Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Houding eventing.

 
Profiel   

Afgelopen weekend cross training gehad van iemand anders als ik normaal heb.
Ik ben overigens een recreatie ruiter met een D pony die regelmatig een tripalon rijd of een BB cross.

Van mijn vorige instructie moest ik net zo rijden of normaal met springen. Dus gewoon rustig zitten en mee gaan in de sprong.
Echter moest ik van deze instructeur veel meer staan in de beugels. Ook al rijdend op de hindernis af.
Maar ik merkte dat mijn pony dan eerder weigert en ik eerder gelanceerd word.
Hoe rijden jullie in de cross.
Ik ging overigens op de langere afstanden tussen de hindernissen wel staan maar enkele galop sprongen voor de hindernis weer zitten.

Heb nu echt 3 dagen mega spierpijn gehad,kon niet eens normaal lopen
Net zit les gehad over meer aan mijn verlichte zit te werken. Door een evenwichts en motoriek probleem vind ik dat al heel lastig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 16:15 



 
Profiel   

Met crossen heb je vaak je beugels wat korter, verlichte zit en spierpijn. Vlak voor de sprong kan je wel gaan zitten zoals normaal maar daarna gelijk in verlichte zit weer verder. Dit is in het begin wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:21 



 
Profiel   

caro29 schreef
Met crossen heb je vaak je beugels wat korter, verlichte zit en spierpijn. Vlak voor de sprong kan je wel gaan zitten zoals normaal maar daarna gelijk in verlichte zit weer verder. Dit is in het begin wennen.

Zo deed ik het altijd al. Maar nu moest ik wat blijven staan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 22:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen