Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Steeds vaker struikelen

 
Profiel   

Spetter staat op ijzers en de voorkant wordt wat afgerond, dit helpt ook. Zelfde principe als Lottel zegt, maar dan met ijzers.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-06 09:22 



 
Profiel   

Ik wil je niet laten schrikken, maar ook een paard van 4 kan artrose hebben. het komt niet veel voor, maar een vreindin van mij, die haar tinker stond ook met 4 jaar met artrose.
De laatste tijd hoor ik zo vaak dat tinkers, ook op jongere leeftijd dan je zou verwachten, artrose hebben....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-06 11:17 



 
Profiel   

Onze tinker heeft ook artrose. Van de week waren we in de kliniek met haar en de arts zei ook dat dergelijke problemen heel veel opduiken bij tinkers en trouwens ook bij friezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-06 12:04 



 
Profiel   

Kytha schreef
ik schop 'm eventjes omhoog als dat mag..
Ik rijd m'n merrie sinds kort wat intensiever en ze struikelt ook steeds meer. In de wei zelf zie ik haar eigelijk nooit struikelen. En op buitenrit ook zelden. Alleen wanneer ik haar dressuurmatig rijdt gebeurd het steeds vaker.. ze loopt wel veel op de voorhand, maar inmiddels durf ik haar niet meer zo intensief te rijden door haar gestruikel |(
Nu krijg ik opeens reacties over artrose enzo... ik dacht dat dat alleen bij oudere paarden voorkwam? Mijn merrie is verdorie net 4 jaar!!!



Oeh 4 jaar en intensief rijden is wel heel jong nog hoor, ook daarmee oppassen ivm de wervels en schijven die nog lang niet volgroeid zijn op deze leeftijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 13:31 



 
Profiel   

Goldenhaf schreef
Kytha schreef
ik schop 'm eventjes omhoog als dat mag..
Ik rijd m'n merrie sinds kort wat intensiever en ze struikelt ook steeds meer. In de wei zelf zie ik haar eigelijk nooit struikelen. En op buitenrit ook zelden. Alleen wanneer ik haar dressuurmatig rijdt gebeurd het steeds vaker.. ze loopt wel veel op de voorhand, maar inmiddels durf ik haar niet meer zo intensief te rijden door haar gestruikel |(
Nu krijg ik opeens reacties over artrose enzo... ik dacht dat dat alleen bij oudere paarden voorkwam? Mijn merrie is verdorie net 4 jaar!!!



Oeh 4 jaar en intensief rijden is wel heel jong nog hoor, ook daarmee oppassen ivm de wervels en schijven die nog lang niet volgroeid zijn op deze leeftijd


Wow :') de laatste reactie in dit topic is 13 jaar oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 13:39 



 
Profiel   

1 voordeel, dat paard is nu in ieder geval geen 4 meer :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 21:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen