Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Bartele 472

 
Profiel   

Hoi!

Zijn er ook bokkers met nakomelingen van Bartele? Mijn merrie is op dit moment drachtig van hem!

Bartele
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


En mijn merrie samen met Bartele
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-19 09:10 



 
Profiel   

Ze zijn er wel, volg joun topic over Zilver haar dracht ook! Ben heel benieuwd naar haar veuken.

Ik rijd een nu net 5 jarige nakomeling van Bartele. Onwijs fijn karakter en heel fijn achterbeen. Ze is alleen wat aan de kleine kant.

Is nu een klein halfjaar onder het zadel, doel is misschien een ibop test en ik mag met haar de sport in. Ook wordt ze dit jaar gedekt met zoals het nu staat Epke.

[ img ]

Ben benieuwd of er ook nog meer nakomelingen worden gemeld, altijd erg leuk om de overeenkomsten te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 00:11 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd. Mijn vriendin wil dit jaar haar merrie door hem laten dekken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 18:48 



 
Profiel   

Wij hadden er een merrie drachtig van maar die is weer door verkocht, dus geen idee. :P Ze is volgens mij uitgerekend in mei, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.. Vond het wel een hele mooie goede hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 18:51 



 
Profiel   

Zoals het nu hier staat, ben ik de enige die echt ervaring heeft met een nakomeling..

'Mijn' merrie brengen we zaterdag weg en dan wordt ze getraind voor de Ibop test voor de wagen. Test is in april, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 17:55 



 
Profiel   

Ja ik heb een 2,5 jarige Bartele merrie! Ik ga dit jaar met haar naar de keuring en ben heeeeel benieuwd hoe ze het gaat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 16:14 



 
Profiel   

Ik vind haar karakter trouwens echt heel erg leuk. Ik doe nu al veel “rare” dingen met haar, oud zadeltje op, voetballen, longeersingel om, klapperende beugels, wandelen, bandages om.. maar ze kijkt echt nergens van op en maakt nergens wat van!

Maar het is wel een echte jonge dame. Heeft knuffel en kroelbuien, maar laat ook duidelijk merken als ze daar niet van gediend is. Ze gaat dan heel raar kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 16:18 



 
Profiel   

StefanieJane schreef
Ik vind haar karakter trouwens echt heel erg leuk. Ik doe nu al veel “rare” dingen met haar, oud zadeltje op, voetballen, longeersingel om, klapperende beugels, wandelen, bandages om.. maar ze kijkt echt nergens van op en maakt nergens wat van!

Maar het is wel een echte jonge dame. Heeft knuffel en kroelbuien, maar laat ook duidelijk merken als ze daar niet van gediend is. Ze gaat dan heel raar kijken


Wat leuk heb je ook foto's ?? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 15:01 



 
Profiel   

Even kijken of het lukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 15:21 



 
Profiel   

Ik krijg je foto's er zo snel niet bij.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 15:23 



 
Profiel   

Kennis heeft ook een Bartele merrie gekocht. Ook met het typische Bartele hoofdje, echt een hele knappe merrie!
Deze merrie heeft net een hengstveulen van Epke gekregen, hele mooie lange stelten!

En vandaag gaat mijn Bartele merrie met Epke geinsemineerd worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 07:08 



 
Profiel   

Leuk om alles te lezen

6 mei is mijn bartele dame geboren. Zo opwaarts heb ik ze nog nooit gezien
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 15:57 



 
Profiel   

<3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 18:40 



 
Profiel   

Laventhe is een plaatje!

Gister met wedstrijd moest ik ook rijden tegen een nakomeling van Bartele, ze verschijnen steeds meer. Was een mooie grote stermerrie. Zo te zien nog erg jeugdig.

Ik kende de mensen niet en ze hadden gezien dat er nog een Bartele nakomeling in de ring kwam (die van mij dus :D) maar ze pikten mij er gelijk uit. Ze herkende het Bartele koppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 09:37 



 
Profiel   

Mijn kindje <3
[ img ]
[ img ]
En vandaag
[ img ]
Zaterdag keuring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 13:40 



 

ze is prachtig! veel succes bij de keuring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 13:58 



 
Profiel   

Tsja. Bartele he... <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 06:03 



 
Profiel   

Herkenbaar halsje! Knapperd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen