Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

SGW Markelo 2019

 
Profiel   

Sjaco schreef
@Maik
Even bij de historie kijken.
Bij actueel staan de startlijsten voor morgen al.


Check! Gevonden *\o/*
Weer wat geleerd :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 19:19 



 
Profiel   

Ik ben vandaag met mijn pony in de B paarden zonder dressuur gestart. Helaas een pechbalkje op de laatste hindernis in het springparcours, maar wel een super foutloze cross binnen de tijd, waarmee we 5e werden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 20:02 



 
Profiel   

Sunnevalover schreef
Ik ben vandaag met mijn pony in de B paarden zonder dressuur gestart. Helaas een pechbalkje op de laatste hindernis in het springparcours, maar wel een super foutloze cross binnen de tijd, waarmee we 5e werden :D


Jij starte vlak voor mij :) gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 20:26 



 
Profiel   

Ils_K schreef
Sunnevalover schreef
Ik ben vandaag met mijn pony in de B paarden zonder dressuur gestart. Helaas een pechbalkje op de laatste hindernis in het springparcours, maar wel een super foutloze cross binnen de tijd, waarmee we 5e werden :D


Jij starte vlak voor mij :) gefeliciteerd!


Jij ook gefeliciteerd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 22:04 



 
Profiel   

Wat voor ommetje hebben jullie gereden bij de waterbak dan? Is toch maar 1 route :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 23:45 



 
Profiel   

Hier vandaag ons M debuut! Heb er enlorm veel zin in en ben benieuwd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 06:04 



 
Profiel   

OdD heeft de foto’s al online!

Hier ook foto’s: https://www.oypo.nl/nl/3f684bbca1042d2e

En hier van de Brug:
https://www.oypo.nl/nl/4bbcafc8abb45c67

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 06:15 



 
Profiel   

Iedereen succes vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 06:23 



 
Profiel   

nummie schreef
Wat voor ommetje hebben jullie gereden bij de waterbak dan? Is toch maar 1 route :+


Eerst aan de zijkant even natte voeten halen, zodat je geen weigering hebt als je daarna op de bedoelde plaats het water in gaat. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 07:21 



 
Profiel   

Wij hebben gister meegedaan aan het L pony’s. Dressuur helaas wat minder door veel spanning. Springen foutloos en cross een weigering op de waterbak. Maar voor ons L debuut ben ik super trots!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 07:29 



 
Profiel   

Maik79 schreef
nummie schreef
Wat voor ommetje hebben jullie gereden bij de waterbak dan? Is toch maar 1 route :+


Eerst aan de zijkant even natte voeten halen, zodat je geen weigering hebt als je daarna op de bedoelde plaats het water in gaat. :D


Op YouTube staat een filmpje van iemand die dat deed maar zij doorkruiste haar lijn, dat zou dan toch alsnog 20 strafpunten moeten zijn?

Heb gister B zonder dressuur gereden, heerlijk gereden, wel veel te langzaam, maar ach ik heb langer kunnen genieten :D

Gefeliciteerd prijswinnaars!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 10:11 



 
Profiel   

Citaat
Op YouTube staat een filmpje van iemand die dat deed maar zij doorkruiste haar lijn, dat zou dan toch alsnog 20 strafpunten moeten zijn?

Heb gister B zonder dressuur gereden, heerlijk gereden, wel veel te langzaam, maar ach ik heb langer kunnen genieten :D

Gefeliciteerd prijswinnaars!


Ik heb het nagevraagd aan de hindernisjury en dit mocht gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 13:32 



 
Profiel   

Gisteren gestart in de B pony` s als nummer 110 :)

Dressuur hadden we 191,5 punt, springen een balkje op 7 want hij glee uit op het natte gras en een super fijne foutloze cross gereden binnen de tijd (10 seconde te snel binnen oops := )

Ik vond de cross echt ontzettend leuk en heb echt genoten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 13:55 



 
Profiel   

Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten!

Wij helaas niet zo. Fijn gedressuurd en gesprongen , maar in de cross lagen we er tussen 6 en 7 af. :(
Wat er nu precies gebeurde weet ik niet, maar ergens in of zelfs voor het bochtje naar beneden lag ik op de grond |(
Eerste 6 hindernissen pakte hij wel fijn aan *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 14:54 



 
Profiel   

Parcours zag er leuk uit. Iedereen van harte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 15:03 



 
Profiel   

Iedereen gefeliciteerd!

Hier ook MEGA trots! Dit was ons M debuut en deze hebben we gewonnen *\o/* . Had ik niet durven hopen! Vond het maar hoog en breed toen ik het parcours aan het lopen was :+ :+ . Toch iets anders dan het L haha.

Na de dressuur stonden we 1e met 204.5 en deze plek hebben we niet meer afgestaan!


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:10 



 
Profiel   

Bij mij was markelo een teleurstelling. ben eraf gevallen in het springen op 3 toen ik voorwaarts een wat grote afstand wilde oplossen en gaudi stopte omdat het niet paste. Ik vloog rechtdoor eraf :-( Geen cross dus voor ons.... gelukkig mocht ik van de jury voor mijn eigen vertrouwen (dat vorig jaar door verschillende vallen in het springen een hele grote deuk had opgelopen) alsnog een rondje springen en dat ging fijn met aleen een weigering op 3 omdat ik twijfelde na mn val. Verder wel met een fijn gevoel weer naar huis, maar heel jammer dat ik de cross niet heb kunnen rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd alle prijswinnaars! En speciaal jou lovecortana! Ik heb je filmpje bekeken, echt wauw goede rit zeg! En wat was die M cross lang vergeleken met mijn B hihi

Annika wat zonde.. Dat is echt zoooo kak! Wat tof dat je wel een rondje mocht springen nog. Hopelijk volgende keer weer beter!

Ik heb vandaag gestart in de B met dressuur, mijn girafje deed het voor ons doen goed met 184 punten. Springen begonnen we meteen met een balk op 1. Beetje te dicht eronder en dan vind Coco het wel best en tikt hem eraf. Daarna een stop op de laatste, hij schrok van iets bij de dressuur ofzo? Raar...

Cross lekker kunnen rijden! Maar we hebben voor wat spektakel gezorgd bij de waterbak := := Coco liep er netjes in nadat ik ook natte voetjes had gehaald, ineens neemt die een jump! Niet normaal, ik werd dus gelanceerd maar kon om zijn nek blijven hangen. _O- Hij springt zelf nr 14, ik hing ergens aan de zijkant en werd door de sprong weer erop geslingerd. Beugel kwijt, paard in volle galop door. 15 nog met 1 beugel kunnen springen maar daarna even stil gezet om alles recht en goed te doen. Uiteindelijk 40 seconden straf, extra rondje bij het water en het stilzetten na de paddenstoelen.

Wat een maf paard... Hier een compilatie van onze dag. Ik heb genoten :) En gelachen..


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:44 



 
Profiel   

_Elke schreef
Gefeliciteerd alle prijswinnaars! En speciaal jou lovecortana! Ik heb je filmpje bekeken, echt wauw goede rit zeg! En wat was die M cross lang vergeleken met mijn B hihi

Annika wat zonde.. Dat is echt zoooo kak! Wat tof dat je wel een rondje mocht springen nog. Hopelijk volgende keer weer beter!

Ik heb vandaag gestart in de B met dressuur, mijn girafje deed het voor ons doen goed met 184 punten. Springen begonnen we meteen met een balk op 1. Beetje te dicht eronder en dan vind Coco het wel best en tikt hem eraf. Daarna een stop op de laatste, hij schrok van iets bij de dressuur ofzo? Raar...

Cross lekker kunnen rijden! Maar we hebben voor wat spektakel gezorgd bij de waterbak := := Coco liep er netjes in nadat ik ook natte voetjes had gehaald, ineens neemt die een jump! Niet normaal, ik werd dus gelanceerd maar kon om zijn nek blijven hangen. _O- Hij springt zelf nr 14, ik hing ergens aan de zijkant en werd door de sprong weer erop geslingerd. Beugel kwijt, paard in volle galop door. 15 nog met 1 beugel kunnen springen maar daarna even stil gezet om alles recht en goed te doen. Uiteindelijk 40 seconden straf, extra rondje bij het water en het stilzetten na de paddenstoelen.

Wat een maf paard... Hier een compilatie van onze dag. Ik heb genoten :) En gelachen..

[ Video ]


Haha wat een verhaal zie het al helemaal voor me _/-\o_ hopen dat De Brug daar leuke plaatjes van heeft geschoten :9

Wij hadden het springen foutloos en de cross een weigering op 1 en 2. Mijn merrie vindt het heel spannend als ze weg moet van de rest en dan slaat ze een beetje dicht voor de eerste hindernis. Daarna fijn ritme en heerlijk kunnen rijden. Veel kilometers maken voor haar, zodat ze ook niet meer opkijkt van het eerste obstakel in de cross.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 21:13 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers: Alle foto's van dit mooie weekend staan online op www.oddfotografie.nl. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 21:24 



 
Profiel   

Wij reden gister mee in de B zonder dressuur, ik heb er van genoten!!

Foutloos in het springen, het was wel een beetje een zooitje (over springen achter, grote afstanden enzo) maar alsnog foutloos dus ik heb niks te klagen haha.

Daarna de cross, heb hindernis 1 echt met het mes tussen de tanden gereden en dat pakte hij super fijn aan. Combinatie 2/3 deed hij als vanzelf. gas de lange baan uit echt top, lekker naar voren, geconcentreerd echt heel fijn. Het lijntje 4/5 weer super fijn. heuvel op 6 super en toen een beetje klungelig naar beneden (hij begreep het niet helemaal? Maar wel foutloos vanuit draf over 7. Smalletje deed hij echt heel braaf, vond ik zelf echt een pittige lijn maar deed hij super. De bulten over deed hij ook goed. Toen kwam ik klungelig over het huisje (hij zag water liggen erna, waardoor ik rechtdoorlande en hij opzij dook, bleef wel zitten maar uit balans.

Toen 2 bakken, lange lijn, massieve bak, lange lijn haakse bak. op die twee helaas weigering (beetje ritme kwijt door huisje eerst) toen vol gas baan uit en slecht voorbereid door mij zo voor de bak gereden en dat ging niet, twee weigeringen dus voor ons. De rest van de cross liep hij mooi foutloos uit

Ondanks de weigeringen, die wel zonde waren, echt heel lekker gereden. Vond het een erg mooie cross zo in het bos, wel vond ik sommige hindernissen wat breder dan elders? Maar daar had ik met verkennen meer last van dan in de cross zelf :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 06:29 



 
Profiel   

Eventingphoto heeft de fotos van zaterdag al online!
Victor Krijt was er ook op zaterdag.

Op zondag zag ik ook iemand bij de 1e waterbak van het M foto's maken. Benieuwd wie daar zat! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 07:54 



 
Profiel   

odD_Fotos schreef
Voor de liefhebbers: Alle foto's van dit mooie weekend staan online op http://www.oddfotografie.nl. ;)


Bij mij werken pagina 6 en 7 van zondag niet goed? Ik krijg geen foto's te zien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 08:00 



 
Profiel   

JeaDH schreef
odD_Fotos schreef
Voor de liefhebbers: Alle foto's van dit mooie weekend staan online op http://www.oddfotografie.nl. ;)


Bij mij werken pagina 6 en 7 van zondag niet goed? Ik krijg geen foto's te zien....


Er is inderdaad iets mis gegaan met uploaden. is inmiddels opgelost!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 08:14 



 
Profiel   

Sue_ schreef
Eventingphoto heeft de fotos van zaterdag al online!
Victor Krijt was er ook op zaterdag.

Op zondag zag ik ook iemand bij de 1e waterbak van het M foto's maken. Benieuwd wie daar zat! :)


Weet je aar ik de foto’s van Victor kan vinden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 11:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen