Die jij mee aan tripalon Bussloo?
Poll eindigt op
Ja, ik doe mee met dressuur 37%  37%  [ 6 ]
Ja, ik doe mee zonder dressuur 25%  25%  [ 4 ]
Nee, ik heb mij nog niet ingeschreven 12%  12%  [ 2 ]
Nee, ik doe niet mee 25%  25%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Tripalon Bussloo 2019

 
Profiel   

MarloesNatje schreef
Leuke cross was het! Ik was met mijn jonge pony (schimmelbont) dus had eigenlijk geen doel. Springparcours uitgebeld want daar klapte ze dicht. Tijdens de cross werd ze overenthousiast en nog een heel stuk voorop kunnen rijden en bijna elke hindernis wel genomen :) Reed samen met Hikarii


Het was ook heel veel liefde :D

[ img ]


Ik vond het springparcours ook krap. Pony deed het wel, maar zaten wat lastige bochten. Ook inrijden was krap, terwijl er zoveel ruimte was :=


Ik heb trouwens de vaste hindernissen na de waterbak ook gedaan :+ door de dubbele heg, viel er bijna naast, over een boomstam, hekje en de sloot :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:01 



 
Profiel   

Hikarii, vgm heb ik foto's van jou gemaakt van het springparcour

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:34 



 
Profiel   

Bij mij ging het voor de eerste keer zo goed!! Parcouetje 1 balk. Wat een krappe parcours was het. En de cross 4 balken, maar ze trek te wel aan en ze had een goeie kracht met achterhand. Ze had er zin in en vond het leuk! De regenboog en de 2 strohindernissen in het bos waren spannend, maar er wel overheen. Volgend jaar weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:36 



 
Profiel   

Ik ben dit jaar ook gestart.
Vind het altijd 1 van de leukste wedstrijden.

Vorig jaar nog 1e geworden in de 80.
Nu heb ik met andere mee gereden en dus werd het een rondje 60 cm.

Dressuur 186.5 punten gekregen niet verwacht. Een groot paard van 1.78 blijft altijd lastig hahaha.

Springen foutloos en cross 1 balkje op de laatste hindernis.

Vond de springring ook wel aardig klein. Wel op een beter locatie dan de vorige keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:37 



 
Profiel   

Komen de uitslagen online?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:38 



 
Profiel   

xCynthiaVos schreef
Hikarii, vgm heb ik foto's van jou gemaakt van het springparcour


Oeh mocht dat zo zijn, wil je me dan een pb'tje doen?


ook voor anderen die mij op de foto hebben, nummer 96. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:49 



 
Profiel   

Hikarii schreef
xCynthiaVos schreef
Hikarii, vgm heb ik foto's van jou gemaakt van het springparcour


Oeh mocht dat zo zijn, wil je me dan een pb'tje doen?


ook voor anderen die mij op de foto hebben, nummer 96. :)


Zelfde geld voor mij :o Ik had nummer 98 en dus schimmelbonte pony, kan niet missen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:59 



 
Profiel   

Zelfde voor mij Haflinger startnummer was 56.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 18:44 



 
Profiel   

Zelfde geld voor mij merens (zwaarte pony) 83

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 19:00 



 
Profiel   

Ik heb niet heel veel erop hoor, in verband met heen en weer geloop met vriendin die mank was en bij de ehbo vaste klant was.

Zal iedereen wel even een berichtje doen :)

Iemand die toevallig broekelo meedoet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 19:13 



 
Profiel   

Hikarii schreef
Ik had 1 balkje bij de cross, op hindernis 1, goed voor een tweede plaats. :)

Tegen mij zeiden ze dat er geen uitslag/prijzen waren. Hoe weet je dit? :)

Dressuur was drama. Bokken en tegen de hand, kon er helemaal niks mee. Afgegroet in de proef en klaar gaan maken voor het springen. Foutloos! Wat een nare kleine ring was het. Ook de cross vond ik soms onlogisch of onduidelijk maar mijn doel was gewoon rondkomen en dat is heel goed gelukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:32 



 
Profiel   

Er was rond 4 uur een prijsuitreiking van 60 cm en nog wat later de 40 cm. Was ook niet heel duidelijk, maar toevallig liep iemand langs die het erover had vandaar dat ik het wist. Ben uiteindelijk gedeeld 5e geworden in de 60 cm klasse b/L pony's! Helaas net buiten de prijzen of ik heb het gemist omdat we achter een loslopend paard aanliepen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:40 



 
Profiel   

Mettee schreef
Hikarii schreef
Ik had 1 balkje bij de cross, op hindernis 1, goed voor een tweede plaats. :)

Tegen mij zeiden ze dat er geen uitslag/prijzen waren. Hoe weet je dit? :)

Dressuur was drama. Bokken en tegen de hand, kon er helemaal niks mee. Afgegroet in de proef en klaar gaan maken voor het springen. Foutloos! Wat een nare kleine ring was het. Ook de cross vond ik soms onlogisch of onduidelijk maar mijn doel was gewoon rondkomen en dat is heel goed gelukt!


Ja dat wisten wij dus ook niet. Ben dus ook niet bij de prijsuitreiking geweest. Maar kreeg een appje van iemand die bij ons op stal staat, zij rijd bij de ponyclub bussloo en heeft het voor mij in ontvangst genomen.
Was een waardebon en een rozet.

Vorig jaar was er ook niks als je geen dressuur reed, vandaar dat wij naar huis zijn gegaan.

Beetje onduidelijk inderdaad, maar het word nu door een andere organisatie gedaan.

Oh en op de uitslagen lijst ben ik zelfs gedeeld eerste :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:50 



 
Profiel   

Waar is de uitslagen lijsr dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:52 



 
Profiel   

Op startlijsten.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:58 



 
Profiel   

Al een super gave foto besteld! En ontvangen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 21:05 



 
Profiel   

Adjepatatje8 schreef
Er was rond 4 uur een prijsuitreiking van 60 cm en nog wat later de 40 cm. Was ook niet heel duidelijk, maar toevallig liep iemand langs die het erover had vandaar dat ik het wist. Ben uiteindelijk gedeeld 5e geworden in de 60 cm klasse b/L pony's! Helaas net buiten de prijzen of ik heb het gemist omdat we achter een loslopend paard aanliepen


Ik bedoel gedeeld 7e

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 21:43 



 
Profiel   

Gave foto adjepatatje!

Ik ga ook naar Broekelo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 21:58 



 
Profiel   

Kennissen hebben deze tripalon ook gereden en gaven ook aan dat het allemaal een beetje onduidelijk was.

Een van de twee is helaas op de kop geslagen met paard en al in de waterbak, paard stapje in een gat en struikelde, kon dit niet houden en toen hebben ze letterlijk een soort koprol gemaakt.

Op een beetje spierpijn na maken ze het gelukkig beide goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 22:09 



 
Profiel   

Die waterbak was ook diep! Er zat een gigantisch gat in!

Ik heb wel redelijk lekker gedressuurd. Springen was minder in die kleine priegelring. En je mocht niet bij je voorganger in rijden wat normaal wel mag -O- , dit is voor de mijne een enorm nadeel, hij moet altijd eerst even kijken.

Cross ben ik gered door een lieve amazone die me achterop kwam en ik aan mocht haken :D Daardoor wel een leuke en gezellige cross gereden.
Maar of ik volgend jaar nog weer start weet ik niet..

Mn vader had nog wel een stoere foto van ons gemaakt 8-)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 08:39 



 
Profiel   

Zaten jullie in de groep van 80 cm? Want ze hebben in de 60 cm waterbak ook verandert want wij haddne geen last van een gat

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 11:30 



 
Profiel   

Jaa wij zaten in de 80 cm, je mocht er ook niet doorheen draven we moesten stappen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 11:38 



 
Profiel   

_Caithlynn schreef
Zaten jullie in de groep van 80 cm? Want ze hebben in de 60 cm waterbak ook verandert want wij haddne geen last van een gat


Ik zat in de 60 ik was een van de laatste die langs het gat mogt. Door een springend paard achter mij OK dwars door het gat eruit geschoten . Ook leek bij de 60 cm de prijsuitreiking of de uitslag niet helemaal te kloppen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 12:05 



 
Profiel   

Aha vandaar.
De uitslag kon ik ook niet wijs uit worden. Bij mij stond einde 371 terwijl als ik alles bij elkaar optelde op 421.5 uitkwam.

Achja al met al wel leuke dag gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 13:35 



 
Profiel   

Oeh was dus wel gevaarlijk met dat gat, jammer dat ze dat niet weggewerkt hebben toch wel gevaarlijk zo!
Waar hadden ze dit jaar de spring ring dan dat die zo klein was?
Ben nu wel beetje jaloers op jullie verhalen hoor, had graag mee gedaan! Fijn dat het bij jullie allemaal goed is gegaan en jullie plezier hebben gehad :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 19:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen