Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 279 van de 377 [ 9401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 377  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

 
Profiel   

Scooter? Dat durf ik echt niet met dit weer. Als je valt zit alles in elkaar.

Ik werd gisteren gebeld dat Mac een dikke harde onderlip/kaak heeft en moeilijk at. Vandaag lijkt het beter te gaan. Voorlopig mag hij iig geen bit in..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 12:05 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Mag ik me hier ook melden? Sinds mei heb ik mijn eerste Tinker, een 7-jarige merrie genaamd Spuddy. Ik vind haar erg knap :D Ik heb haar gekocht bij De Bonte Parels, waar ze net een paar weken stond. Ik ging eigenlijk kijken voor een andere merrie, maar het werd onverwachts toch deze knapperd :D
Voorlopig doen we rustig aan, en heb ik inmiddels hulp ingeschakeld bij een groot probleem, nl. voeten geven. Dat is voor haar een enorme stress situatie. We oefenen nu regelmatig en maken best wat progressie. De bekapper die me helpt heeft er in ieder geval alle vertrouwen in dat er binnenkort eens een vijl over die enorme ontbijtborden gehaald kan worden :D Ook opvallend aan haar, ik heb nog nooit zo'n aanhalig paard gehad, het is een ongelooflijke knuffel. Ze gaat op iedereen af om te inspecteren, snuffelen en voor je het weet heb je die lekkere snor in je gezicht :D Is dat aanhalige Tinker eigen?
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 13:10 



 
Profiel   

wat een knapperd kinke heel veel plezier met haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 17:41 



 
Profiel   

Wat een knapperd!

Mouse is ook wel een knuffelkont, maar alleen met mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:41 



 
Profiel   

Storm is ook zo’n knuffel. En erg jaloers hahaaa. Dat is zo schattig maar ook irritant.
Woody vind even knuffelen leuk. Silvy mag haar langer knuffelen hahaa. Hij heeft zijn voorkeur.

Leukerd Kinke

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:47 



 
Profiel   

Welkom Kinke. Knap paard hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:47 



 
Profiel   

Ok, het knuffelgehalte varieert dus wel :D
Hebben jullie nog tips mbt vliegendekens? Qua lengtemaat past ze de oude deken van mijn PRE ruin, maar qua breedte in de verste verte niet. Is er een merk die dekens heeft voor maatje tanker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:58 



 
Profiel   

Feike heeft dekenmaat 205. Maar hij is niet zo breed... is ook "maar" een halve tanker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 20:09 



 
Profiel   

Mac heeft 215 en dat ie altijd lastig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 20:09 



 
Profiel   

Ik wil deze toch nog even met jullie delen.. gezien ik echt geen tijd heb om een topic te maken :')
Misschien later..

Maar zo trots.. Zo blij <3 los op de renbaan!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 21:59 



 
Profiel   

Ooh mooie fotos weer! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 10:53 



 
Profiel   

mooi foto's kimley

mira heeft in de omer alijd exzeemdeken om maat 175 moet wel zeggen die pyjama dingen die met een dichte hals passen beter dan een met een voorlsuiting
en ook daarin scheelt het per merk. Onze vorige tinker Max paste niet alle merken i.v.m. zijn breedte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 14:34 



 
Profiel   

weet je zo nog welke merken wel goed waren ellen_xx?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 18:29 



 
Profiel   

voor max hadden we eigenlijk altijd pagony. Ik heb voor mira nu ook een pagony eczeemdeken gehad en ej maar dit waren dezelfde modellen dus merkte hier weinig verschil in. terwijl de laatste ecxzeemdeken die ik had zo model met van die sluitingen op de hals weer super groot viel.

Moet zeggen kwa winterdekens vind ik voor mira pagony en bucas het fijnste zitten ej valt erg groot en ook lang naar beneden. (valt extra op omdat ze niet zo groot is)
Bucas paste max bijvoorbeeld al nooit omdat die dekens te smal waren terwijl mira die smaller is ze als gegoten zitten zowel me winterdeken als me vliegen rij deken.

Ik denk dat het een kwestie van passen en uittesten is. Ik zit nu in winter nr 2 met mira en begin nu eindelijk me draai te vinden in winterdekens. Mw heeft er ondertussen al genoeg op haar rug gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 19:22 



 
Profiel   

Welkom kinke! Tja wat is knuffelig.. ziet iedereen weer anders. Ik hoef niet aan m te gaan hangen enzo vind hij niks. Kan wel echt genieten van lekkere poetsbeurt kriebelt dan ook terug.

Mooie foto's kim.

Ik vind Rambo erg fijn en Pagony past Xaffier ook wel. Moet nog een nieuwe 200 grams. Zat te denken om keer Amigo te proberen


Vandaag niet naar xaf geweest. Had stage, nu aan het oppassen dus dat ging niet. Morgen 1 dagje vrij dus dan maar weer rijden. Hij heeft nu ook 2 dagen vrij gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 19:45 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal! <3
Mouse past bijna elk merk maat 175 Wel. Heb nu een master deken op! Die vind ik heel fijn aansluiten bij de hals en zit mooi.
(Singels zitten inmiddels strakker)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 20:08 



 
Profiel   

Hier amigo heerlijke dekens

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 20:21 



 
Profiel   

ok…dat wordt dan gewoon een kwestie van naar de winkel gaan en wat dekens van dezelfde maat met elkaar vergelijken :) Ik heb nu dekens van Shire, maar die is dus veel te smal in de juiste lengtemaat.
Ik hoef gelukkig geen winterdekens, mijn dames staan in hun blote kont :) Spuddy heeft deze zomer ook bloot gestaan, ze gaf niets om de dazen maar zat verschrikkelijk onder de horzel eitjes. Ik wil haar volgend jaar dus wel onder een vliegendeken met hals zetten maar ben echt benieuwd of ik iets kan vinden wat past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 20:34 



 
Profiel   

Knappe foto's Kim!

Hier passen de pagony dekens prima.

Splash met de Freemax.
[ img ]

Vind het hem goed staan.
Twijfel zelf nog een beetje.
Mischien toch gewoon een testzadel ophalen en proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-17 12:22 



 
Profiel   

Leuke foto.s!

Marieke ging de passesie verder goed?
Zou hem idd goed testen, ik heb toevallig een paar mensen gehoord die net als mij niet konden wennen aan het zadel , terwijl die met de passessie goed zat.
Komt tijd komt raad

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 07:51 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 18:20 



 
Profiel   

Zo leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-17 18:37 



 
Profiel   

Prachtige foto's Kimley!

Gaaf zeg die Freemax!

Haha geweldig Mandy <3

Ik heb net les gehad met Feike. We hebben heel hard gewerkt. Ben trots op mijn topper :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 12:37 



 
Profiel   

ziet er goed uit marieke. Moet zeggen dat ik die kifra pads ook super fijn vind maar heb nu een test pad van buroni en die zijn ook wel erg fijn maar we een stuk prijf gunstiger :P
Ik zal inderdaad gewoon eerst testen is kijken prutsmuts het zit als je er vaker en lager opzit. vaak krijg je dan een beter beeld

mandy geweldig die foto's :D

ah knappe feike

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 17:11 



 
Profiel   

kom ik op stal aan uit me werk vanmorgen is mevrouwtje gewoon nog lekker aan het slapen. heerlijk als je paard zich zo op haar gemak voelt dat ze dat doen. Zo heb ik haar in tijden niet meer gezien ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt 2,5 maand geleden om te verhuizen.

Zie zoveel dingen aan haar die ze voorheen niet had in positieve zin dan.

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-17 17:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 279 van de 377 [ 9401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 377  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen