Die jij mee aan tripalon Bussloo?
Poll eindigt op
Ja, ik doe mee met dressuur 37%  37%  [ 6 ]
Ja, ik doe mee zonder dressuur 25%  25%  [ 4 ]
Nee, ik heb mij nog niet ingeschreven 12%  12%  [ 2 ]
Nee, ik doe niet mee 25%  25%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tripalon Bussloo 2019

 
Profiel   

Ik vind de weg altijd duidelijk! Er staan bordjes waar je moet stappen, draven en waar je heen moet is vrij logisch.
Dan zijn wij concurrenten Cynthia }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 18:03 



 
Profiel   

Ik vond het altijd een hele leuke en makkelijke cross om te rijden, helaas dit jaar ben ik er niet bij..
De waterbak op dat plaatje is ong aan de rechter zijkant halverwege het plaatje, dit is altijd goed te doen maar sommige stukjes zijn wat dieper moet je even rekening mee houden..
Voor degene die mee doen, succes en heel veel plezier :j +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 18:48 



 
Profiel   

Mettee schreef
Ik vind de weg altijd duidelijk! Er staan bordjes waar je moet stappen, draven en waar je heen moet is vrij logisch.
Dan zijn wij concurrenten Cynthia }>



Oeeeeh leuk! Ik ben alleen al benieuwd of ik het springparcour doorkom, dat vind ie enger dan cross hindernissen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 15:22 



 
Profiel   

Hoorde gister van 1 v/d hindernis jurys dat de route dit keer tegen de klok in is. Als dat klopt, komt de waterbak dus als 1 van de laatste hindernissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 09:29 



 
Profiel   

Ja op Facebook staat nu een kaart met alle hindernissen etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 13:08 



 
Profiel   

Wij begonnen met z'n 4 als groepje maar ik ben alleen overgebleven.
Paarden geblesseerd, vandaag ruiter geblesseerd.

Dus ik hoop dat ik heel blijf en alsnog mijn rondje kan doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 22:08 



 
Profiel   

Dressuur is toch bij de start? Of ben ik nou gek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 10:59 



 
Profiel   

Wat ik mij van vorig jaar kan herinneren lagen de dressuurbanen idd bij de start.

Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Wij zijn juist van 2 naar 3 gegaan, ik rijd voorop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 11:53 



 
Profiel   

Ik heb er ook heel veel zin in! Voor het eerst een wedstrijd (in de cross dan )! Heb veel geoefend en ben heel benieuwd naar hoe het gaat. We rijden naar de manege altijd langs bussloo en heb al wat leuke hindernissen gezien *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 13:08 



 
Profiel   

Adjepatatje8 schreef
Ik heb er ook heel veel zin in! Voor het eerst een wedstrijd (in de cross dan )! Heb veel geoefend en ben heel benieuwd naar hoe het gaat. We rijden naar de manege altijd langs bussloo en heb al wat leuke hindernissen gezien *\o/*


Even in je profiel gespiekt, is Nidar niet de haf waarmee bij Pothoven voltige word gedaan of het gewoon toeval?


Voor mij word het ook mijn eerste cross die ik met een paard meerijd ipv fiets. Ik moet rond kwart voor 2. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 14:34 



 
Profiel   

Hikarii schreef
Adjepatatje8 schreef
Ik heb er ook heel veel zin in! Voor het eerst een wedstrijd (in de cross dan )! Heb veel geoefend en ben heel benieuwd naar hoe het gaat. We rijden naar de manege altijd langs bussloo en heb al wat leuke hindernissen gezien *\o/*


Even in je profiel gespiekt, is Nidar niet de haf waarmee bij Pothoven voltige word gedaan of het gewoon toeval?


Voor mij word het ook mijn eerste cross die ik met een paard meerijd ipv fiets. Ik moet rond kwart voor 2. :)


Ja klopt Nidar is iid de haflinger die mee naar Pothoven gaat! Ik moet rond 10 voor half 1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 19:34 



 
Profiel   

Ah dan heb je mij wel eens gezien. Ben bijna elke dag bij Pothoven ;)

Maandag avond kom ik wel eens na de voltige les met een kleine bruine pony in de achterbak rijden. :) Die pony gaat morgen ook mee, maar ik ga op een ander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:05 



 
Profiel   

Hikarii schreef
Ah dan heb je mij wel eens gezien. Ben bijna elke dag bij Pothoven ;)

Maandag avond kom ik wel eens na de voltige les met een kleine bruine pony in de achterbak rijden. :) Die pony gaat morgen ook mee, maar ik ga op een ander.


A dan weet ik denk ik wel wie je bent van gezicht een paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:25 



 
Profiel   

Bril, schouder lengte haar. Niet te missen :)

Linker pony rijd ik op maandag. Rechter rijd ik morgen mee - de linker rijd achter me aan met zijn eigenaaresse. Denk dat we elkaar alleen net missen als ik de startlijst zo zie

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:54 



 
Profiel   

Ja denk het ook. Veel plezier en succes morgen in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 21:22 



 
Profiel   

Jij ook! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 22:15 



 
Profiel   

Hoe ging het bij jullie?

Dressuur was paard braaf en luisterde redelijk, wel te veel slordigheidjes voor een wp. Maar zeker tevreden.
Springen foutloos :D en cross helaas teveel spanning, wat op verschillende hindernissen 1 of 2 weigeringen opleverde, maar ook een stuk of 8 hindernissen foutloos gesprongen en uiteindelijk wel zo goed als alles gesprongen. Alleen die 2 strobalen van ong 40cm die verdwaald in het bos lagen niet gesprongen, want die waren toch wel heel eng, zodanig dat je er 4m voor het bos in moet springen om er langs te komen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:30 



 
Profiel   

Dat van mij ging eerst vreselijk, met inrijden omhoog komen en rii het water sprinten :+ in de dressuur proef was de lezer de draad kwijt en mocht ik hem gelukkig wel uitrijden en toch nog een winstpunt.

Inrijden van springen ging ook goed, ik kan wel een meter gaan starten wat een kanon.
Parcour zelf door eigen spanning beetje verpest en de cross ging eigenlijk heeeeel goed!

Voor een eerste keer een prachtig resultaat en op naar broekelo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 15:45 



 
Profiel   

Ik had 1 balkje bij de cross, op hindernis 1, goed voor een tweede plaats. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 16:39 



 
Profiel   

Netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 16:45 



 
Profiel   

Bij het inrijden van dresuur was mijn pony heel erg druk bezig met ander haflingers. Springen struikelde die voor hindernis 3 en sprong toch en daardoor had hij een balk en voel hij daarna nog een keer over zijn benen. En de cross ging heel goed een balkje op de eerste en de laatste en in 1x door de waterbak. Heel veel pony achter die van mij aan en 1 sprong recht tegen die van mij aan van schrik en dus de waterbak uit, maar daar heb ik geen strafpunten voor gekregen. Ben heel blij dat ik gewoon lekker heb kunnen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:13 



 
Profiel   

me vs. my horse..

[ img ]

Ik vond het springparcour echt tien keer niks omdat het zo klein was :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:16 



 
Profiel   

xCynthiaVos schreef
me vs. my horse..

[ [url=m/kkamSX.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vond het springparcour echt tien keer niks omdat het zo klein was :+


snap ik, was inderdaad vrij krap. Gelukkig ben ik er een kleine struikelpartij goed doorgekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:40 



 
Profiel   

Gelukkig maar! Heb wel meerdere goed zien vallen.. Vriendin van mij ook met inrijden die heeft haar enkelbanden gescheurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:41 



 
Profiel   

Leuke cross was het! Ik was met mijn jonge pony (schimmelbont) dus had eigenlijk geen doel. Springparcours uitgebeld want daar klapte ze dicht. Tijdens de cross werd ze overenthousiast en nog een heel stuk voorop kunnen rijden en bijna elke hindernis wel genomen :) Reed samen met Hikarii
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen