Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht Maddox Nuage

 
Profiel   

Weet iemand waar Maddox is?

Ik heb zelf Maddox gefokt in 2003 en met haar meerdere veulens gehad. Ze is Nederlands kampioen geweest. Velen kennen haar denk ik wel.

Helaas moest ik Maddox in 2012 verkopen. Hierna had ik nog regelmatig contact met de eigenaar, al liep dat niet altijd even soepel. Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik een mail dat ze haar wilden verkopen. Volgens contract had ik eerste recht tot terugkoop, maar ze wilden dan wel precies dezelfde prijs als zij hadden betaald jaren eerder. Ik had toen net een 3e kindje gekregen en kreeg het niet rond.

Hierna antwoorden ze niet meer op mijn mails. Ik heb geen idee wat er met Maddox is gebeurd. Is ze verkocht, hebben ze haar gehouden of is ze misschien wel overleden? Ik heb geen idee.

Bij het stamboek blijkt ze nooit van mijn naam te zijn gehaald, dus die kunnen ook niet helpen.

Wie weet waar Maddox is? Ik lig hier nog regelmatig wakker van.


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:35 



 
Profiel   

Was ze van jou uit naar het buitenland verkocht toen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 22:07 



 
Profiel   

Nee gewoon binnen Nederland. Woerden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 19:22 



 
Profiel   

ik woon in woerden. kan eens nagaan of iemand iets weet

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 00:08 



 
Profiel   

Je zou het eens op facebook moeten proberen bij paardendetective of zoiets. Bizar wat er nog gevonden kan worden. Mensen uit Duitsland en Belgie kijken dan ook mee en weten weer andere wegen. Succes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen