Oefencross Bathmen 20 augustus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Oefencross Bathmen 20 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 09:08

Zijn er toevallig Bokkers die komende zondag ook de oefencross in Bathmen gaan rijden?
Ik start met mijn jonge paard mijn eerste oefencross in de 70cm ronde.
Alleen is mijn weekend een beetje onhandig vol gelopen met allerlei familie gedoe. Het lijkt er op dat ik er alleen voor sta.
Ik heb de organisatie gemaild of er heel misschien vrijdag middag al te verkennen is, dan hoef ik daar niet op zondag ochtend voor heen en weer (als ik alleen ben durf ik mijn paard niet een uur alleen op de trailer achter te laten om dan te verkennen).

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Oefencross Bathmen 20 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 14:53

Er kan morgen vanaf 14u al verkend worden krijg ik net als antwoord van de organisatie, dus dat ga ik morgen doen.
Dat gaat een heleboel ruimte geven op de zondag in elk geval. Dan is het alleen even dapper zijn met paard op de trailer achterlaten om mijn startnummer op te halen op de zondag ;)

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:30

Nickeltje schreef:
Er kan morgen vanaf 14u al verkend worden krijg ik net als antwoord van de organisatie, dus dat ga ik morgen doen.
Dat gaat een heleboel ruimte geven op de zondag in elk geval. Dan is het alleen even dapper zijn met paard op de trailer achterlaten om mijn startnummer op te halen op de zondag ;)


Komt goed! Dit moet ze natuurlijk ook gaan leren!

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Oefencross Bathmen 20 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:12

Ik zit zondag wacht te houden bij een hindernis. Meestal kun je op vrijdagmiddag al verkennen.

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 17:03

Ik heb de cross net verkend ( en foto's gemaakt om te onthouden).
Leuke cross!! Heel eerlijk voor een beginnend paard denk ik, met wel wat uitdaging dus ook niet te bixie zeg maar.
Ik heb er zin in!!