Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ICS keuring Gersloot 15 september

 
Profiel   

Zijn er hier nog mensen die hun Tinker mee nemen naar de keuring van het ICS op 15 september in Gersloot? Zelf neem ik Flynn weer mee, kijken of hij zijn mooie resultaten van vorig jaar kan evenaren :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-13 17:25 



 
Profiel   

Ik weet nog een knapperd die gaat komen :))
Of ik er zelf bij ben hangt af van de tijden en of ik moet werken, heb al zoveel vrij moeten vragen weer inmiddels (die stomme merrie van mij doet alles veel te goed ;) ) dat ik voor enkel toeschouwer geen vrij meer vraag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 03:25 



 
Profiel   

jaa ik ga met elmo heen .. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 07:48 



 
Profiel   

Ik zou met 2 heen gaan maar heb besloten alleen Moysca mee te nemen .Ze doet mee met de 3 jarigen .
En haar vriendinnetje gaat ook mee met ons en meedoen , gezellig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 12:06 



 
Profiel   

Heel misschien met mijn ruin :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 14:21 



 
Profiel   

mijn tinker laat ik thuis, maar ik kom zeker even kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-13 13:47 



 
Profiel   

Wij komen overigens niet meer. Heeft meerdere oorzaken die er niet allemaal even toe doen hier :) maar Flynnie verschijnt de 15e dus niet in Gersloot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-13 13:48 



 
Profiel   

Weet iemand hoe ik mijn merrie met veulen in kan schrijven , gaat dat apart ? Kan namelijk alleen vinden per paard..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-13 22:29 



 
Profiel   

http://ics-nederland.com/index.php/nl/o ... miekeuring
je kunt zowel merries als veulens opgeven, eventueel even een mailtje naar irishcob@planet.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 15:04 



 
Profiel   

;) Ik hoop genoeg vervoer te kunnen regelen en dan komen wij met merries en hun Melodies Beebs richting Gersloot :j
Ben nu nog druk aan het organiseren, hoop dat alles lukt, ben al zo lang niet geweest; we hebben er zin in ! :o


Ik hoop dat ik dit lijstje zsm kan aanvullen
:D

- Merrieveulen (28-03-2013): Melodies Layla = M: Tinka / V: Meadows Denver (nieuwe eigenaresse: Felicia Verdoold)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 18:11 



 
Profiel   

Gezellig Paulien !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 21:24 



 
Profiel   

Heb er al helemaal zin in!! Pauline :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 21:27 



 
Profiel   

Ik kom ook kijken :D eerste keer dus ben benieuwd! Ik ben gek genoeg om Fenore mee te nemen maar dat doen we toch maar even niet :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 21:30 



 
Profiel   

Waarom niet! Ik ben er dan ook en kan je helpen als je wilt. Dat zou leuk zijn, moeder en dochter samen op de keuring *\o/*

Kirsha schreef
Ik kom ook kijken :D eerste keer dus ben benieuwd! Ik ben gek genoeg om Fenore mee te nemen maar dat doen we toch maar even niet :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 22:02 



 
Profiel   

Hou maar op, ik twijfel al genoeg :D ik weet nu al dat ik dat weekend ongelooflijk rot zit met werk, maar ik ga er toch nog maar even over nadenken. Zou zeker leuk zijn, thanks voor het aanbod!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 22:15 



 
Profiel   

Ja gezellie Andrea :j Ben heel benieuwd hoe Moysca er uit ziet nu. Vindt haar zo leuk ! Vanavond geoefend met trailer laden met 1 vd merries. Hoop dat ze het goed gaat doen dan kan zij misschien ook mee als er genoeg vervoer is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 22:27 



 
Profiel   

Wat een hoge opkomst dit keer trouwens! Vorig jaar waren we met... vier? vijf? paarden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 22:30 



 
Profiel   

Een mooie opkomst zou idd wel leuk zijn voor de organisatoren :) Ik doe mijn uiterste lieve best om met bijna al mijn paardjes te komen :o De eerste twee zijn vandaag officieel opgegeven....

gipsycobs schreef
;) Ik hoop genoeg vervoer te kunnen regelen en dan komen wij met merries en hun Melodies Beebs richting Gersloot :j
Ben nu nog druk aan het organiseren, hoop dat alles lukt, ben al zo lang niet geweest; we hebben er zin in ! :o


Ik hoop dat ik dit lijstje zsm kan aanvullen
:D

- Merrieveulen (28-03-2013): Melodies Layla = M: Tinka / V: Meadows Denver (nieuwe eigenaresse: Felicia Verdoold)

- Hengstveulen (03-05-2013): Melodies Mister Blue = M: Melodies Saint Dymphna (Dimmie) / V: Meadows Denver

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-13 23:33 



 
Profiel   

:o Even een lijstje; vullen jullie aan ? ;)

Gipsycobs :
- merrieveulen Melodies Layla
- hengstveulen Melodies Mister Blue
- 6 jarige merrie Melodies Saint Dymphna MV: Ryon O'Malley VvC

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-13 18:58 



 
Profiel   

;) Dit is mijn lijstje...kortom, al mijn merries gaan mee. Vindt het sneu om er 1 of 2 thuis te laten, het is zo'n hechte kudde :D En als het goed is heb ik genoeg vrijwilligers met trailers. Er zweeft nu maar 1 woord in mijn hoofd: WASSEN !!! :j

Gipsycobs :
- merrieveulen Melodies Layla
- hengstveulen Melodies Mister Blue
- merrieveulen Melodies Cecilia
- merrieveulen Melodies Dreamer
- 6 jarige merrie Melodies Saint Dymphna V: Ryon O'Malley VvC
- 6 jarige merrie Coloured Spirit Charleze V: Dublin
- 9 jarige merrie Dewi V: Ryon O'Malley VvC
- 9 jarige merrie Moonshadow V: Glen King Hill vd Bonte Parels


Zo ! Ik heb mijn best gedaan met aanmeldingen; nu een ander weer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 16:50 



 
Profiel   

Volgens mij woon jij best bij mij in de buurt dus als je hulp nodig hebt :D

Ik doe het toch maar niet denk ik. Kwam vanmiddag op stal, heeft mevrouw bij haar achterbenen haast geen sokken meer over. Hoe krijgt ze het voor elkaar, er waren wel wat plukjes af maar nu... Dat komt nooit meer goed voor de 15e denk ik -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 17:07 



 
Profiel   

@ Kirsha : Ja je woont idd bij mij in de buurt ;) Had al even in je profiel gespiekt van wie jij de trotse eigenaresse bent... ??? Als het goed is heb ik spontaan hulp aangeboden gekregen voor het wassen +:)+ Maar je kan altijd langs komen hoor. Vanaf donderdag kun je afgaan op de zeepbubbels :D

En ach als je tinkie er voor de rest goed verzorgd uit ziet.....je kunt volgens jaar altijd voor premie-verhoging gaan als je denkt dat het beter/mooier kon. En niet alle tinkers hebben mooi en weelderig behang. 1 van mijn merries heeft mega manen en een volle staart (sokken zijn }:) ) de ander mega sokken en staart (en manen zijn }:) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 18:20 



 
Profiel   

Dat is inderdaad wel zo. Ja ik moet mijn profiel even bijwerken :D Het gaat om Fenore, van Diny (nouja niet meer van Diny maar je snapt me wel). Ze heeft genoeg manen, staart en sokken naar mijn zin (je moet het ook allemaal weer schoonhouden) maar natuurlijk niet als ze het er allemaal afkluift/loopt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-13 18:25 



 
Profiel   

Haha, jij neemt gewoon al je Tinkies mee Pauine!

Jammer dat ze haar sokken nog zo heeft gesloopt Kirsha |( Ze had ze zo mooi gehouden deze zomer.
Geen korstjes of verdikkingen in de kootholtes?

Jayney moet Erynn nog even melden hier, zal ik even zeggen tegen haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-13 18:37 



 
Profiel   

Nee ik heb haar daarnet nog grondig uitgeplozen maar er zit niks en ze toont ook verder geen jeuk o.i.d. Misschien is ze te onstuimig bezig geweest met de Shet :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-13 19:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen