Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 376 van de 376 [ 9383 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Profiel   

cp112 schreef
Doe je mee Joyce? Ik ook

Ja samen met Floor.
Super leuk:D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 07:19 

Profiel   

Wat een leukerds! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:36 

Profiel   

Hoe is het op het NK gegaan Joyce?
Hier uiteindelijk toch niet meegedaan omdat Noed de periode ervoor niet fijn liep.

Nu gelukkig weer helemaal in orde.

Ondertussen doet de jonge hengst het ook super. Ik zit er nog niet op, vond mezelf altijd te zwaar. Nog steeds wel maar nu hij niet meer zo onbalans heeft en meer spieren krijgt durf ik er binnenkort een keer op te stappen om hem af en toe ook eens te rijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:58 

Profiel   

Hij ziet er fantastisch uit Chantal.
Ben benieuwd hoe het voelt als je er zelf op zit.
Hoe groot is hij?

Ik zit wat met dezelfde issues, vind mezelf te zwaar voor Splash dus zit er ook niet op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:18 

Profiel   

Thor is maar 1.45
Degene die hem normaliter rijd, maar nu ffies uit de running is, is heel lang (1.85 minstens) en weegt ook wel zo 80 kilo. Ik zit daar alleen nog wel ff 10 boven :=
Wil echt weer terug iig richting de 80 eerst voordat ik wat fanatieker weer ga rijden.

Noedel rijd ik wel gewoon overigens. Die is dan ook iets groter en gespierder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:26 

Profiel   

Hmm ik wou nog een foto toevoegen, maar hij wil niet uploaden.

Ik zit helaas nog wel weer een stukje boven jou gewicht, en tot nu wil het nog niet echt lukken om af te vallen.
Maar ik heb goeie hoop voor de toekomt.

Splash doet het ondanks zijn pssm1 goed.
Hij staat sinds een aantal maanden helemaal niet meer op het gras.
Wij zijn ondertussen ons land om aan het bouwen naar een paddock paradise.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:43 

Profiel   

Wauw wat een knapperd Chantal,
Jammer dat Noed niet fijn was en gelukkig dat het weer in orde is.

Ja heb echt genoten, helaas is de zondag afgelast, ivm vele regenval de bodem zo slecht was dat het niet veilig gereden kon worden. Zaterdag was echt een top dag, niet verdwaald en alle posten en bakens gevonden, stukje overgeslagen, maar zat geen post of baken gelukkig. We moeten alleen nog werken aan de snelheid tussen de posten. Waardoor we veel punten verloren hebben, we hadden 197/240

Ik raak alleen nu echt de motivatie kwijt om wat te doen, omdat dit het laaste 2 daagse wedstrijd was. Ik heb geen doel om naar te werken dat het dat is, geen idee. maar heb sinds de wedstrijd vorig weekend alleen donderdag en vrijdag gereden, misschien vind Betsy dit helemaal niet erg, maar ik vind het echt verschrikkelijk gevoel .

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:48 

Profiel   

Same, ik rij ook amper momenteel := het is maar goed dat ik wekelijks clubles heb anders zat ik er amper op.
Met Noed heb ik niet echt meer doelen. Heel eerlijk, ben ik met rijden met hem wel een beetje klaar :o klinkt banketstaaf en we hobbelen echt nog wel rond en met name buiten maar de drang om te rijden is er wel af. Gelukkig nog dames op stal die hem ook regelmatig wel pakken en hij vind alles prima.
Ik heb ook gewoon niet zo veel tijd en moet dat dan echt plannen. En als de motivatie er dan niet echt is zijn er nog wel 8 andere dingen op mijn to do list die dan voorrang hebben :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 376 van de 376 [ 9383 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen