Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eventing hindernissen voor het oefenen thuis

 
Profiel   

Hoi,

Ik heb een aantal dingen bedacht om zelf thuis met eventing te oefenen. Behalve het springen (over standaard hindernissen). Misschien dat meer mensen hier iets aan hebben.

~ Een hindernis met de bovenste balk schuin.

~ takken om een hindernis leggen

~ pionnen onder/bij de hindernis zetten

~ 1 hindernis recht zetten en de volgende hindernis in de zelfde lijn schuin zetten. (Om ook de lijnen soms schuin te nemen of te oefenen met wendingen)

~ een cavaletti met een zeiltje erachter

Als jullie nog leuke (maar wel veilige ) ideeën hebben zet ze in de reacties. Ben benieuwd!

Groetjes van mij!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 17:44 



 
Profiel   

Zelf ook wat (veilige) dingen aan het verzinnen om mijn nieuwe puppy langzaam te laten wennen.

Een oud laken met wat pionnen.
Wij hebben de mazzel dat bij ons op stal veel aan mennen gedaan word. Men hindernissen werken prima om de startbox mee te oefenen :)
We hebben een bult voor de marathon (ook mennen). bult op en af rijden is goed om kracht te trainen. als je deze luxe niet hebt kan dit natuurlijk ook in het bos of de duinen enz.
Een paar bezemkoppen, zeg 4 op een balk schroeven met de haren naar boven.
Voertonnen, super simpel maar werk goed. Als je er meer hebt kan je een smal lijntje of gebrokenlijn oefenen.
Mocht je een gebroken hindernisbalk hebben liggen, heb je ook een mooi smalletje

op pinterest staan voor de mensen die handig zijn redelijk simpele DIY eventinghindernissen

bouw niet te gek / hoog en zorg dat het veilig blijf!

have fun :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:53 



 
Profiel   

Strobalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 13:06 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Strobalen



o ja, dat is ook nog een goede!! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 19:46 



 
Profiel   

Noompje86 schreef
Zelf ook wat (veilige) dingen aan het verzinnen om mijn nieuwe puppy langzaam te laten wennen.

Een oud laken met wat pionnen.
Wij hebben de mazzel dat bij ons op stal veel aan mennen gedaan word. Men hindernissen werken prima om de startbox mee te oefenen :)
We hebben een bult voor de marathon (ook mennen). bult op en af rijden is goed om kracht te trainen. als je deze luxe niet hebt kan dit natuurlijk ook in het bos of de duinen enz.
Een paar bezemkoppen, zeg 4 op een balk schroeven met de haren naar boven.
Voertonnen, super simpel maar werk goed. Als je er meer hebt kan je een smal lijntje of gebrokenlijn oefenen.
Mocht je een gebroken hindernisbalk hebben liggen, heb je ook een mooi smalletje

op pinterest staan voor de mensen die handig zijn redelijk simpele DIY eventinghindernissen

bouw niet te gek / hoog en zorg dat het veilig blijf!

have fun :D



Super!! Ik ga is kijken naar oude bezem koppen (moeten vast wel ergens liggen _/-\o_ )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen