Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Tinkerstal McCloud

 
Profiel   

happypaardje schreef
Mijn paardje heb ik een paar jaar terug bij de Bonte Parels gekocht. Erg fijne, vriendelijke mensen vond ik het. Het contact en afhandeling ging ook heel prettig. Daar kun je dus ook goed eens gaan kijken.
Ik heb toen een compleet groene merrie gekocht, maar er stonden ook wat meer ervaren paardjes tussen. Ik ben nu nog elke dag ontzettend blij met mijn knappe meisje! :)
Succes!


Leuk *\o/* Kan je daar je gekochtte paard zelf halen of ook gebracht worden ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 01:04 



 
Profiel   

Hanneke scheltinga uit wapserveen die heeft vaak ook mooie tinkers en andere paarden te koop staan.
Kijk maar een op de website van Tinker stal Mathilde hoeve.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 07:42 



 
Profiel   

Galuppy0546 schreef
Morgen ga ik kijken bij de bonte parels :Y)

Veel plezier vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 07:44 



 
Profiel   

@Galuppy,ik ben benieuwd! Toch altijd spannend zoiets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 13:09 



 
Profiel   

Wat een leuke mensen! Ook direct kennis gemaakt met Geert Nijboer

En ze gaan voor mij aan de slag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 13:11 



 
Profiel   

Dat klinkt goed! Ben benieuwd!
Geert Nijkamp bedoel je denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 14:02 



 

Gaaf! En spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 14:28 



 
Profiel   

Svadilfari1 schreef
Dat klinkt goed! Ben benieuwd!
Geert Nijkamp bedoel je denk ik?


oops :') nja je weet wie ik bedoel

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 14:32 



 
Profiel   

Galuppy0546 schreef
Wat een leuke mensen! Ook direct kennis gemaakt met Geert Nijboer

En ze gaan voor mij aan de slag!



leuk voor je dat je op zoektocht bent, maar laat je asjeblieft niet verleiden om een dier te kopen die net uit Engeland is! En laat ze keuren, leeftijd checken en ook op PSSM!!!

Hanneke Scheltinga contacten is een goed idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 13:25 



 
Profiel   

Mila2000 schreef
happypaardje schreef
Mijn paardje heb ik een paar jaar terug bij de Bonte Parels gekocht. Erg fijne, vriendelijke mensen vond ik het. Het contact en afhandeling ging ook heel prettig. Daar kun je dus ook goed eens gaan kijken.
Ik heb toen een compleet groene merrie gekocht, maar er stonden ook wat meer ervaren paardjes tussen. Ik ben nu nog elke dag ontzettend blij met mijn knappe meisje! :)
Succes!


Leuk *\o/* Kan je daar je gekochtte paard zelf halen of ook gebracht worden ?


Ze hebben die van mij netjes gebracht, was volgens mij een kennis/buurman van hen die dat deed.

@Topicstarter, leuk! Ben benieuwd wat je vindt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 15:12 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Galuppy0546 schreef
Wat een leuke mensen! Ook direct kennis gemaakt met Geert Nijboer

En ze gaan voor mij aan de slag!



leuk voor je dat je op zoektocht bent, maar laat je asjeblieft niet verleiden om een dier te kopen die net uit Engeland is! En laat ze keuren, leeftijd checken en ook op PSSM!!!

Hanneke Scheltinga contacten is een goed idee!

Als je er een zou kopen die zojuist geimporteerd is,dan kunnen de (tussen)handelaren ook niet weten wat het precies is.In het begin tonen deze dieren zich onder de indruk van alles heel mak.Maar dat kan later veranderen! Kan zeg ik,hoeft niet,want natuurlijk kun je ook geluk hebben met zo'n importpaardje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 16:31 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Galuppy0546 schreef
Wat een leuke mensen! Ook direct kennis gemaakt met Geert Nijboer

En ze gaan voor mij aan de slag!



leuk voor je dat je op zoektocht bent, maar laat je asjeblieft niet verleiden om een dier te kopen die net uit Engeland is! En laat ze keuren, leeftijd checken en ook op PSSM!!!

Hanneke Scheltinga contacten is een goed idee!


Ik denk dat de bonte parels heel goed weet wat ze doen hoor, zitten al vanaf dag 1 in de tinkers en hebben heel lang heel veel voor het stamboek gedaan.
Ze hebben een goede naam die ze zeker ook in ere willen houden.
Dus net als bij Hanneke zit je bij hen ook wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 17:35 



 
Profiel   

Galuppy0546 schreef
Hoooi

Na een naar hoofdstuk te hebben afgesloten is het tijd voor een nieuwe en ben ik opzoek naar een eigen paardje.
Nou zit ik te denken om eens langs te gaan bij tinkerstal McCloud, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? ^^


Ik kan namelijk niet zo heel veel tinkerstallen vinden namelijk, deze en de bonte parels in Zenderen


Heel veel mensen hebben hier nare ervaring mee, ik heb er een erg goede ervaring mee. Mensen waren aardig bij mij, mocht alles uitproberen en uiteindelijk een superpony mee naar huis genomen waar helemaal niks mis mee is (heb m al 2 jaar trouwens dus het is niet zo dat er zo opeens nog wat opduikt wat daar vandaan komt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 15:47 



 
Profiel   

Hjartje schreef
Aantal jaren geleden ben ik bij verschillende tinkerstallen geweest, geen goed gevoel destijds bij mccloud. We moesten meteen een beslissing maken of we het paard wilden kopen en eigen DA mocht niet komen voor de keuring. Ik ben toen ook nog gaan kijken bij stal roseboom, heel vriendelijke mensen, maar ik had geen klik met het paard. Stal de bonte parels eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik vond ze destijds erg vriendelijk en meedenkend maar ik had niet een klik met een van de paarden.
Veel succes met je zoektocht!


ik had een toaal andere ervaring. mocht er lang ovr nadenken, we hebben onze eigen dierenarts gebracht etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 15:48 



 
Profiel   

nou dan ben je wel de enige bij wie dat mocht Myponyhoward!
Ik heb niks dan ellende van deze stal gehoord en gezien! Ben er ook geweest en kreeg binnen 2 minuten al de kriebels van deze man, verschrikkelijk wat een met zichzelf ingenomen ei kel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-20 07:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen