Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag trouw vervoer Tinkers

 
Profiel   

Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 16:50 



 
Profiel   

Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 17:15 



 
Profiel   

Verwenneke schreef
Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips




Zoek op facebook even Albert Hooyer op. Heeft een prachtig span tinkers. Wie weet of hij er open voor staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 21:17 



 
Profiel   

cp112 schreef
Verwenneke schreef
Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips




Zoek op facebook even Albert Hooyer op. Heeft een prachtig span tinkers. Wie weet of hij er open voor staat.


GA ik doen dank je
mvdbijl schreef
Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 10:15 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?



Bedankt voor de tip
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 10:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen