Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 375 van de 377 [ 9401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

 
Profiel   

Ze is zo leuk! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-20 19:59 



 
Profiel   

Topper die Betsy!

Feike en mijn vriendin zijn, na 3 proeven alweer B+3 :):)

Toppertjes :)

Ook het verschil met 3 maand geleden, naar niet kunnen galoperen naar toch weer 3 wp's.

Hij flikt het hem toch weer even :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 15:26 



 
Profiel   

Super goed.
Ik heb weinig motivatie om te rijden. Vroeg donker en Betsy is super schrikkerig als ik in het donker met baklicht natuurlijk aan rijd.

13 december hebben we weer iets leuks op de planning een oefen ptv wedstrijd.
Toch nog iets van trec dit jaar. Hopelijk gaan de wedstrijden volgend jaar wel door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 16:08 



 
Profiel   

Klinkt leuk Joyce, Trec lijkt mij ook nog heel gaaf <3

Na, inmiddels, 4 proeven staat de teller voor Feike op B+4 :):) met 191 punten voor de proef van gisteren.

Trots op mn pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 19:36 



 
Profiel   

Feike en vriendin gaan als een speer.

Gisteren hun 5e proef gereden die beloond is met 2 winstpunten :)

Nu alweer B+6 :):)
Trots ben ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:04 



 
Profiel   

Super snel.
TREC is super leuk en afwisselend, niks moet alles mag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 21:10 



 
Profiel   

Heyhoi, zijn jullie nog actief?

Ik kom me in elk geval melden :D Sinds November 2020 verzorg ik deze knappe dame:

[ img ]

Savannah is een 10 jarige Tinker van 1,45 ongeveer. We hebben heel erg aan elkaar moeten wennen (ik was gewend aan hete warmbloeden waar je je been maar hoeft aan te leggen en ze zoefen vooruit). En Savannah is toch wel een iets luie, beendode, kleine Tinker :')
Maar met om de week les gaan we inmiddels aardig netjes de bak door:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 11:37 



 
Profiel   

Welkom!

Wat een leukerd en snap dat het wennen is. Ik moest ook enorm wennen aan mijn tinker. Mijn fjord is namelijk net als Savannah,en mijn tinker schoot bij een minimale kuitdruk al naar voren, daardoor vorig jaar gedacht om haar te verkopen,omdat ik alleen maar angstig was. Mijn fjord raakte geblesseerd en moest ik op Betsy. En we zijn zo naar elkaar toegegroeid <3 dat ze never nooit meer weggaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 12:44 



 
Profiel   

Wat een leukerd is Savannah!

Ik ben niet super actief door drukte :P

De tussenstand voor Feike is B+9 in 7 proeven. We hebben even een stop, want de proeven moeten buiten en de buitenbak vinden we wat te nat. Dus kan Feike eerst even op wedstrijdpauze :) dat verdient hij ook wel :D

Vriendje <3
[ img ]


Feike staat nu al zo'n 3 weken rondom op ijzers... zijn hoeven bleken niet zo goed als gedacht... heb nu een nieuwe hoefsmid, welke hem veel beter op zijn voeten zet. Helaas moest hij wel op ijzers zodat zijn hoeven kunnen groeien en opknappen, maar ik moet zeggen zijn been blijft er beter door en hij loopt nu ook meer en prettiger. Arme knul had zere voeten :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 13:10 



 
Profiel   

Wat een leuke foto’s allemaal!

Hierbij ook mijn harige en bonte vriendin <3


[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door AnneliesHem op 02-02-21 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 21:42 



 
Profiel   

JoycexEnya schreef
Welkom!

Wat een leukerd en snap dat het wennen is. Ik moest ook enorm wennen aan mijn tinker. Mijn fjord is namelijk net als Savannah,en mijn tinker schoot bij een minimale kuitdruk al naar voren, daardoor vorig jaar gedacht om haar te verkopen,omdat ik alleen maar angstig was. Mijn fjord raakte geblesseerd en moest ik op Betsy. En we zijn zo naar elkaar toegegroeid <3 dat ze never nooit meer weggaat


Toch mooi hoe je dan zo'n band kan opbouwen met een paard waar je in eerste instantie moeite mee hebt hè. Heb dat ook ooit gehad met een pony. Durfde er eerst niet op, half jaar later kon ik er alles mee. Van dressuur tot crossen in het bos, zelfs mee gezwommen! :D

Dat hoop ik met Savannah dit jaar ook lekker te kunnen doen als het weer lekkerder weer is. Saf is wat dat betreft echt een buitenpaardje, lekker crossen in het bos wordt ze zo blij van (en ik ook) <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 21:53 



 
Profiel   

Wij zijn er ook nog :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 21:58 



 
Profiel   

Het is alweer een poosje stil.

Hoe gaat het met iedereen?

Mijn knurft <3 <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 08:18 



 
Profiel   

Super goed, rijd immers bitloos met Betsy, ze doet dit zo goed en zo braaf ermee.

Zijn lekker aan het trainen voor onze eerste trecwedstrijd dit seizoen, 2 en 3 oktober.

Hoe gaat het met jullie?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 13:28 



 
Profiel   

Knappe zebra :D

Ja gaat zo zijn gangetje. Feike moest heel erg wennen aan het 24/7 buiten staan dus die heeft afgelopen winter wat ingeleverd. Maar dat is weer dik in orde dankzij de hulp van mijn veearts en een aanvullend voerregime (en daar gaat wat in!) Dus nu weer lekker opbouwen en conditie + spiertjes kweken.

Feike is de puppy van stal, zo wordt hij al genoemd. Zodra ik hem op de poetsplek zet, staat er al een meute kids om hem heen met zijn borstels :)) hij geniet van al die aandacht.

De 12 jarige dochter van stalgenootje/vriendinnetje heeft zelfs een manegelesje op Feike gereden (was een verrassing). Feike was het enige grote paard (zijn 1.71m tegenover een kleine shet en een welshje haha) maar was daarbij ook de braafste in die les :=

Trots op mijn puppypaardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 13:43 



 
Profiel   

Hier gaat het ook goed! Nog steeds lekker aan het lessen, veel rijden, knuffelen. Maandag weer helemaal gewassen, benen in de byemite gezet en manen en staart helemaal uitgeborsteld. Helaas weinig meer van te zien, want zodra mevrouw onder de douche uit komt ploft ze meteen neer in de modder :')

Achja, een vies paard is een vrolijk paard :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 14:48 



 
Profiel   

Heerlijke fotos! Knappe paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 05:48 



 
Profiel   

Met ons gaat het ook super :o

We hobbelen lekker door en genieten van alle momenten samen!

Ons doel dit jaar.. neckrope rijden <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:02 



 
Profiel   

Gaat goed allemaal dus, wat fijn!

Ik heb sinds het begin dit jaar een hele leuke meid als bijrijdster. Zij is ook echt een rots in de branding geworden <3 we kunnen ook heel goed samen hihi.

Maar wat zit daar een pit in! Nergens bang voor :))

Ik ben de mieperd van de 2, doe maar lekker rustig dan doe ik al gek genoeg. Maar zij durft alles. Stapt er zo zonder zadel op en gaat ouwehoeren met Feike haha. Feike vindt t allemaal best en doet gezellig mee.

Zij zegt ook al zo tegen mij: "Jij bent de dressuurruiter, ik ben wel de racer." :=

En dan zie je ze gaan, op het bospad; zzoooeffff

Ik kan er zo van genieten hoe die 2 samen zijn :D geeft mij ook een goed gevoel. Echt een meid die gek is op paardjelief <3 blij mee

En hij is ook blij met haar. Want ook zij wordt keer op keer begroet met gehinnik en komt dan meteen naar haar toe gelopen van "Jaa vrouwtje ik ga mee!"

Grappig gezicht ook, meid is niet zo groot en Feike is met zijn 1.71m echt een joekeltje. Maar ze red zich er goed mee :D stapt makkelijker op dan ik doe, en ik ben 1.81m :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:26 



 
Profiel   

Wat een fijne bijrijder <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:19 



 
Profiel   

Ja ben echt heel blij met haar erbij <3

Ook de periode dat het wat minder met Feike ging was ze er (net als ik) ook gewoon 2x per dag. Wat een inzet <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 11:22 



 
Profiel   

[ITP] Sprookjes Pony op een sprookjes locatie!

Voor wie het leuk vind :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:26 



 
Profiel   

Ik zie dit voorbij komen en besef me dat ik mijn uberleuke tinker gewoon nog nooit heb geshowd in het tinkertopic! :') Dus hier alsnog mijn vriendinnetje, nu ruim een jaar in mijn bezit. Gekocht vorig jaar als 11 jarige merrie maar inmiddels van de tandarts vernomen dat ze een heel aantal jaren jonger zou moeten zijn dan in haar paspoort aangegeven staat (De tanden die op 7/8/9 jarige leeftijd ontwikkeld hadden moeten zijn zijn dit blijkbaar nog niet helemaal?).
Zo goed als groen gekocht, net zadelmak maar wel enorm braaf. Inmiddels hebben we toch de stap gezet tot B dressuurproefjes, springen we, crossen we en rijden we buiten. En ik had nooit verwacht dat ze zo divers zou zijn! Helemaal verliefd en helemaal trots <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 18:56 



 
Profiel   

Tinkerpepsi - wat een knapperd <3

Kimley - zal,je topic bekijken en daar reageren, zijn vast mooie foto's <3

Ik heb gisteren een mail gehad dat mijn TRECwedstrijd door gaat 2 en 3 oktober *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:53 



 
Profiel   

Doe je mee Joyce? Ik ook
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 17:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 375 van de 377 [ 9401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen