SGW Markelo 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:02

Hallo allemaal. :wave: We zijn er een tijdje tussenuit geweest (Otto heeft een paar jaar geleden een peesblessure gehad en ik heb daarna een baby gekregen) maar afgelopen zondag hebben we weer meegedaan in de B in Markelo. Ik zag vooral op tegen het springparcours omdat dat in het verleden nog wel eens problemen heeft opgeleverd maar Otto sprong lekker door. En de cross ging super! *D Voor een B-cross in het begin van het seizoen vond ik hem best pittig maar dat maakt het ook weer extra leuk. *\o/* Daar waar we strak langs een hindernis de kuil in moesten vergiste ik me en reed rechtdoor, maar meteen op de rem, omkeren en de kuil in. In het begin kwamen we langs een paar paddenstoelen van een hogere klasse. Daar ging hij met een grote boog omheen dus ik dacht nog: dat wordt straks nog wat als hij over de paddenstoelen moet springen… Maar toen we er overheen moesten was er niets aan de hand. :+

Afbeelding

Ik ben zo blij en dankbaar dat Otto met zijn 21 jaar nog zo fit is dat we samen een cross kunnen rijden! We hebben eerder in de M gereden maar die ambitie heb ik niet meer met Otto. We blijven lekker voor ons plezier B en L rijden. Hij vindt het zelf ook zo leuk! <3

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Re: SGW Markelo 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:03

@Motje gewoon met bit + hoofdstel deze keer?
Jij was het toch ook die ooit eens in Bathmen zonder zadel en zonder hoofdstel de cross reed?

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: SGW Markelo 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:30

Leuk om Otto weer eens in actie te zien! Fijn dat je lekker hebt gereden

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 01:02

Sjaco schreef:
@Motje gewoon met bit + hoofdstel deze keer?
Jij was het toch ook die ooit eens in Bathmen zonder zadel en zonder hoofdstel de cross reed?
Ja dat klopt. :) Deze keer wel met alles erop en eraan. :D

zodiacje schreef:
Leuk om Otto weer eens in actie te zien! Fijn dat je lekker hebt gereden
Dank je! Het was heerlijk om weer te crossen en ook leuk om weer eens op Bokt te zijn. :))