Heb jij je al ingeschreven
Ja, voor de 100 cm 6%  6%  [ 1 ]
Ja, voor de 80 cm 25%  25%  [ 4 ]
Ja, voor de 60 cm 31%  31%  [ 5 ]
Ja, voor de 40 cm 6%  6%  [ 1 ]
Met dressuur 25%  25%  [ 4 ]
Zonder dressuur 6%  6%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Tripalon Bussloo

 
Profiel   

Ik springen foutloos, cross 1 balkje omdat we niet lekker uitkwamen en 1 weigering op hindernis 2. Pony heeft het niet zo met zwart-glimmend-zeil :+

Springring vond ik ieeeetsjes beter dan vorig jaar. De lijn naar hindernis 5 was ook een beetje apart.

Er werd gebeld dat ik mocht starten, 10 sec erna gebeld dat mijn zweep te lang is. Ok, heb daar niks over in de regelementen van de tripalon gezien. gezien. "Nee, staat gewoon in spring regelementen hoor." Ja, want die ga ik ook echt lezen als ik HC start. :') afijn, ik heb hem zonder zweep gereden, en daarna ook nog commentaar van "zie je wel dat je hem niet nodig hebt". Zweep was 5 cm te lang :=

Maargoed, verder goed geregeld, en ik vond de hindernissen 10x leuker vergeleken met vorig jaar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:07 



 
Profiel   

Haha ja sprong 2 in de cross was voor de mijne ook eng, net als dat blauwe zeiltje verderop in de cross.

Ik zit nu ook te denken dat ik zelfs 4 weigeringen had _O-

Ach, het maakt ook niet uit, we hadden de grootste lol

Ik hoorde trouwens ook dat er in de ochtend iemand was afgevallen en afgevoerd met de ambulance en dat er nog een uur gezocht is naar het paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:34 



 
Profiel   

Het duurde bij ons bijna 3 uur voordat wij de dressuur punten hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:58 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Het duurde bij ons bijna 3 uur voordat wij de dressuur punten hadden.

Oh wauw echt?

Mijn protocol hadden de achterblijvers gepakt toen ik in de cross zat, ongeveer 1,5u later was dat dan denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 19:51 



 
Profiel   

Ja mijn zusje had half 12 gestart en kwart over 2 lag die er eindelijk. Zelf een keer gevraagd bij het secretariaat, maar ze waren druk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:27 



 
Profiel   

Hey ik heb even meegelezen en ben benieuwd, hoe werkt dat dan zo een cross? Ik las dat het 8 kilometer was,stap je dan ook tussendoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:49 



 
Profiel   

Ja je mag er zo lang over doen als je wilt. Ik was met m'n ene pony 40 min onderweg en met de andere bijna 1 1/4 uur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 08:00 



 
Profiel   

Uitslagen staan online!
Blijkbaar heb ik strafpunten gekregen voor het hebben van een te lange zweep? :') beetje gek aangezien ik het parcours heb gesprongen zonder. Afijn, was toch HC, maar wel vreemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 09:07 



 
Profiel   

Ik sta gelijk met nr 4 *\o/* alleen tm 4 kreeg prijs en ik sta 5 _O-

Ik heb plezier gehad en een paar fails, dus ik ben dik tevreden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen