Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] [ras] kruisingen!

 
Profiel   

Thanks Zefiros !


Gaelle <3 :')
Ook een tank zeg :D wat is er met haar hoef gebeurd dan ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 11:32 



 
Profiel   

Een snee in haar kroonrand en deze is deels afgescheurd toen. Na 8 maanden eindelijk uitgegroeid. Een ingreep was niet mogelijk want ze is niet stil te houden. Als je graag nog foto's ziet heb het proces op foto :') [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 12:37 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 12:38 



 
Profiel   

Oehhh dat ziet er pijnlijk uit :(

Duke is over een week 2,5 jaar! Ik heb een tijdje terug het advies gekregen hem te longeren met balkjes ivm lange pezen in zijn voorbenen maar ik kan totaal nog niet longeren. Wil het graag leren maar voorlopig leg ik gewoon balkjes in de wei en lok ik hem er los over met snoepjes, werkt prima :')

En het heeft ook wel effect!
Hij wordt heel strikt bekapt omdat, zodra zijn hoeven lang worden, hij doorzakt in zijn koten (dus week gekoot) En hij is gisteren gekapt en het viel me best mee! Nog niet helemaal goed maar duidelijk veel minder doorgezakt dan andere keren :)

Heb even geen recentere standfoto
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 12:43 



 
Profiel   

Ugh Nipples wat een poedersuiker :O die barst gaat wel blijven nu vrees ik.

Hebben veel shires dat week gekoot ? Als ik er zie passeren staan ze op ijzers die er al veel te lang onder zitten met extra underrun heels en lange tenen. Die sokken maken het wel nog erger lijken :P

Als je je niet laat afleiden door de sokken ziet het er wel goed uit bij hem zo!

Haha, met Ballie longeer ik op een andere manier :') ik maak een cirkel met lint waar hij niet in kan, ik in het midden en zo belonen wanneer hij stapt. In het begin stapte ik mee nu loopt hij zelf wel wat. Je kan er in principe wel balkjes rond leggen ook en als ze het door hebben kan je ook wat sneller gaan, moet je zelf wel minder ver lopen hahahh

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 18:16 



 
Profiel   

Ja inderdaad blijvend, wel benieuwd hoe diep in de hoefwand die is maar dat kom ik komende weken wel te weten.
Dat is wel een heel leuke manier van longeren die ga ik onthouden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 12:20 



 
Profiel   

Wat een GEWELDIGE paarden. Ik heb geen paard en ook de ambitie niet, maar bij trekpaarden denk ik toch vaak dat als ik een paard kon houden, het zo'n reus moet zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 13:06 



 
Profiel   

Hallo, misschien een beetje een rare vraag, maar ik denk dat ik een kruising heb, maar wat voor een? Geen idee :+

Dus ik vroeg me af of jullie enig idee hadden. Hij werd aan ons verkocht als zijnde tinker, maar ik denk niet dat dit 100% tinker is. Hij moet nog 4 worden en is nu over de 1.70. Hij komt van een manege in Sneek, maar daar moet ik nog contact mee opnemen.


[ img ]

[ img ]

[ img ]
(Ik ben zelf 1.85 een ik voel me klein :') )

Ik heb ik een Nord Svensk brukhäst x verwilderd Pools paard.


[ img ]
(Mama en papa)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 08:59 



 
Profiel   

Wat een bonk! Daar zou best iets van een trekpaard in kunnen zitten. Heb geen verstand van tinkers maar dat hoofd is me zo bekend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 09:47 



 
Profiel   

Wauwie ! Ik ken ook wel een hele grote tinker hoor, maar dat hoofd lijkt wel meer trekpaard !
tinker x trekpaard zou wel eens kunnen hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 12:13 



 
Profiel   

Ja dat zou mij dus ook niet veel verbazen! Hij heeft wel echt het karakter van een trekpaard wat ik dus ook in mijn merrie terug zie, dus wie weet! Hey is gewoon een grote knuffelbeer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-19 20:24 



 
Profiel   

De vorm van het hoofd, het ruige haar, de korte rug en dat hele schuine kruis... zeker weten dat daar trekpaard in zit inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 14:13 



 
Profiel   

Bijna 4 ondertussen :) Niet slecht uiteindelijk haha :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 19:47 



 
Profiel   

Wauw! Lekker ding! <3 :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:17 



 
Profiel   

Heeeel knap!

Hier bijna 3 en veel te dik
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:37 



 
Profiel   

Haha xD Maar je moet je fotomoment en hoek tactisch kiezen he, van het bekappen was ook een foto, met zijn achterbeen naar voor en zijn hoofd naar beneden, hij leek direct 2 keer zo rond als op deze foto :') En mss net als ze uitademen ofzo :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:40 



 
Profiel   

Eh ja dit was het goede moment...

Op een slecht moment is het dit[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:54 



 
Profiel   

Hahaha :D sowieso als zijn hoofd op die ene foto naar voor was gedraaid was het beter :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen