Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

cross terrein de mosten ( MEER)

 
Profiel   

lavinak schreef
Hebben ze een website?


Nee, er is geen website. Het wordt door de plaatselijke vereniging onderhouden.

Pol013 heeft wel gelijk trouwens. Het is een openbaar terrein waar iedereen kan komen en we hebben het ook weleens gehad dat er een vereniging spelletjes met kinderen deed naast een hindernis waarbij ze de hindernis gebruikt hadden om van alles op en bij te leggen.
Even verkennen voor het springen is wel zo veilig.

Die hindernis met het water er onder springt de pony ook al niet. Het paard wel. Geen idee waarom.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-13 19:16 



 
Profiel   

Oh oké, zoals ik het begrijp, kun je dus zonder afspraak langs? En weten jullie wat voor kosten er aan verbonden zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-13 08:16 



 
Profiel   

Het is gewoon vrij toegankelijk. Je kan er naartoe wanneer je wilt. Je kan parkeren tegenover de zwemvijver, daar is een groot grasveld parkeerterrein. Je kan ook parkeren bij het ponyclubterrein, dat is ietsjes verderop. Je kan daar de mosten in, achter het ponyterrein langs of je kan langs het bordje "personeelsingang".

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-13 14:41 



 
Profiel   

Oké dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-13 20:45 



 
Profiel   

Graag gedaan, het is in ons dorp dus promoot ik het graag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-13 01:12 



 
Profiel   

Iemand die het precieze adres weet? Ik wil hier binnenkort ook een keertje gaan oefenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-13 12:59 



 
Profiel   

Het adres is Hoogeind in Meer, gemeente Hoogstraten. Je kan parkeren tegenover de zwemvijver op het grasveld en dan kan je binnen waar je ook richting de personeelsingang gaat.
Je kan ook parkeren op het terrein van de club en daar het bos in gaan. Daar kan je binnen via de ingang van de visclub "altijd beet" :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-13 19:08 



 
Profiel   

Percy schreef
Het adres is Hoogeind in Meer, gemeente Hoogstraten. Je kan parkeren tegenover de zwemvijver op het grasveld en dan kan je binnen waar je ook richting de personeelsingang gaat.
Je kan ook parkeren op het terrein van de club en daar het bos in gaan. Daar kan je binnen via de ingang van de visclub "altijd beet" :D


dankje voor je antwoord :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-13 21:23 



 
Profiel   

Graag gedaan en veel plezier daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-13 22:35 



 
Profiel   

Percy schreef
Graag gedaan en veel plezier daar!


Dankjewel gaat vast goedkomen *\o/*
Heb hier in het verleden al een keer eerder gereden met mijn vorige pony, maar wist niet meer precies waar het was :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-13 22:51 



 
Profiel   

Percy weet jij of het terrein er nog een beetje goed bij ligt?
Qua bodem enz met dit weer. Zoja dan kom ik binnenkort even buurten :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-13 06:54 



 
Profiel   

maximiliano schreef
Percy weet jij of het terrein er nog een beetje goed bij ligt?


Ligt er altijd goed bij. En nu zeker, want er was 14 dgn geleden nog een wedstrijd. en ligt dan picobello.

Parcour is vrij toegankelijk,gratis en makkelijk parkeren. Doordeweeks zijn er wel eens periodes met schoolkinderen die sportdagen doen. (meestal september-oktober en dan weer april- mei)
Eind oktober en begin november zijn er enkele zondagen voor paardenwedstrijden en 1 voor mountainbike. Maar dat is weer voorbij.
Het parcours ligt tevens aan de bewegwijzerde paardenroute Taxandria.

Paardenplezier verzekerd !! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-13 07:27 



 
Profiel   

Ben het helemaal eens met Yoxan :D

Het is een stuk bos met dus bosgrond. Er staan wel eens plassen maar het wordt nooit glad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-13 15:44 



 
Profiel   

Gaaf!! Dan ga ik volgend vrije weekend die kant op. Helemaal leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-13 18:35 



 
Profiel   

Ik ben er afgelopen weekend geweest. Het zag er top uit. Sommige haagjes zijn nog practisch in tact en de bodem is prima. Zelfs een paar nieuwe sprongen tov vorig jaar.
Wel altijd! even een verkennings tochtje doen voor je iets springt.

En ik heb eindelijk de sprong met het water er onder gesprongen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-13 13:23 



 
Profiel   

Super pol013. Het paard springt die hindernis met gemak maar voor de pony is dat een no go.

Ga je zaterdag of zondag maximilliano? Zondag gaan wij weer naar Nederland voor de allerlaatste dressuurwedstrijd met de pony want de week daarop gaat hij naar zijn nieuwe huisje |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-13 20:57 



 
Profiel   

Ik werk om het weekend. Aakomend weekend heb ik springwedstrijd. Misschien ga ik wel doordeweeks binnenkort. Anders wordt het helaas toch pas januari :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-13 00:48 



 
Profiel   

Waar bevindt zich Cross terrein de mosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 13:24 



 
Profiel   

Wat is het exact adres van cross terrein de mosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 21:47 



 
Profiel   

In Meer zoals er staat. Adres is via Google vast te vinden. Weg van Meersel-Dreef naar Meer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 22:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen