Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

oefencross stal de eik?

 
Profiel   

Is de oefencross van stal de eik, net als broekelo, wel te doen zonder ijzers (en dus zonder proppen)? En is het ook hier mogelijk om langs de hindernissen te gaan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 18:10 



 
Profiel   

Vorig jaar vond ik het zonder ijzers prima te doen. Zitten geen hele scherpe wendingen in. Ook niet van hindernis naar hindernis (Mocht je wel ijzers hebben dan zou ik wel stiften draaien)
Bospad is eigenlijk alleen dravend te doen, maar hier wel mooie zandgrond. Je komt eigenlijk maar 1 weide met hindernissen op gras tegen, maar met een normaal tempo gaat dit prima. Akkerland is prima zonder te rijden.

Vind het vooral een veel recht toe recht uit crossje. Je kunt langs de hindernis en over het grondalternatief

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 20:32 



 
Profiel   

Doen er geen bokkers mee dit jaar???
Normaal openen jullie ruim van te voren al een topic erover. Kan altijd zo genieten van jullie verhalen en kom af en toe ook kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 22:04 



 
Profiel   

Ik en een stalgenootje doen weer mee dit jaar. stalgenootje voor de eerste keer dit jaar
Heb er zin in en beloofd mooi weer te worden *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 22:59 



 
Profiel   

Ik doe ook voor het eerst mee dit jaar :) ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 18:05 



 
Profiel   

Mijn dochter doet mee, nadat ze genoten heeft van Broekelo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:25 



 
Profiel   

Gelukkig word het deze week wat beter weer dan kan de bodem wat aandrongen. Ik vond Broekelo namelijk wel zwaar qua bodem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:28 



 
Profiel   

Voor mij wordt dit ook de eerste keer! Moet om 10:45 al := (voor anderen lijkt dit misschien niet zo vroeg maar voor mij wel)

Is er trouwens iemand die het parcours lopen kan filmen en naar mij door wil sturen via WeTransfer oid? Ik ga het zelf waarschijnlijk niet redden om het parcours te lopen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 10:52 



 
Profiel   

Ik had er wel heel veel zin aan, maar kwam er wat laat achter dat zaterdags de tandarts komt (en aangezien we de tandarts delen met de hele buurt kan ik het niet verzetten ;( )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 11:00 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Voor mij wordt dit ook de eerste keer! Moet om 10:45 al := (voor anderen lijkt dit misschien niet zo vroeg maar voor mij wel)

Is er trouwens iemand die het parcours lopen kan filmen en naar mij door wil sturen via WeTransfer oid? Ik ga het zelf waarschijnlijk niet redden om het parcours te lopen...


Mijn dochter start ook op 10.45; rijden jullie samen? :D
Ik kan zaterdagmiddag wel fotos maken maar ganiet alles filmen. Als je de fotos wil, stuur maar even PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 11:13 



 
Profiel   

Prima2Donna, filmen is niet nodig hoor, dat parcours is altijd prima overzichtelijk en overal zitten alternatieven.

Zonder ijzers kan prima maar in het verleden was de dressuur op het gras. Dat heb ik wel eens mis zien gaan met wat jonge/instabiele paarden.
De cross zelf is grotendeels bospad of akker, dat gaat goed zonder ijzers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 11:20 



 
Profiel   

@Koekie73 oh whoops, startlijst is iets aangepast. Gisteren zag ik 10:45 staan maar nu moet ik 3 minuutjes later. Foto's zouden erg fijn zijn!

@Marlies ah oké dat scheelt inderdaad al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 11:28 



 
Profiel   

Is er iemand die mij morgen op zou kunnen halen met de trailer? (omg. Apeldoorn)

Het plan was om een trailer te huren, die gingen we vanmiddag ophalen. Alleen, ze gaven hem niet mee omdat de trailer officieel 1600 kg mag wegen en onze auto mag maar 1000 kg trekken. Zo banketstaaf voor ons pony'tje van 385 kg.

Nu heb ik dus geen vervoer... Ik ga vanavond sowieso vragen op de manege maar de kans is klein dat we een trailer kunnen lenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 17:08 



 
Profiel   

Vanmiddag parcours gelopen en ik heb er zin in. *\o/*

Heeft iemand toevallig al gehoord of gelezen wat de optimum tijd is morgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:17 



 
Profiel   

Malibo schreef
Vanmiddag parcours gelopen en ik heb er zin in. *\o/*

Heeft iemand toevallig al gehoord of gelezen wat de optimum tijd is morgen?

Nee was ik ook benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:19 



 
Profiel   

Ik heb naar de ideale tijd gevraagd om een uur of 16u vanmiddag, maar toen gingen ze de cross zelf nog lopen om de exacte lengte te meten. De tijd is morgenochtend bekend, als je je aanmeldt, werd ons verteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:38 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Is er iemand die mij morgen op zou kunnen halen met de trailer? (omg. Apeldoorn)

Het plan was om een trailer te huren, die gingen we vanmiddag ophalen. Alleen, ze gaven hem niet mee omdat de trailer officieel 1600 kg mag wegen en onze auto mag maar 1000 kg trekken. Zo banketstaaf voor ons pony'tje van 385 kg.

Nu heb ik dus geen vervoer... Ik ga vanavond sowieso vragen op de manege maar de kans is klein dat we een trailer kunnen lenen.


wat balen joh. Hopelijk lukt vervoer alsnog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:38 



 
Profiel   

Voor degene die niet uit holten komen, er is morgen ook de diepe hel holterberg loop. Het kan op de weg en in het centrum van Holten daardoor best druk zijn. (Eventueel met afgesloten wegen/omleidingen) Toeristenweg is zeker afgesloten want hier lopen de lopers. Omrijden via Haarle dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:39 



 
Profiel   

Wat goed dat je dat zegt, dat was mij inderdaad niet bekend. Geen idee waar de Toeristenweg is trouwens, wij komen vanuit Mariënheem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:40 



 
Profiel   

Toeristenweg is de weg van nijverdal door de sallandse heuvelrug die uitkomt in Holten. Niet de n35 of de n332 uit mijn hoofd dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:44 



 
Profiel   

Dank voor de tip in ieder geval. Klinkt als een relaxte loop, die Diepe Hel :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:52 



 
Profiel   

Het is gelukt! Via de stal waar ik op sta een trailer kunnen regelen *\o/*

Heb er ontzettend veel zin in. Goed dat je het zegt, Malibo. Kunnen we rekening mee houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 22:05 



 
Profiel   

Ik zag op fb de ideale tijd staan. 9 minuten en 15sec.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 00:33 



 
Profiel   

Was super leuk! Wij wachten nog op de uitreiking. Waren foutloos en redelijk snel geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 14:11 



 
Profiel   

Wij hadden de eerste prijs te pakken in de groepen! Waren geloof ik maar 6 seconden buiten de ideale tijd.
Trots op mijn tinkie!
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 17:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen