Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bixie Crossdag - Slagharen

 
Profiel   

Samen met internationale eventing amazone & natuurlijk ook ervaren instructrice Roxana Graman organiseer ik een ontzettend leuke Bixie dag in Slagharen om die ruiters ook eens op een leuke manier kennis te laten maken (of juist meer te leren over) met de eventing sport! *\o/*

[ img ]

Het zal plaats vinden op zaterdag 3 augustus op Stal Koorman Graman in Slagharen. De hindernissen variƫren van 20-60 cm hoogte. De groepslessen worden in kleine groepjes met maximaal 4 ruiters gegeven. Per combinatie kost de les 20 euro. Plezier en vooral veiligheid van de combinaties staat voorop. Het is bedoelt voor ruiters vanaf ongeveer 8 jaar tot 13 jaar die zelfstandig kunnen rijden (stappen, draven, galopperen). We proberen ze zoveel mogelijk van een gelijk niveau bij elkaar in te delen.

Aan alle broertjes, zusjes, opa's, oma's, papa's & mama's is natuurlijk ook gedacht. We hebben wat kraampjes geregeld om wat te eten en te drinken maar ook een springkussen zodat de rest zich ook nog kan uitleven!

Ik ben er zelf ook bij om gave foto's te maken van die stoere ruiters *\o/*

Meer informatie en inschrijven kan via http://www.roxanagraman.nl/bixie je mag mij gerust ook een PBtje doen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 13:18 



 
Profiel   

Jammer dat het zo ver weg is. Maar goed, het is ook midden in de vakantie dus we hadden evengoed niet gekund. Zou leuk zijn als zoiets vaker door heel het land georganiseerd wordt :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 18:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen