Cap camera

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Csillag

Berichten: 35
Geregistreerd: 21-07-17

Cap camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 13:38

Hoi hoi :D

Ik ben aan het zoeken naar een ideale camera om op mijn cap te bevestigen voor tijdens het springparcours en uiteraard de cross!!

Wie o wie heeft de gouden tip voor mij? (eventueel met voorbeeld foto's) *\o/*

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en creaties!

rozebadeend

Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Re: Cap camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:23

Cambox Horse!!
Die is superlicht op je cap, is sowieso overal toegestaan omdat dit de veiligheid niet belemmert (sommige GoPro's op je cap doen ze soms nog moeilijk over).
En maakt heel mooi beeld!

Ik ben er persoonlijk erg blij mee :)

Csillag

Berichten: 35
Geregistreerd: 21-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 16:48

rozebadeend schreef:
Cambox Horse!!
Die is superlicht op je cap, is sowieso overal toegestaan omdat dit de veiligheid niet belemmert (sommige GoPro's op je cap doen ze soms nog moeilijk over).
En maakt heel mooi beeld!

Ik ben er persoonlijk erg blij mee :)


Bedankt! Die ga ik eens opzoeken! Heb je toevallig ook een foto hoe je hem op je cap hebt zitten? Ben heel benieuwd! :D

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:56

Voor de gopro is een SJCam een mooie budgetvriendelijke optie.

Al heb ik laatst een hele bijzondere val gezien met een gopro, of goproachtige camera, die met een helmstrap bevestigd was. Paard sprong erg hoog over een hindernis. De uiteinden/lus van de teugels kwam hierdoor ook omhoog en de lus viel precies om de camera. Hierdoor is de ruiter van het paard gevallen. De kans dat het gebeurt is klein. Behoorlijk klein zelfs... Maar weet dat het kan.

Cioccolato

Berichten: 6600
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 17:44

Cambox!

Tijdens een springwedstrijd is overigens een helmcamera niet toegestaan.. Wel tijdens een sgw :D

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:03

Ik heb er 1 van de blokker. Niet de meest mooie kwaliteit, maar voor 30 euro inc de sd kaart was ik klaar. En is ook voor mijzelf, niet voor professioneel gebruik ofzo. Vind het gewoon leuk om terug te zien. :D


Ik heb het ook via bandjes aan de bandjes bij mijn oren vast. Als ik het niet strak genoeg doe krijg je dat 'gebonk' zoals de video. Maar wil geen plakker op de cap. Dan moet ik 2 caps hebben, 1 voor de foto en 1 voor filmen. Wil geen lelijke plakker op de foto. :+