Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Cross les @ Ursem!

 
Profiel   

Hey allemaal!

Afgelopen maandag hebben we onze tweede cross les gehad bij V en M stables. Er was weer een fotograaf mee en ik heb inmiddels haar foto's ontvangen!

Ik deel ze graag weer met jullie. Brownie is een 12-jarige draver die ontzettend enthousiast is met dit soort dingen. De rem mist af en toe, maar remmen is natuurlijk niet echt nodig (als je het haar vraagt).


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En vandaag deden we weer wat anders, we hadden namelijk weer een dressuur wedstrijd! Dat werd beloont met een tweede plaats een 2 winstpunten!

[ img ]

[ img ]

Ben enorm trots op m'n veelzijdige paardje!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:18 



 
Profiel   

Remmen is angst he :P haha
Leuke foto's, ziet eruit als een geslaagde les! En gefeliciteerd met de winstpunten!!
Misschien is het fijner je beugels korter te doen? Ik heb het idee dat je dan beter kan zitten in de sprong.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 09:29 



 
Profiel   

Bernoe, dankjewel! Ik had m'n beugels al wel een gaatje korter, maar zal de volgende keer twee gaatjes eens proberen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 11:47 



 
Profiel   

Leuke beelden! Altijd leuk, die afwisseling :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 12:01 



 
Profiel   

Ten eerste gefeliciteerd met je winstpunten en je tweede plek! Je straalt er helemaal van. <3

En wat leuk dat je het crossen zo af en toe mee kan pakken! Zit het in de planning om een springzadel te kopen en ook te gaan starten in de toekomst? :D Ze ziet er overigens heel betrouwbaar uit met springen, leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 14:19 



 
Profiel   

Wat leuk, ik had les voor jullie groepje :) (met een bonte) Was echt prachtig weer. Zo te zien heb je net zoveel genoten als wij dat deden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 14:29 



 
Profiel   

Dankjewel, Urbiezira! Ik heb al wel stiekem gekeken naar springzadels (2e hands), maar kort voor onze eerste cross-les had ik net een barebackpad gekocht haha. Mijn vriend had heel lief een 2e zadelsteun in m'n kast gemaakt. Dus moet me nog even inhouden voor ik een 3e zadel erbij haal :Y)

Het is echt een braaf paard. Ze weigert eigenlijk nooit. Ze komt niet altijd even goed uit (afstanden vinden we lastig) maar ze lost het zelf altijd redelijk goed op. En ze doet het enorm graag. We blijven dit soort lesjes meepakken, misschien ooit starten in de SGW/ cross/ springen. Ik vind alleen vaste hindernissen (zoals boomstammen etc) best spannend. Bang voor koprollen.

Voorlopig gaan we nog even serieus aan de gang met de dressuur. Zeker als ze enthousiast raakt, dan wordt de galop erg ongecontroleerd, haha.

Jesss_amigo, wat toevallig dat je m'n topic ziet dan! We hadden inderdaad mazzel met het weer! Cross lessen zijn inderdaad ontzettend leuk. We gaan ze op regelmatige basis mee proberen te pakken. Zal pas volgend jaar weer zijn, vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 14:33 



 
Profiel   

Kiichi schreef
Jesss_amigo, wat toevallig dat je m'n topic ziet dan! We hadden inderdaad mazzel met het weer! Cross lessen zijn inderdaad ontzettend leuk. We gaan ze op regelmatige basis mee proberen te pakken. Zal pas volgend jaar weer zijn, vermoed ik.


Ja dit was voor mijn paard de eerste keer. Ze deed het erg stoer.
Maar voor deze locatie zal het inderdaad de laatste keer zijn. Ik wil in de wintermaanden wel gaan trainen in Midden-beemster. Die hebben dan alles op zand staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 15:56 



 
Profiel   

Wow, wat een gaaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 19:13 



 
Profiel   

Dankje :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 20:10 



 
Profiel   

Je moet kiezen dan inderdaad, haha. Hopelijk voor jou komt er snel een mooi zadel om die zadelsteun te vullen! En wat fijn dat ze zo betrouwbaar is zeg, komt vast goed dan ook, met die afstanden en de vaste hindernissen. Gewoon kilometers maken en plezier hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 09:56 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard heb je zeg! Leuk dat jullie er allebei zoveel plezier in hebben :j Succes met het derde zadel haha :D
Nog even in je profiel gespiekt, maar wauw, wat is dit paard veranderd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 10:01 



 
Profiel   

noviceh schreef
Wat een prachtig paard heb je zeg! Leuk dat jullie er allebei zoveel plezier in hebben :j Succes met het derde zadel haha :D
Nog even in je profiel gespiekt, maar wauw, wat is dit paard veranderd!


Ja, gaaf hè :D ben ook erg blij met hoe ze ontwikkeld is. Dankjewel voor je reactie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen