Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toto Jr. (Totilas x Desperados)

 
Profiel   

Assenderp schreef
⭐⭐⭐ hier ook een nakomeling ( 11-05-2017) Glocks toto junior x rohdiamant x nimmerdor


[ [url=m/b3XUD5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 14:11 



 
Profiel   

Knapperds hoor!!

Nijnthju is die van jou al zadelmak?

Ik moet nog een week of 3/4 wachten op ons 1e Toto veulen. Heel benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 12:28 



 
Profiel   

Hallo allemaal!
Ook ik ben trotse eigenaar van een Toto Jr (x Jazz). In mei wordt hij 2 jaar. Hij is nu 1.57 dus ik hoop dat hij de lucht nog een beetje ingaat. Helemaal zwart zonder aftekeningen. Wat hem echt kenmerkt, is zijn ontzettend lieve karakter! Hij is mega knuffelig en op de wasplaats poetsen/hoeven krabben/dekens op en af doen/afspuiten, is geen probleem! Herkennen jullie dat ook?

Jullie hebben ook allemaal mooie toto’s!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 22:04 



 
Profiel   

Evelien_MG schreef
Knapperds hoor!!

Nijnthju is die van jou al zadelmak?

Ik moet nog een week of 3/4 wachten op ons 1e Toto veulen. Heel benieuwd!!


Ja, ze is al zadelmak.
Ik verbaas mij dagelijks over haar karakter! Het is een heerlijk werkwillig paard :) maar ook behoorlijk vurig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 11:02 



 
Profiel   

Emulder wat gaaf zo’n pikzwarte zonder aftekeningen!! Die gaat vast nog wel groeien.
Mijn hengstveulen van vorig jaar was ook zo’n lieverd. Ondanks de ‘normale’ veulen streken.

Nijnthju leuk! Heb je er wedstrijd plannen mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 15:04 



 
Profiel   

Evelien_MG schreef
Emulder wat gaaf zo’n pikzwarte zonder aftekeningen!! Die gaat vast nog wel groeien.
Mijn hengstveulen van vorig jaar was ook zo’n lieverd. Ondanks de ‘normale’ veulen streken.

Nijnthju leuk! Heb je er wedstrijd plannen mee?


Jazeker! Maar alles op zijn tijd en eerst genieten van het rustig opleiden. Ze staat op een zorgboerderij met heeeel veel prikkels. Daar leert ze enorm veel van. Ik ben nu vooral bezig met gehoorzaamheid trainen. Ze is tijdens het rijden namelijk het liefst bezig met wat er allemaal om haar heen gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 21:02 



 
Profiel   

Hoi! Wat een leuke paarden zie ik voorbij komen! Heb een vraagje aan jullie. Hebben jullie toto’s allemaal een correct fundament? Ik wil een van mijn merries er binnenkort door laten dekken, zij heeft alleen een hengst nodig die een goed fundament vererft. Toto zelf en zijn moeder hebben dit zelf wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 08:20 



 

Als je merrie geen correct fundament heeft is het misschien beter om daar niet mee te dekken ipv het straks op de hengst af te schuiven. Hoe je het ook wendt of keert als je merrie niet correct is heb je een grote kans dat je veulen dat ook niet is, wat voor hengst je er ook op zet
En ja mijn 2 Toto jr’s zijn correct maar de moeders ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 09:06 



 
Profiel   

Ik vind mijn toto wel goed gelukt :)
Ze heeft wel een stijl voorvoetje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 10:10 



 
Profiel   

Mijn toto heb ik helaas moeten laten inslapen afgelopen week :( die had een hele erge darm infectie en zelfs twee weken op Utrecht in de ic konden haar niet helpen ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 16:22 



 
Profiel   

Ach jeetje! Heel veel sterkte zoe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 16:59 



 

Wat verdrietig sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:34 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
Sinds maart vorig jaar ben ik de trotse eigenaresse van een foto merrie. Ik volg dit topic al een tijdje maar nu dan toch maar een account aangemaakt :)
Niet de beste foto's maar dan hebben jullie een beeld.

[ img ]

[ img ]

@_zoe wat verschrikkelijk naar zeg! Heel veel sterkte met dit verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:15 



 
Profiel   

Zoe wat vreselijk!! Heel veel sterkte!!

Leuke merrie phuddle! Welkom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 20:23 



 
Profiel   

@Evelien dankjewel!

@Nijntje ik las dat jouw toto al zadelmak is! Hoe is die onder het zadel/was hij/zij met zadelmak maken?
Ben stiekem heel benieuwd hoe de toto's het onder het zadel doen, en dan nog het liefst bij de "normale mens" immers kan een echte prof iets anders willen dan de normale mens zeg maar.

Hoe groot zijn jullie foto's ongv? Ik vermoed dat mijn meisje niet zo groot word. Die was met 1 jaar en 3 maanden 1.45 (Moeder 1.64, halfzusje 1.62 met nu 3) Dus ik hoop dat ze de 160 gaat halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 21:24 



 
Profiel   

@phuddle Koko is een heel fijn paard onder het zadel! Ik heb haar nog niet zo lang, maar wat mij verteld is is dat ze met het opstappen heel angstig was. Zodra dat over was, was het eigenlijk allemaal niet zo spannend meer. Ze loopt nu braaf haar rondje en kent stap, draf en galop. Alles is wel heel wiebelig, want ze is 1.70m en mist de kracht. Ze is wel erg sensibel. Dat is best wel eens lastig. Dan vindt ze steeds dezelfde hoek eng. Het is dan wel moeilijk om een grens te zoeken tussen gerust stellen en eens doorpakken. Ik denk wel dat als ze straks wat meer kan en alles wat meer een gewoonte is, dat het dan een heerlijk paard wordt. Ze is in ieder geval wel enorm werkwillig:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 16:52 



 
Profiel   

Fijn om te horen, ik moet maar afwachten wat die van mij volgend jaar gaat doen haha. Mar wel goed om te horen dat jouw toto het zo goed doet onder het zadel! Hoe uit dat schrikken? Gaat ze dan echt op de loop of blijft ze wel te rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 16:58 



 

Ik heb 2 Toto jr’s uit dezelfde moederlijn met heel veel maat, heb daaruit nog nooit een kleintje gefokt maar de twenters van Toto jr vielen me laatst echt tegen qua maat. De moeders zijn 1.72 en 1.69 en het waren geen kleine veulens dus ik hoop maar dat ze gewoon wat langer doorgroeien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 16:58 



 
Profiel   

Schijnbaar zijn het wel laatbloeiers dus mijn hoop is ook dat ze langer doorgroeit

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 17:00 



 
Profiel   

Dat herken ik wel. De 2-jarige van mij is ook niet heel groot, nu zo rond de 1.60m. Moeders is 1.76 m en de moederlijn geeft ze niet klein. Als veulen was ze gewoon goed aan de maat. Dus ik denk ook een laatbloeier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 18:15 



 

Die van mij waren nog geen 1.60 vrees ik |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:49 



 
Profiel   

Phuddle schreef
Fijn om te horen, ik moet maar afwachten wat die van mij volgend jaar gaat doen haha. Mar wel goed om te horen dat jouw toto het zo goed doet onder het zadel! Hoe uit dat schrikken? Gaat ze dan echt op de loop of blijft ze wel te rijden?


Ze blijft wel te rijden. Niet dat ze weg rent ofzo. Ze wordt gespannen. Het is lastig om dat dan af te laten vloeien. Daar zijn we dus nu vooral mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 21:49 



 
Profiel   

Op die manier, dat is ook logisch met zo'n jong ding :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 22:58 



 
Profiel   

Vandaag m'n Toto-merrie gemeten: 23 mnd 160. De laatste tijd begint ze wat uit te zwaren en is nogsteeds hoogbenig. Volgens groeitabel wordt eindmaat tussen 1,64 en 1.67. Zoiets zal het wel worden. Ze heeft nu al best veel schoft. Dat vertekent/vergroot ook wel.
Heeft goede, soepele gangen en heeft veel looplust.

Moeder is 163. Grootmoeder 1,67 en overgrootmoeder 1,69.
Bijna 4-jarige dochter (45 mnd) is 162 met hengst van 1,68. Ook veel oud Groninger bloed in de hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 22:21 



 
Profiel   

fijn om te horen dat er toch veel relatief kleine toto's toch gewoon de 1.60 grens over gaan :) stelt toch weer wat gerust haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 22:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 28 [ 685 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen