Bruine bodyprotector en bruine crossbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Bruine bodyprotector en bruine crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-22 12:39

Hallo bokkers!

Ik ben mij alvast langzaam een beetje aan het oriƫnteren op een bodyprotector en crossbeschermers voor mijn haflinger. Ik heb alleen zelf nooit een bodyprotector gehad (alleen af en toe geleend van iemand) dus ik heb geen idee welke nou echt fijn zijn.

Ik ben opzoek naar een bruine bodyprotector. Nu lees ik veel over sir lancelot dat die fijn zijn. Verder had ik er nog een gevonden van Horka en van BR. Met welke hebben jullie ervaring en zouden jullie daarbij aanraden?

Daarnaast ook opzoek naar cross beschermers ook in het bruin. Voor de voorbenen een max. Hoogte van 22cm (tussen pony en cob in), achter beschermers past hij wel een maat cob. Ik had die van Kentucky gevonden, nu las ik wel dat die redelijk snel al kapot gaan en zijn misschien net ietsjes te lang omdat die er niet in maat S zijn...
Zandona beschermers zouden wel qua maat goed moeten kunnen passen en zijn ook verkrijgbaar in maat S. Maar daar lees ik weer dat ze niet goed ventileren.

Zijn er nog andere bruine crossbeschermers op de markt die aan te raden zijn?

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Bruine bodyprotector en bruine crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 15:57

Volgens mij heb ik nog een bruine Lancelot bodyprotecor liggen. Voor die ene paar keer dat ik hem om heb gehad vond ik hem erg fijn. Ik doe er alleen niets meer mee. Indien je interesse hebt dan kan ik kijken welke maat het is.

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-22 21:17

Cynn schreef:
Volgens mij heb ik nog een bruine Lancelot bodyprotecor liggen. Voor die ene paar keer dat ik hem om heb gehad vond ik hem erg fijn. Ik doe er alleen niets meer mee. Indien je interesse hebt dan kan ik kijken welke maat het is.


Als je dat zou willen doen, heel graag O:)

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Bruine bodyprotector en bruine crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 09:41

Ik zal als ik thuis ben even kijken en je een pb sturen :)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Bruine bodyprotector en bruine crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:49

Kentucky snel kapot? Ik heb hier meerdere merken liggen, maar die Kentucky's blijven er als nieuw uit zien. Geen schrammetje op te krijgen. Ze vallen wel klein uit maar dat is zo te lezen voor jou juist geen probleem.

USG heeft ook bruine bodyprotectors die lekker zitten.