Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Zuid-Limburg~korte termijn

 
Profiel   

Ik heb echt nét de laatste vervanger ingepland whahah.
Moest er nog iemand uit vallen hou ik je op de hoogte maar voor nu is de planning eigenlijk ongeveer klaar :P
Het is 26/1
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 16:05 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik heb echt nét de laatste vervanger ingepland whahah.
Moest er nog iemand uit vallen hou ik je op de hoogte maar voor nu is de planning eigenlijk ongeveer klaar :P
Het is 26/1


Geen probleem hoor.. ik haak wel een andere keer aan.. maar ik dacht dat er nog iemand uit gevallen was vandaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 16:10 



 
Profiel   

Persoonlijk heb ik liever wat variatie... Groot en klein..!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 20:04 



 
Profiel   

Aangezien hij door het weer is afgezegd heb ik een nieuwe poll gemaakt.

Ik heb er elke zaterdag en zondag van febr/maart in gezet aangezien ik toch geen vrij meer kan krijgen,
jullie moeten dan zelf even een nieuwe datum afspreken.

Ik zal de planning dan aanpassen en hier plaatsen

Link naar Doodle:

https://doodle.com/poll/qyk8hipafu9wrhrc

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 17:44 



 
Profiel   

+:)+
Jammer dat je er zelf niet bij kan zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 17:45 



 
Profiel   

Ja I know! Maar als de dagen weer wat langer worden ben ik in de avonden normaal wel vrij dus dan hoop ik opnieuw wat op poten te kunnen zetten. Voor nu is dat helaas nog niet de moeite, 17u klaar en dan 17u30 donker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 17:47 



 
Profiel   

Heb hem weer ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 19:59 



 
Profiel   

Tot nu toe kan op 23 maart iedereen (die dus al ingevuld heeft)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 19:59 



 
Profiel   

Ik heb hem ook ingevuld.
Mijn paard heeft momenteel helaas een hoefzweer, maar hopelijk tegen de tijd van de nieuwe datum weer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 20:47 



 
Profiel   

Granoek schreef
Tot nu toe kan op 23 maart iedereen (die dus al ingevuld heeft)


voor mij op voorbehoud want mijn pony staat dan op knappen :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 21:57 



 
Profiel   

Ik heb hem niet ingevuld aangezien ik de laatste keer als reserve uiteindelijk meekon. Dus diegene gaat natuurlijk nu voor :) ik ben de 23e jarig dus dan ga ik sws niet mee :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 10:26 



 

Oeh ik ga even meelezen, is in de buurt! Mochten jullie tegen die tijd nog reserves nodig hebben dan hoor ik het wel, heb een pre merrie en een stiefdochter die ook vast wel wil!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 10:29 



 
Profiel   

Ik stem voor dat de modellen die daadwerkelijk naar de meeting kwamen dat die gewoon nu als model staan en de personen die niet konden bovenaan op reserve lijst staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 13:48 



 
Profiel   

Iedereen die hem heeft ingevuld kan op 23 maart volgens de poll dus ik wil die datum graag aanhouden.

Welke modellen voorrang krijgen wil ik even aan de fotografen overlaten die wel mee kunnen, dat mag via pb en dan doe ik het democratisch. De regeling met de meeste stemmen gaat dan door (dus niet stemmen op modellen maar stuur me even een pb met je mening, of je wilt dat de originele modellen mee gaan, of dat we de uiteindelijke lijst aanhouden (dus met de reservemodellen) die mee zou gaan op de vorige datum.

edit: mag ook via app natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 17:43 



 
Profiel   

Een andere fotograaf heeft zich aangeboden en aangezien ik zelf weg val, kan met een extra fotograaf de planning gewoon behouden worden.

Vinden jullie dit oké?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 18:01 



 
Profiel   

Is mij allemaal prima, datum en de vervangende fotograaf. Zal nog even die pb sturen wat de modellen betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 20:19 



 
Profiel   

Ik wil heel graag komen die datum maar wel onder voorbehoud ivm drachtige pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 22:20 



 
Profiel   

Hi! Ik ben de vervangende fotograaf!
Ik kom wel van erg ver... Ik reis met het ov over Breda,Tilburg, Eindhoven en Weert. Iemand die mij ergens op zou kunnen pikken daar op het station?

Dit is mijn paardenportfolio: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... 3380562367

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 11:26 



 
Profiel   

Ik zou je wel kunnen oppikken op het station en dan meenemen naar de meeting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:03 



 
Profiel   

Mocht een fotograaf afzeggen dan kun je mij vragen. Ik heb een Canon 6D + Canon 70-200 f2.8. Voorbeeld foto's heb ik nu niet aangezien ik op mijn mobiel zit. :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-19 20:45 



 
Profiel   

loveskiara schreef
Ik zou je wel kunnen oppikken op het station en dan meenemen naar de meeting :)



Op het station van Weert? Dat zou sws al erg fijn zijn! Mocht er iemand mij nog op kunnen pikken op eindhoven dan zou dat nog makkelijker zijn. Hoelaat vind de meeting eigenlijk plaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-19 21:52 



 
Profiel   

Gerdjee schreef
loveskiara schreef
Ik zou je wel kunnen oppikken op het station en dan meenemen naar de meeting :)



Op het station van Weert? Dat zou sws al erg fijn zijn! Mocht er iemand mij nog op kunnen pikken op eindhoven dan zou dat nog makkelijker zijn. Hoelaat vind de meeting eigenlijk plaats?



Beetje late reactie van mijn kant, sorry. Ik bedoelde inderdaad station Weert. Voor Eindhoven moet ik een behoorlijk eind omrijden. Als iemand anders je daar kan oppikken kan dat qua reistijd en kosten wel schelen, maar dat is voor mij niet te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 10:45 



 
Profiel   

Omdat er maar twee reacties komen (en deze ook nog niet dezelfde optie kozen haha) heb ik zelf maar besloten dat de mensen die effectief mee zouden gaan op de vorige meeting voorrang krijgen. Zij hadden zich vrij gehouden tot we hem moesten om zetten een dag voordien, dus ik wil deze lijst voorrang geven.

Gerdjee vervangt mij.
Ik stond normaal alleen ingepland owv oneven aantal fotografen, als Neverland nog mee wilt vind ik dat prima, er verandert dan niets aan de lijst qua tijden, en er is niemand alleen aan het fotograferen.

Niemand heeft na mijn vorige post de poll meer ingevuld, dus iedereen die ingevuld heeft had op 23 maart gestemd. Ik hou dus deze datum aan.

Ik maak zo snel mogelijk de nieuwe planning op !

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 11:19 



 
Profiel   

Ik kan gewoon nog mee of hoe moet ik dit zien?
Mocht mijn merrie bevallen zijn wil ik eventueel wel merrie+veulen meenemen :)
Anders word het alleen Anoushka

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:56 



 
Profiel   

Is er al een idee wanneer we de nieuwe meeting laten plaatsvinden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-19 15:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen