Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 111 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

Ik hou voor alle taxaties aan 10 foto's op klein formaat met logo!

Taxatie rondje:
@Gerdjee ~ Ik vind je foto's echt super mooi! Vooral nummer 3 met de hond spreekt mij heel erg aan! echt prachtig. Ik zou hier €100 voor geven.
@NadjaNadja ~ Leuke foto's, ik zou nog lekker blijven oefenen voor een kleine bijdrage van €10! Ze zijn leuk maar ik mis wat sprekendheid en eigen stijl! Succes.
@8nnemiek ~ Mooie foto's, ik vind het alleen wel jammer dat er op de achtergrond nog een aantal storende dingen zijn! Ik zou hier €10 voor geven. Lekker blijven oefenen!
@mls_w ~ Ik vind foto één erg leuk! Foto 2 is voor mijn idee net iets te bewerkt. Bij foto 4 had ik een iets hogere sluitertijd ingesteld als dat mogelijk was! Dan is het net iets meer bevroren zegmaar! Ik zou hier nog geen geld voor geven!

Zo ik ben weer bij!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 08:01 



 
Profiel   

Ik zie dat ik echt al een hele tijd niks heb geplaatst in dit topic.
dus ook weer een rondje taxeren vanaf pagina 106


GreenRider fijne foto's om naar te kijken, netjes scherp. zou alleen niet weten wat je ervoor zou kunnen vragen omdat ik mij echt meer op dieren richt en niet op personen fotografie.

MxW het zijn geen verkeerde foto's maar ze trekken mijn aandacht niet. zo bij de eerste foto had ik de hond dichterbij gehaald en de horizon recht getrokken. foto 2 had ik de honden ook graag dichterbij gezien. foto 3 vind ik wat donker en het paard staat er niet zo charmant op, krap afgesneden bij de oren en vrij donker.

murphypower zou hier nog niks voor vragen. vind de composities en kleuren niet fijn ogen.

Riverdale ik zou hier nog niks voor vragen al ben je wel op de goede weg. ze ogen niet scherp

Ninatjuh01 mooi gebruik van tegenlicht heb je, levert mooie resultaten op, vind alleen niet op alle foto's de kleuren fijn ogen, vooral foto 1 en 7. €35

Its_Juliaa Niks op aan te merken, hele mooie scherpe en kleurijke foto's. €100

Gerdjee wauw, wat een sterke en sprekende foto's! Niks op aan te merken €80 / €100

Joy_Mennings Vind de foto's van de meiden in de studio erg sterk, die van buiten vind ik daarintegen wat flets. hetzelfde met de honden foto's. De blackfoto's zijn niet verkeerd maar ik mis de schaduw en het verloop in de foto's die je normaal hebt als je een juiste setting gebruikt.

Evelien_vp Helaas doen niet al je foto's het want het zijn plaatsjes om naar te kijken, hele mooie dromerige sfeer €100

Kate_91 Ik vind ze naar mijn mening te licht, bijna tegen overbelicht aan. zonde want de chemie tussen het koppel heb je goed vast weten te leggen.

Brenda_85 ik vind de foto's van de honden geweldig, foto 1 spreekt mij het minst aan, en bij het paard vind ik de uitsnede niet fijn. op basis van je honden foto's €70 / €80

horserider22 zou hier nog geen geld voor vragen.

mxren foto 3 vind ik erg mooi met de ondergaande zon, vind alleen de houding van het paard niet zo waardoor het mooie licht iet geheel tot zijn recht komt. foto 5 vind ik erg creatief, mooi beeld om naar te kijken. persoonlijk had ik alleen scherp gesteld op het paard en niet op de bomen erachter maar desondanks een sprekende foto. €40

louiisaa vind de strand foto's het meest geslaagd, fijn licht en fijne kleuren. de 2e black foto is overbelicht en persoonlijk zou ik met stand foto's helemaal met blackfoto's de teugels eraf halen.

Janinevv vind eigenlijk alleen foto 4 echt spreken, en persoonlijk had ik het koppel dan links in de compositie geplaatst of in het midden omdat ze de rechterkant op lopen. en meer van de omgeving zichtbaar.

murphypower zou hier nog niks voor vragen. vind de composities niet fijn om naar te kijken.

Ninatjuh01 vind deze foto's echt veel fijner tonen dan je vorige. mooie vooruitgang heb je gemaakt :) mooie zachte kleuren €60

bentefoto vind je eerste foto erg geslaagd, hond kijkt mooi in de camera, fijne kleuren en netjes nabewerkt. foto 2 vind ik vrij donker. foto 3 vind ik de uitsnede niet zo geslaagd, persoonlijk had ik meer van het lichaam erop gezet of vanuit een andere hoek genomen.

MarlindeRooz ze zijn mooi scherp, vind ze alleen niet erg spannend om naar te kijken. €25

mls_w je laatste is niet scherp helaas, maar dat is ook moeilijk met die snelheid en in een binnenbak. de overige foto's vind ik wat paars ogen en ook niet helemaal scherp.

8nnemiek het zijn geen fotoshoot hoogstandjes maar voor de kwaliteit van je foto's (scherpte, kleuren etc) mag je echt wel wat meer vragen hoor dan €2,50 per foto. Fotografen (ik ook) werken vaak in pakketten. vast bedrag en vast aantal foto's en dan meer foto's kunnen bijbestellen. zo weet de klant ook meteen waar hij/zij aan toe is.

NadjaNadja foto 1 is naar mijn mening overbelicht, ook mis ik scherpte. en eigenlijk mis ik in al je foto's de scherpte.

Gerdjee ook nu weer hele fijne foto's om naar te kijken :) alleen de laatste vind ik minder geslaagd en dat komt door de felle zon, schaduwen zijn erg hard. ik kies liever voor een bewolkte dag maar begrijp dat je het niet altijd voor het kiezen hebt. vond alleen je vorige foto's wel sterker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 15:16 



 
Profiel   

hierboven vinden jullie mijn taxaties.
ben wel benieuwd hoe jullie mij taxeren.

zijn geüpload met de bokt upload

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 15:17 



 
Profiel   

Keell94 schreef
hierboven vinden jullie mijn taxaties.
ben wel benieuwd hoe jullie mij taxeren.

zijn geüpload met de bokt upload

[ [url=m/VDZGy5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Zymtu1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat is star toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 15:37 



 
Profiel   

Lisette1205 schreef
Keell94 schreef
hierboven vinden jullie mijn taxaties.
ben wel benieuwd hoe jullie mij taxeren.

zijn geüpload met de bokt upload

[ [url=m/VDZGy5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Zymtu1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat is star toch?


ja klopt haha, wirbelstar

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 15:44 



 
Profiel   

@Keell94 bij de blackfoto's bedoel je dan de 'normale' fotos of de fotoserie met het gezonde en verwaarloosde paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 19:13 



 
Profiel   

Dank voor de taxaties iedereen :)
De foto's die ik vorige maand had gepost zijn inmiddels van een half jaar geleden. De afgelopen maanden heb ik weer leuke shoots mogen doen en ik zou ze graag weer laten taxeren.

Eerst mijn taxaties:

@murphypower: Ik vind het fijne foto's, ik zou er 30 euro voor geven.
@marlinderooz: Ik vind je foto's heel mooi! Ik zou er 60 euro voor geven.
@mls_w: Ik vind het wel heel mooie foto's, maar het is niet helemaal mijn smaak :) Ik denk dat je er 50-60 voor kunt vragen.
@8nnemiek: Ik vind de foto's leuk, de kleuren zijn fijn om naar te kijken. Ik zou er 40 euro voor geven.
@NadjaNadja: Ik vind je derde foto heel mooi! Ik zou er 40 euro voor geven.
@Gerdjee: Wauw, jouw foto's zijn heel mooi. Ik zou er sowieso boven de 100 euro voor vragen!
@Keell94: Jouw foto's zijn ook heel mooi, vooral foto 4 vind ik leuk. Ik zou er 70 euro voor geven.

Hierbij mijn foto's:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 13:22 



 
Profiel   

Ninatjuh01 schreef
Dank voor de taxaties iedereen :)
De foto's die ik vorige maand had gepost zijn inmiddels van een half jaar geleden. De afgelopen maanden heb ik weer leuke shoots mogen doen en ik zou ze graag weer laten taxeren.

Eerst mijn taxaties:

@murphypower: Ik vind het fijne foto's, ik zou er 30 euro voor geven.
@marlinderooz: Ik vind je foto's heel mooi! Ik zou er 60 euro voor geven.
@mls_w: Ik vind het wel heel mooie foto's, maar het is niet helemaal mijn smaak :) Ik denk dat je er 50-60 voor kunt vragen.
@8nnemiek: Ik vind de foto's leuk, de kleuren zijn fijn om naar te kijken. Ik zou er 40 euro voor geven.
@NadjaNadja: Ik vind je derde foto heel mooi! Ik zou er 40 euro voor geven.
@Gerdjee: Wauw, jouw foto's zijn heel mooi. Ik zou er sowieso boven de 100 euro voor vragen!
@Keell94: Jouw foto's zijn ook heel mooi, vooral foto 4 vind ik leuk. Ik zou er 70 euro voor geven.

Hierbij mijn foto's:

[ [url=m/SWZYUT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J32qB6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/B672uj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/F05sac.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tTakky.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/szRMdR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Thnx voor je taxatie! Ik vind je foto’s super mooi, je ontwikkeld steeds meer een eigen stijl! En die stijl ligt mij wel heel erg! Ik zou hier €80/€90 voor geven (10 foto’s klein formaat)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 01:20 



 
Profiel   

Nina, waar zit je? Ik zou zo een shoot boeken bij je :) prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 01:48 



 
Profiel   

Dank je wel @murphypower :D
@avalanche81 Bedankt!! Ik woon in de gemeente Moerdijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 16:01 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen, maar zou ik iemand een pb mogen doen over het verkopen van groot formaat foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-19 10:42 



 
Profiel   

ninaphilo schreef
Ik kom even binnenvallen, maar zou ik iemand een pb mogen doen over het verkopen van groot formaat foto's?


Ja hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-19 19:01 



 
Profiel   

Hi, ik heb wat rondgekeken op dit forum en ben nog niet erg bekend met fotografie.

Het laatste bericht mer foto’s, daarvoor zou ik voor 5 foto’s 50/60 euro overhebben!

Die foto’s van de persoon ervoor 40 euro voor 5 foto’s!

En die persoon daarvoor, voor zo iets is 2,50 per foto echt niet veel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 22:24 



 
Profiel   

Ook ben ik benieuwd hoeveel jullie voor mijn foto’s over zouden hebben!

https://we.tl/t-uJqikAlPuz

Het lukte me niet om op een andere manier foto’s bij te voegen dus nu maar op deze manier!

Spoiler:
Ik doe het nu gratis, ben pas net begonnen maar ben benieuwd wat jullie oo het eerste gezicht ervoor over zouden hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 22:29 



 
Profiel   

het is wel zo netjes anderen ook even te taxeren voordat je zelf om een taxatie vraagt, naam vermelden en wat je ervoor zou geven en waarom. een bedrag noemen kunnen we allemaal wel, het onderbouwen hebben we echt pas wat aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 16:07 



 
Profiel   

Huh, dat heeft ze gedaan toch? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 16:14 



 
Profiel   

Isa_Sofie schreef
Huh, dat heeft ze gedaan toch? :o


je hebt gelijk, zie nu pas dat het dezelfde persoon is, te snel gekeken. excuses

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 16:26 



 
Profiel   

Ik kom me weer een keer melden! Ik ben benieuwd wat jullie vinden :)
1.
[ img ]
2.
[ img ]
3.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 16:02 



 
Profiel   

murphypower schreef
Ik kom me weer een keer melden! Ik ben benieuwd wat jullie vinden :)
1.
[ [url=m/FRliDS.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/Lk8Vgz.jpg]Afbeelding[/url] ]
3.
[ [url=m/VRtJNp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik hou voor alle taxaties aan 10 foto's op klein formaat met logo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 20:14 



 
Profiel   

Nina Braat: hele prettige stijl heb je! Ik zou ongeveer 60-70 euro betalen voor je foto's.

Nina van Otterdijk: ik had je foto's natuurlijk al gezien, maar je bent heel erg vooruit gegaan! Ik denk dat ik voor een shoot van jou rond de 20 tot 25 euro zou betalen. Ik had persoonlijk wel in je eerste foto wat vignet toegevoegd in het zand, denk dat het paard er dan wat meer uit zou springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 10:58 



 
Profiel   

Miefje schreef
Nina Braat: hele prettige stijl heb je! Ik zou ongeveer 60-70 euro betalen voor je foto's.

Nina van Otterdijk: ik had je foto's natuurlijk al gezien, maar je bent heel erg vooruit gegaan! Ik denk dat ik voor een shoot van jou rond de 20 tot 25 euro zou betalen. Ik had persoonlijk wel in je eerste foto wat vignet toegevoegd in het zand, denk dat het paard er dan wat meer uit zou springen.


Oké thnx!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 14:06 



 
Profiel   

Vanaf mijn vorige bericht even de taxaties:

Horserider22: Mooie foto's! Vind de kleuren fijn om te zien. Hou wel de achtergrond in de gaten, op de laatste foto stoort mij het bankje op de achtergrond. Probeer altijd een plekje te zoeken zonder storende voorwerpen of haal ze achteraf weg. 40 euro

mxren: Zitten hele mooie tussen zoals de fries en de rijfoto's, sommige vind ik minder zoals de knuffelfoto je ziet wat te duidelijk dat het om eten gaat bij het paard ipv de band. Dit mag wat subtieler zeg maar haha. Vind je kleurgebruik wel mooi. 50 euro

Louiisaa: Studiofoto's zijn leuk en ook creatief met die kleuren, vind alleen de Labrador niet goed belicht in combinatie met het witte kleed maar dat is natuurlijk erg lastig. ook de black foto van het witte paard is overbelicht. De andere black vind ik erg mooi en ook de strandfoto's. De laatste 2 vind ik weer minder door de schaduwen en ook wat te overbelicht. 40 euro

Janinevv: Goed op weg! Vind ze nog een beetje standaard en de uitsnede van het bonte paard niet zo mooi, zie daar liever meer paard. Foto's van het stelletjes zijn leuk! 30 euro

murpypower: Eerste 2 vind ik meer kiekjes, maak meer gebruik van scherptediepte en dan zien ze er al heel anders uit. De shet staat er wel leuk op! De ene laatste is wel mooi en ook goed scherp. Zou zeggen kies je achtergronden goed uit, kies een grote diafragma opening zoals 5,6 en zet je onderwerp een eindje van de achtergrond af, zo krijg je al een mooie onscherpe achtergrond waardoor het onderwerp er meer uitspringt :)
2de serie stelletjes vind ik al wel beter, ga zo door!
3de serie: Je gaat goed vooruit! 25 euro

Ninatjuh01: Mooie kleuren en composities! Fijn sfeertje 70 euro
2de serie ook erg mooi, je gaat vooruit! 80 euro

bentefoto Heel mooi, goede kleuren ook! 80 euro

mls_w: De eerste foto vind ik het mooiste, ook met gebruik van het licht. De andere ogen niet helemaal scherp. Goed op weg maar nog even dooroefenen :)

8nnemiek: Leuke foto's maar zou voor het taxeren graag meer willen zien :)

Nadjanadja: Eerste foto is mooi! Vind die met de hoef wat minder omdat compositie niet zo mooi is met de benen van de eigenaar en de behaarde trui. Het idee is wel erg leuk! Onderste 2 zijn wel leuk en goed van kleur. 30 euro

Gerdjee: Mooi!! Zeker die in de studio ook en mooie kleuren. Jij blijft vooruit gaan. 80 euro

keell94: Mooi, zeker de eerste 2 zijn gaaf!! 80 euro

Een paar van mij. Trek steeds meer toch naar de hondenfotografie maar blijf paarden ook leuk vinden om te doen!

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 14:21 



 
Profiel   

Brenda thnx voor de taxatie! Ik vind jou foto's heel gaaf! Ze spreken me heel erg aan :) €70

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 15:37 



 
Profiel   

Brenda: ik zou zeggen 70 tot 90 euro. Suoer mooie foto's.

Mijn meest recentste werk

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En al wat ouder:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 09:58 



 
Profiel   

Hee,
Ben natuurlijk geen officiële fotograaf (ben pas 14, almost 15), maar ben toch benieuwd wat jullie hiervan vinden :D

[ img ]

[ img ]

Heb nog een paar foto's, maar die staan niet op mn mobiel haha. Dit is natuurlijk heelemaal niks vergeleken met dat van jullie, wauuw!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 15:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 111 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen