nog wel wat moeten schrappen. De crossen die ik nu heb staan zijn:

Week 16: SGW Staphorst (B)
Week 17: SGW Markelo-Potdijk (B)
Week 22: SGW Markelo-Snorrewind (B)
Week 23: SGW Vinkega (B of L)
Week 26: SGW Wieringerwerf (B of L)
Week 34: SGW Norg (B of L)
Week 37: SGW Heino (B)
Week 39: SGW Ronostrand (B of L)
Week 42: SGW Diepenheim (B of L)
Week 44: SGW Rekken (B of L)

Oja, ik reis vanaf Veendam (Groningen).

Ik hoor graag hoe jullie plannen en wat jullie planning is voor het seizoen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 11:31 



 

Mijn enigste concrete plan is om mijzelf en mijn paard heel te houden tot het einde van het seizoen (en hopelijk ook daarna).

Verder probeer ik 1 in maand/ om de 3 weken te starten. iedere week vind ik kwa belasting een slecht plan, Aangezien ik ook nog wil trainen en af en toe een spring wedstrijd wil rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 14:21 



 
Profiel   

Je hebt ook geheel weken erbij gezet! Ik heb een aantal data in mn agenda wanneer ik moet inschrijven en de rest zie ik wel :')
Gisteren de eerste van het seizoen gereden en gelijk een podiumplek in de klasse L!

Misschien wil ik halverwege het seizoen een keer een M cross rijden maar dat bekijk ik tzt even *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 23:07 



 
Profiel   

Heb grootse plannen maar heb ooit een paard met een langdurige blessure gehad dus vind het stiekem een beetje eng om uit te spreken. Wil het niet jinxen ;)

Ik kom vanaf Den Haag, start L en wil graag starten op:

Etten-Leur (wachtlijst want wilde eigenlijk naar spaarnewoude)
Markelo potdijk
Oud karspel
Heerjansdam
Vlietlanden
Wieringerwerf
Vrouwenpolder
Oud karspel
Lisse
Hattem



Alleen eind mei zit oud karspel en heerjansdam erg kort op elkaar maar voor 1 keertje vind ik dat niet zo erg. Heb ook eens 2 weken tussen maar verder echt wel ruimer. Paard komt namelijk helaas wat kilo's lichter terug van sgw. Werkte het voor mij maar zo afslankend haha


@Sharon gefeliciteerd met je podiumplek! Gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 01:14 



 
Profiel   

zodiacje schreef
Heb grootse plannen maar heb ooit een paard met een langdurige blessure gehad dus vind het stiekem een beetje eng om uit te spreken. Wil het niet jinxen ;)

Ik kom vanaf Den Haag, start L en wil graag starten op:

Etten-Leur (wachtlijst want wilde eigenlijk naar spaarnewoude)
Markelo potdijk
Oud karspel
Heerjansdam
Vlietlanden
Wieringerwerf
Vrouwenpolder
Oud karspel
Lisse
Hattem



Alleen eind mei zit oud karspel en heerjansdam erg kort op elkaar maar voor 1 keertje vind ik dat niet zo erg. Heb ook eens 2 weken tussen maar verder echt wel ruimer. Paard komt namelijk helaas wat kilo's lichter terug van sgw. Werkte het voor mij maar zo afslankend haha


@Sharon gefeliciteerd met je podiumplek! Gaaf!


Hou wel rekening met de minimale dagen die er tussen moeten zitten volgens het reglement!
Ik start B en helaas zitten er niet voldoende dagen tussen heerjansdam en oudkarspel.........

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 23:14 



 
Profiel   

:oo wist ik niets van!
Ga ik opzoeken, dank je wel!


paarden en pony’s mogen na een start op een eventingwedstrijd pas na 5 dagen op een volgende eventingwedstrijd gestart worden. Paarden en pony’s mogen op een eventingwedstrijd maar in 1 rubriek worden uitgebracht.


Gevonden! Na 5 dagen betekend vast dat je op dag 6 pas mag starten?
Ik heb me ingeschreven op zaterdag voor oud karspel en die donderdag is heerjansdam. Dat is dag 5.
Vind oud karspel een fijne lokatie om te starten maar heerjansdam is zó lekker dichtbij dat ik die niet over wilde slaan. Vandaar dat ik zo kort op elkaar wilde doen. Zou dat anders ook niet verzonnen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 02:11 



 
Profiel   

mag ik mijn respect uiten voor jullie om van bijv. den haag even helemaal naar hier (oudkarspel) te komen voor wedstrijd :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 04:03 



 
Profiel   

pinkie87 schreef
mag ik mijn respect uiten voor jullie om van bijv. den haag even helemaal naar hier (oudkarspel) te komen voor wedstrijd :oo


Je moet weleens wat in eventingland.

Denk dat de combinaties uit het Noorden/Oosten nog meer kilometers moeten maken om in het voorjaar/zomer te kunnen starten (met veel afgelaste wedstrijden). Bij de pony's is het nog lastiger omdat ponyrubrieken niet altijd worden uitgeschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 09:14 



 
Profiel   

Wat leuk om andere mensen hun planning te zien. Ik plan altijd ‘veel’ wedstrijden en streep er dan altijd nog een paar af. Wij zijn vorige week begonnen met Alphen-Chaam en hebben nu voorlopig op de plannin:
- Etten-Leur
- Markelo
- Kronenberg
- Tilburg (deze twijfel ik over)
- Oudkarspel.

Wij komen uit Overijssel (Raalte) en moeten dus wel heel Nederland afrijden want hier in de regio is bijna niks. En zeker nu wij M starten vallen bijna alle regio wedstrijden af. Pas aan het einde van het seizoen zijn hier wat wedstrijden. Maar dan hoop ik Z te starten.. en dat organiseren ze hier niet.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 12:04 



 
Profiel   

pinkie87 schreef
mag ik mijn respect uiten voor jullie om van bijv. den haag even helemaal naar hier (oudkarspel) te komen voor wedstrijd :oo


Vind m juist wel lekker aan te rijden nog. Markelo met 200 km is mijn verste en ook wel echt de grens voor mij. Ik ken iemand die vanuit Texel komt en ook in alphen chaam was. Die rijd pas afstanden!
Zelfde voor ruiters uit Groningen Friesland idd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 13:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen