Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Even voorstellen! Renate Vos

 
Profiel   

Hoi Iedereen! Na jarenlang verhalen over bokt te horen, mezelf eindelijk aangemeld.

Ik ben Renate Vos, 25 jaar en fulltime dierengek (en dierenfotograaf)!
Ik rijd zelf sinds mijn 6e paard en heb de leukste arabier ooit gehad. Helaas is deze overleden en heb ik nu een leuk verzorgpaard. Ook dit is weer een arabiertje. De stalling aan de rand van de Loonse en Drunense duinen dus in de zomer maak ik bijna alleen maar buitenritten! Zo heerlijk.

Ik fotografeer al een tijdje en werk nu 4 dagen in de week als dierenfotograaf. Ik fotografeer vooral honden en paarden. Dierenfotografie vind ik het mooiste vak wat er is. Ik krijg de kans om ons meest dierbare bezit vast te leggen. Het mooie aan het fotograferen van dieren vind ik de oprechte emotie die ze tonen en het vastleggen zoals ze zijn.

Naast fotograferen en paardrijden begeleid ik ook nog iedere zomer paardenkampen bij Stal t Reelaer. Misschien hebben jullie er al ooit van gehoord. Echt super leuk om te doen!

Ik zal een paar foto's toevoegen die ik heb gemaakt zodat jullie een idee hebben van wat ik doe.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-19 09:01, in het totaal 4 keer bewerkt

Bericht aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 14:17 



 
Profiel   

Hallo Renate, welkom op Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 14:19 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 08:52 



 
Profiel   

Hoi, welkom op bokt!
Mooie foto's hoor, zeker die vierde vind ik mooi! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 12:43 



 
Profiel   

Wauw, wat een gave foto's en stijl! Die eerste paar spreken me enorm aan qua licht, echt goud zo.

De vierde foto lijkt wel heel erg veel op de foto van Fleur Louwe die een paar jaar geleden de FEI wedstrijd won: https://www.bitmagazine.nl/wp-content/u ... 4x1024.jpg Als ik zelf een foto zou na proberen te bootsen, probeer ik wel de bron altijd te vermelden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 16:52 



 
Profiel   

Fantastische stijl, love it! Mocht je nog modellen zoeken om iets te testen/uit te werken; ik heb nog knappe pony's staan. _O-

Ik zal je even opzoeken op insta, leuk om te volgen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 17:24 



 

NikkiDeKerf schreef
Wauw, wat een gave foto's en stijl! Die eerste paar spreken me enorm aan qua licht, echt goud zo.

De vierde foto lijkt wel heel erg veel op de foto van Fleur Louwe die een paar jaar geleden de FEI wedstrijd won: https://www.bitmagazine.nl/wp-content/u ... 4x1024.jpg Als ik zelf een foto zou na proberen te bootsen, probeer ik wel de bron altijd te vermelden :)


Ik kende die foto van Fleur Louwe niet en vind hem prachtig, maar hij is tegelijkertijd zo obvious dat de meeste vlechtfanaten wel zo'n foto hebben van hun pas ingevlochten paard - zelfs ik als niet-vlechtfanaat heb zo'n foto van mijn eerste zelf ingevlochten pony gemaakt. Het verschil is dat Fleur Louwe hem perfect heeft vastgelegd, maar de compositie an sich is niet bijzonder. Ik kan me bij deze foto heel goed voorstellen dat de TS net zoals Fleur Louwe en alle fotografen voor Fleur Louwe zelf op het idee kwam om dit zo af te beelden.

@ TS: Ik vind je foto's niet alleen mooi maar ook echt iets bijzonders hebben, zonder dat ik precies kan zeggen wat. Ik ben heel benieuwd naar je verdere ontwikkelingen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 17:37 



 
Profiel   

Wauw, prachtige foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 17:40 



 
Profiel   

Ja, daarom zeg ik ook áls, ik weet natuurlijk niet of dat het geval is :) De compositie, uitsnede, hoek en door de zwarte achtergrond is het wel erg gelijkend en ik weet zelf dat klanten soms met ideeën komen ("ik wil graag deze foto van mijn eigen paard!"), daarom noemde ik het erbij. Verder totaal niet als beschuldiging bedoeld o.i.d. ook, sorry als het zo overkwam :) En nogmaals, de fotografie van dit topic vind ik echt héél erg gaaf <3 Ik zat al op de website te speuren naar mogelijkheden om mijn eigen arabiertje vast te laten leggen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 19:50 



 
Profiel   

Ik vind de vierde foto erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 20:07 



 
Profiel   

Bedankt iedereen, wat een warm welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 09:24 



 
Profiel   

NikkiDeKerf schreef
Wauw, wat een gave foto's en stijl! Die eerste paar spreken me enorm aan qua licht, echt goud zo.

De vierde foto lijkt wel heel erg veel op de foto van Fleur Louwe die een paar jaar geleden de FEI wedstrijd won: https://www.bitmagazine.nl/wp-content/u ... 4x1024.jpg Als ik zelf een foto zou na proberen te bootsen, probeer ik wel de bron altijd te vermelden :)


Bedankt Nikki! Gave foto van Fleur Louwe! Kende hem inderdaad nog niet. Jammer, niet zo creatief als ik zelf dacht haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 09:28 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie foto's! Ik vind vooral de spring foto erg gaaf!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 09:30 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Ik kende die foto van Fleur Louwe niet en vind hem prachtig, maar hij is tegelijkertijd zo obvious dat de meeste vlechtfanaten wel zo'n foto hebben van hun pas ingevlochten paard - zelfs ik als niet-vlechtfanaat heb zo'n foto van mijn eerste zelf ingevlochten pony gemaakt. Het verschil is dat Fleur Louwe hem perfect heeft vastgelegd, maar de compositie an sich is niet bijzonder. Ik kan me bij deze foto heel goed voorstellen dat de TS net zoals Fleur Louwe en alle fotografen voor Fleur Louwe zelf op het idee kwam om dit zo af te beelden.

@ TS: Ik vind je foto's niet alleen mooi maar ook echt iets bijzonders hebben, zonder dat ik precies kan zeggen wat. Ik ben heel benieuwd naar je verdere ontwikkelingen. :j


Aah super om te te horen, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 09:31 



 
Profiel   

Gave foto's! Vooral die springfoto met zwarte achtergrond is zo gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 12:39 



 
Profiel   

Wat heb je gave sprekende foto’s! Heel mooi :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 17:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen