Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heel gewone dingen niet lusten

 
Profiel   

Oké... ik heb al een tijdje niets bijgedragen aan de Zinvolle Paarden Fora, en dit wordt mijn zoveelste topic daarbuiten. Nou ja, pech gehad.

We hebben allemaal wel dingen die we niet lusten. Voedsel dat officieel eet- of drinkbaar is, maar volgens onze eigen definitie TOTAAL NIET!!! :r Vaak zijn dat dingen met een heel uitgesproken smaak: spruitjes, zure haring, koriander... dingen die een groot deel van de wereldbevolking niet lust. In veel gevallen is het domweg een kwestie van wennen: eerste keer schimmelkaas wordt zelden een succes, maar daarna kun je er zowat aan verslaafd raken.

Maar nu en dan kom je mensen tegen die iets heel gewoons niet te hachelen vinden. Zo heb ik mensen gekend die vegetariër werden omdat ze domweg geen vlees lustten. Mijn vader lust geen tomaten, terwijl hij met groente in het algemeen geen enkel probleem heeft. Een vriendin van me lust geen cola - wel zo gezond, maar ik kan me er niets bij voorstellen. Net zomin als bij vlees of tomaten niet lusten.

Zelf lust ik geen kaas - behalve heel vette. Als er een typisch kaassmaakje aan zit, zoals bij al die Nederlandse kazen, laat ik het staan. (Geef mij maar die Franse 70+ schimmelkaas - maar niet elke dag, ik hoef geen hartklachten!) En koffie lust ik ook niet, maar dat komt al veel vaker voor.

Hebben jullie ook zo'n doodgewoon voedingsmiddel dat iedereen lust behalve jij? Brand maar los!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:12 



 
Profiel   

Kaas. Alleen de geur al, bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:13 



 
Profiel   

Ik lust geen pure chocolade.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:14 



 
Profiel   

Banaan. Om van de gruwelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:15 



 
Profiel   

Goh heb je even :')

Komkommer, kroket, sushi, sinaasappelsap, appeltaart. En nog veel meer, maar meer kom ik zo even niet op :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:15 



 
Profiel   

Hoeveel wil je er? Melk, echt jak. Nooit zo iets vies gedronken. Komkommer, de lucht alleen al! Tomaten ook idd. En spruitjes, vies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:16 



 
Profiel   

Koffie en bier blegh :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:16 



 
Profiel   

Ik zelf lust alles bijna wel.
Mijn vriend daarin tegen lust geen:
komkommers... %) :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:16 



 
Profiel   

Koffie inderdaad, komkommer en tomaten (lust wel bijna alles van tomaten gemaakt zoals ketchup, tomatensoep etc), pindakaas en vast nog een hoop meer ''normale'' dingen waar ik nu niet op kan komen. Ben niet zo'n makkelijke eter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:16 



 
Profiel   

BrittS schreef
Koffie inderdaad, komkommer en tomaten (lust wel bijna alles van tomaten gemaakt zoals ketchup, tomatensoep etc), pindakaas en vast nog een hoop meer ''normale'' dingen waar ik nu niet op kan komen. Ben niet zo'n makkelijke eter.

Heb ik ook met tomaten idd. Vind ketchup en tomatensoep lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:17 



 
Profiel   

Ik vind warme chocomel met slagroom heerlijk.

Maar gewoon slagroom niet, en chocomel koud, echt bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:19 



 
Profiel   

Groene thee. No way.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:20 



 
Profiel   

Water en tomaat, dat zijn de 2 dingen die ik echt niet lust

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:20 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Water en tomaat, dat zijn de 2 dingen die ik echt niet lust


Geen water?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:21 



 
Profiel   

Wortels, zowel rauw als gekookt. Hutspot lust ik dan weer wel. Maar gewoon gekookte wortels met aardappelen, bleeeh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:21 



 
Profiel   

[VT] Wat lust je echt niet?
Hier vind je alvast een hele lijst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:21 



 
Profiel   

Ik lust geen alcohol :+
En geen cola.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:22 



 
Profiel   

nope geen water, 1 slokje gaat nog net, meer dan ga ik over mijn nek :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:22 



 
Profiel   

Munt, olijven, banaan zijn er dat ik zo snel op kom. :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:22 



 
Profiel   

olijven ja inderdaad! Die lust ik ook echt niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:24 



 
Profiel   

Marsepein

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:26 



 
Profiel   

BrittS schreef
Koffie inderdaad, komkommer en tomaten (lust wel bijna alles van tomaten gemaakt zoals ketchup, tomatensoep etc), pindakaas en vast nog een hoop meer ''normale'' dingen waar ik nu niet op kan komen. Ben niet zo'n makkelijke eter.

Pindakaas, daar noem je er nog zo een. Als ik het ruik, heb ik al gegeten en gedronken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:26 



 
Profiel   

Alle rauwe groentes, met uitzonderingen van sla :+
Verder lust ik chocolade alleen in reepvorm, als het chocolade mousse of vla of weet ik veel wat is, dan lust ik het sowieso niet. Ik drink geen koffie (dat moet je leren drinken, zei m'n moeder dan. Ja dahaag, waarom moet ik iets dat verrotte smerig is 'leren drinken?' :') ).
Fruit :+. Ik lust bijna geen fruit, eigenlijk alleen appels (en dan specifiek alleen harde zure), frambozen, aardbeien en andere bessen. Ik gruwel van banaan en meloen, perzik en eigenlijk alle andere groenten die ik geprobeerd heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:26 



 
Profiel   

Siersma schreef
BrittS schreef
Koffie inderdaad, komkommer en tomaten (lust wel bijna alles van tomaten gemaakt zoals ketchup, tomatensoep etc), pindakaas en vast nog een hoop meer ''normale'' dingen waar ik nu niet op kan komen. Ben niet zo'n makkelijke eter.

Heb ik ook met tomaten idd. Vind ketchup en tomatensoep lekker



Tomaten lust ik ook niet terwijl ik die met de kg`s at toen ik in verwachting was, nadat de baby uitgebroed was luste ik spontaan weer geen tomaten

verder vind ik water niet zo lekker om te drinken, brood lust ik niet ( eet wel crackers en broodjes)
en gekookte aardappelen, puree en gebakken lust ik dan weer wel
Vis lust ik ook niet terwijl ik wel zeevruchten lust ( heerlijk zelfs ) en gerookte vis eet ik ook, maar een zalmmoot :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:27 



 
Profiel   

Ui & paprika! En vis..


Laatst bijgewerkt door HopeDreamer op 06-02-19 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen