Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

3 jarige tinker

 
Profiel   

Hallo ik heb een tinker merrie van 3 jaar 3 a 4 weken onder het zadel nu is mij vraag wat doen jullie met jullie 3 jarige tinker. Was zadelmak toen ik haar kocht heb der nu bijna een week
Moet 22 sep naar de keuring in putten ;)
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 15:54 



 
Profiel   

Nou in elk geval nog niet rijden, ik vind een 3 jarige en dan vooral koudbloed daar echt nog te jong voor. Met een 3 jarige doe ik grondwerk, buiten wandelen, beetje spelen met lijnen en werken aan de hand, meer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 16:01 



 
Profiel   

Die van mij is in april 3 geworden. Wat ik grotendeels doe is wandelen. Soms gaan we fietsen. Dat vind hij geweldig, hoe harder hoe leuker. En sinds dit jaar ook bezig met erachter lopen. Heel af en toe doe ik wat anders, denk aan losgooien e.d. Volgend jaar wil ik hem pas inrijden en dan in de winter een rij-pauze. Daarna zie ik wel van hoe en wat.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 16:06 



 
Profiel   

Doe beetje stappen onder zadel rondje draf meer niet kan dat kwaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 16:23 



 
Profiel   

Kijkend naar de foto's lijkt ze mij nog niet klaar om bereden te worden, mag nog wel wat meer volgroeid zijn imo.. Zou inderdaad lekker grondwerk met dr doen, wandelen, etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 18:12 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar [TI] Tinkers

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 17:19 



 
Profiel   

Ben je ervan bewust dat als je naar de keuring gaat, je het op moet nemen tegen allemaal paarden die allang volgroeid zijn. Jouw paardje kan nog wel een jaar of 4 doorgroeien en is dus nog niet eens op de helft! Hierdoor zou het resultaat oneerlijk kunnen zijn, en niet zo positief. De keurmeesters mogen namelijk enkel beoordelen wat ze zien, en niet wat "nog gaat komen".

Verder zou ik lekker bezig gaan met wat bovenstaande mensen al noemen, dan is het rijden straks een eitje! Ik doe met jonge paarden ook nog wel graag wat vrijheidsdressuur. Zo leren ze om te leren. Veel plezier!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-18 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen