Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kots lucht uit tapijt heel dom weg proberen te krijgen

 
Profiel   

Hey beste mensen! Nou ik heb een probleempje waar ik mee zit. Gisteravond had ik op mijn tapijt gekotst in mijn kamer. Ik heb het opgeruimd en . Alleen de kots lucht ergert mij, dus had ik eerst soort sop voor de afwas erover heen gedaan zodat de kots lucht misschien weg gaat maar dat werkte niet dus heb ik schoonmaak azijn gebruikt, dat werkte dus ook niet. Ik ben toen gaan opzoeken op internet en iemand zei dat ik het beste HG erover kon spuiten. Dus ik met me domme kop, pak ik HG schimmelrijniger en spuit het erover heen. Dus ik las op het product dat ik het niet moet mengen met andere producten anders kunnen er giftige stoffen vrijkomen (chloor) ik heb mij kamer een uur laten luchten met raam open, maar zou ik er nu in kunnen slapen of mijn hond ook? Help!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 02:51 



 
Profiel   

Waar ben je nu dan?
Gewoon lekker gaan slapen hoor, als je het een paar uur gelucht hebt en er zit geen gat gebrand in je tapijt, dan is er echt geen gevaar meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 03:36 



 
Profiel   

Dat tapijt kun je wel weggooien nu denk ik... er zit een fikse hoeveelheid chloor in die hg. daar zitten dadelijk dus prachtige vlekken in dat tapijt.. volgende keer gewoob even ergens anders gaan slapen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 07:07 



 
Profiel   

Ik heb getemt, dit hoort hier niet en het is een raar bericht voor de eerste post op het forum!
Waarom reageren jullie hier op???

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 07:31 



 
Profiel   

Ik heb dit topic op slot gezet. TS heeft nog niet genoeg posts om op LZP te kunnen posten :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 11:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen