RK/CK Achterveld & Afscheid sportcommissie - NSvT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

RK/CK Achterveld & Afscheid sportcommissie - NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 13:48

Soms loopt niet alles zoals je hoopt, in het algemeen, en moet je beslissingen nemen. Het bestuur heeft enige tijd geleden besloten om de sportcommissie te laten stoppen en dus geen wedstrijden meer te organiseren na aankomende outdoor seizoen.

Ondanks dat dit verdrietig nieuws is, is dit ook reden voor een feestje *\o/* Nog 1 keer samenkomen namelijk!

KEURING & SPORT ACHTERVELD!

Het programma is bekend!!

28 en 29 september gaan we er een gezellig weekend van maken in Achterveld.

Het programma is als volgt;

KEURING

Zaterdagochtend Reguliere Keuring (inschrijven via nsvt.eu) - inclusief dagkampioenen & Best Over All!
Zaterdagmiddag Centrale Keuring (inschrijven via nsvt.eu) - inclusief Nederlands kampioenen & Best Over All voor NK!
Zaterdagmiddag Bestgaand Rijpaard €7,50 per paard (inschrijven via nsvtsport@gmail.com)


ETEN / SLAPEN
Zaterdagavond BBQ €17,50 p.p. excl drinken
Overnachten op de slaapzalen €12,50 p.p. excl ontbijt
Ontbijt zondagochtend €10,- p.p.

1- of 2 persoons appartement, kosten 1 pers €30,- / 2 pers €40,- excl ontbijt
Meenemen van tent/caravan in overleg, kosten ntb.

Boxhuur keuring zaterdag €30,- (reserveren via nsvtkantoor@gmail.com)
Boxhuur sport zondag €30,- (reserveren via nsvtsport@gmail.com)
Boxhuur zaterdag+zondag €45,- (reserveren via nsvtsport@gmail.com)

SPORT

Zondagochtend KOUDBLOEDEN dressuur Bixie t/m ZZL
(inschrijven via mijn KNHS / nsvtsport@gmail.com) €10,- per proef
LET OP! 1e proef verplicht voor zomercompetitie

Zondagochtend TINKERS Teamdressuur – je eigen reguliere 1e proef telt mee plus je rijdt een proef elkaars paard in jullie hoogst gezamenlijke klasse.
Kosten voor de proef op je gelegenheidspaard €5,-
(inschrijven via nsvtsport@gmail.com)

Zondagmiddag Kur op muziek TINKERS Bixie t/m ZZL €10,- per proef
LET OP! Verplicht voor zomercompetitie, deelname kur is dan gratis! (inschrijven via nsvtsport@gmail.com)

Zondagmiddag Cross TINKERS – 1 niveau wat toegankelijk is voor iedereen die een sprongetje kan maken €10,- per parcours (inschrijven via nsvtsport@gmail.com)

Zondagmiddag Lol met je knol Hindernisbaan TINKERS – 1 niveau wat toegankelijk is voor iedereen, €7,50 per parcours
(inschrijven via nsvtsport@gmail.com)

Aansluitend uitreiking Winnaars Zomercompetitie.

Ook zal er een “Overall Kampioen” worden bepaald. Hiervoor dien je 1x dressuurproef, 1x kur op muziek en 1x cross of hindernisbaan te rijden op hetzelfde paard.

Dus wie komt er ook nog 1x keer genieten van dit festijn!!

MarloesxLuna

Berichten: 2
Geregistreerd: 27-11-17
Woonplaats: DOMBURG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:48

Ik zou graag naar deze dag willen met mijn kampioen! Mijn tinker heeft 24 augustus 1e premie +1 ster en dagkampioen gewonnen. Ben dus uitgenodigd voor deel te nemen aan NK. Hier heb ik een taxi voor nodig en het adres van de plek, deze heb ik niet gevonden op internet weet u dat misschien?

Ik hoop tot dan!